|
کدخبر: 214826

«جاودانه ها» موقتا صدر «باکس آفیس» را گرفت

با وجود نقد‌ها و نمره‌های بدی که از فیلم «جاودانه‌ها» شده است، این فیلم این هفته پرفروش‌ترین فیلم باکس‌آفیس خواهد شد.

سینما و تلویزیون «جاودانه ها» موقتا صدر «باکس آفیس» را گرفت

فیلم سینمایی «جاودانه‌ها» (Eternals)، کار جدید استودیوی مارول این هفته به راحتی در صدر باکس‌آفیس امریکا خواهد ایستاد. این فیلم در نخستین شب‌های اکران خود در روز‌های پنجشنبه و جمعه با اکران شدن در ۴ هزار و ۹۰ سینما، ۳۰.۷ میلیون دلار فروش داشت و بر اساس پیش‌بینی‌ها در مسیر رسیدن به فروش ۶۹.۵ میلیون دلاری است.

اگر این تخمین درست باشد، فیلم «جاودانه‌ها» پس از «سریع و خشن ۹» با فروش ۷۰ میلیون دلار، «بیوه سیاه» با فروش ۸۰.۳ میلیون دلار، «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» با فروش ۷۵.۳ میلیون دلاری و «ونوم ۲» با فروش ۹۰ میلیون دلاری، پنجمین فیلم پرفروش باکس‌آفیس در دوران همه‌گیری کرونا خواهد بود. با این حال، «جاودانه‌ها» بر خلاف پیش‌بینی‌هایی که پیش از این در مورد این فیلم وجود داشت، ظاهر شده است.

نقد و بررسی این فیلم چندان چهره خوبی از آن به جای نگذاشته است و نخستین فیلم استودیوی مارول است که در وبسایت Rotten Tomatoes امتیاز ضعیف ۴۹ درصد را کسب کرده است.

این فیلم با درخشش جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، آنجلینا جولی، برایان تایری هنری، لورن ریدلوف، بری کوگان، ریچارد مدن و کیت هرینگتون و کارگردانی کلوئی ژائو به یک فیلم بلاک باستری بدل شد که به نظر می‌رسد فروش نخستین هفته این فیلم به دلیل تبلیغاتی است که برای آن شده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها