|
کدخبر: 221110

ماجرای رد شدن ابر قهرمان مارول در تست بازیگری

زاکاری لوای از رد شدن در تست بازیگری «نگهبانان کهکشان» و نقشش در فیلم «شزم» گفت.

سینما و تلویزیون ماجرای رد شدن ابر قهرمان مارول در تست بازیگری

زاکاری لوای قرار بود نقش یک ابرقهرمان مارول را بازی کند، اما نه آن چیزی که در ابتدا تصور می‌کرد.

گاهی اوقات، وقتی هالیوود دری را می‌بندد، در مقابل پنجره‌ای را باز می‌کند. درست مثل لوای؛ وقتی از او بپرسید که می‌توانست نقش حرفه‌ای و فوق العاده را در فیلم «نگهبانان کهکشان» داشته باشد، اما آن را از دست داد و در نهایت، نقش اصلی شزم در دی سی را به‌دست آورد از این موضوع تعجب می‌کنید.

اگرچه از این موضوع سال‌ها می‌گذرد، اما همین شکست باعث شد که او در زندگی فرصت دیگر و بهتری را پیدا کند.

در سال ۲۰۱۲، گزارش‌ها حاکی از این بود که نقش «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) به دو بازیگر یعنی زاکاری لوای و جیم استرجس پیشنهاد داده شد؛ اما به هیچ یک از آنها نرسید. شایعاتی درمورد لوای وجود داشت که آنها واقعیت داشت؛ به طوری که او در یکی از مصاحبه هایش گفت که برای بازی در نقش پیتر کویل، چگونه در فهرست نهایی قرار گرفت، اما این نقش به شخص دیگری رسید.

او گفت: من و جیمز (گان) همدیگر را می‌شناختیم، با هم دوست بودیم و شب‌های بازی را در خانه یکدیگر می‌گذراندیم و دوستان مشترک زیادی داشتیم و او از من خواست که بیایم و متن استار لورد را بخوانم و این کار را کردم و سپس به مرحله بعدی که تست دوربین بود، رفتم و سپس به من و دو نفر دیگر رسید.

تصمیم جیمز گان برای پیشنهاد زاکاری لوای در فیلم دی سی عاقلانه بود. این فیلم به خوبی پیش رفت و به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و ادامه آن هم در حال تکمیل است.

در هر صورت، این کار یادآور این موضوع است که کار سخت و تیم و شبکه خوب می‌تواند منجر به نتایج فوق العاده‌ای شود حتی اگر این نتیجه، زمانی به‌دست‌اید که انتظار آن را ندارید.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر