|
کدخبر: 219965

«کیانو ریوز» و «دواین جانسون» صداپیشه انیمیشن شدند

انتشار تصاویری از انیمیشن «لیگ سوپر حیوانات خانگی»، همکاری دوباره دواین جانسون و کوین هارت را تأیید کرد.

سینما و تلویزیون «کیانو ریوز» و «دواین جانسون» صداپیشه انیمیشن شدند

چه کسی می‌گوید ابرقهرمانان نمی‌توانند روی چهار پا راه بروند؟ اگر تا به حال، به این موضوع فکر کرده‌اید که وقتی مرد فولادی مشغول و گرفتار است چه کسی روبه‌روی جنایت می‌ایستد و با آن مبارزه می‌کند، دواین جانسون پاسخ شما را می‌دهد.

در انیمیشن «لیگ سوپر حیوانات خانگی» (League of Super Pets) محصول دی سی، جانسون صداپیشگی بهترین دوست پشمالوی سوپرمن، کریپتو سوپر-سگ را بر عهده دارد که با دیگر حیوانات خانگی ابرقهرمان برای مبارزه کردن با جرم و جنایت متحد می‌شود.

در تریلر جدید این فیلم انیمیشنی، بینندگان برای نخستین بار نگاهی به برداشت جانسون از شخصیت قدرتمند این فیلم، به نویسندگی و کارگردانی جرد استرن (کارگردان انیمیشن «لگو بتمن») و کارگردانی مشترک سم لوین داشتند.

دیگر حیوانات خانگی فوق‌العاده‌ای که دنیا را نجات می‌دهند، عبارتند از خوکی که می‌تواند به اندازه هیولایی رشد کند، لاک‌پشت تند و تیز و سنجابی که می‌تواند با دستانش، رعد و برق را پرتاب کند.

جانسون، اوایل امسال اسامی صداپیشه‌های همه ستاره‌های فیلم را اعلام کرد که کوین هارت، همکار او در نقش اِیس، صداپیشگی سگ بتمن را برعهده خواهد داشت.

کیت مک کینون، جان کرازینسکی، ونسا بایر، ناتاشا لیون، دیگو لونا، جمیلا جمیل و کیانو ریوز از دیگر افرادی هستند که به این زوج هنری در این انیمیشن می‌پیوندند و همچنین، مارک مارون هم برای صداپیشگی لکس لوتر در این دنیای پر از ابرقهرمان قرارداد امضا کرده است.

دنی و هیرام گارسیا، شرکای Seven Bucks و همچنین پاتریشیا هیکس و جرد استرن در کنار جانسون تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده دارند و جان رکوا، گلن فیکارا و نیکلاس استولر هم تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر