|
کدخبر: 219856

بهروز افخمی: دیگر نمی‌شود وسط لحاف خوابید!

بهروز افخمی که در سال‌های اخیر بیش از آنکه با فیلم‌هایی که ساخته به ‌یاد آید، با سخنان جنجالی و حاشیه‌سازش به ‌خاطر آورده می‌شود.

سینما و تلویزیون بهروز افخمی: دیگر نمی‌شود وسط لحاف خوابید!

بهروز افخمی که در سال‌های اخیر بیش از آنکه با فیلم‌هایی که ساخته به ‌یاد آید، با سخنان جنجالی و حاشیه‌سازش به ‌خاطر آورده می‌شود؛ در برنامه «جهان‌آرا» از آخرین ساخته اصغر فرهادی سخن گفت. این فیلمساز در این گفت‌وگو گفت که «قهرمان» را ندیده؛ اما با این حال این فیلم و دنیای اصغر فرهادی را قضاوت کرد و گفت که «آثار فرهادی تکراری شده و یک داستان را دائما روایت می‌کند.»

افخمی همچنین گفت که «فرهادی همیشه سعی کرده همه طرفین را داشته باشد و هیچ کس را با خود دشمن نکند -درست برعکس من- که دنبال دشمن می‌گردم و می‌خواهم آنقدر صریح باشم که هر کس می‌خواهد با من دشمن شود، تکلیفش را روشن کند»…

خوابیدن وسط لحاف

افخمی درباره نامه تند اخیر فرهادی هم می‌گوید که با خواندن نامه فرهادی با عنوان «از شما بیزارم» فهمیده که او در وضعیت سختی گیر کرده است: «فرهادی همیشه آدم سیاستمداری بوده و سعی می‌کرده همه طرفین را داشته باشد. اما دیگر نمی‌تواند وسط بماند، چون در همه جای دنیا لیبرالیسم به بن‌بست رسیده و دیگر باید تکلیف را روشن کرد که یا این طرف یا آن طرف. اینکه با وجود انتخاب بایدن باز مردم می‌روند دور ترامپ یعنی دیگر نمی‌شود وسط لحاف خوابید.»

صحبت‌های بهروز افخمی در تلویزیون یک بار دیگر در فضای مجازی جنجالی شده است. شمار زیادی از کاربران فضای مجازی آنها را به «حسادت بهروز افخمی نسبت به اصغر فرهادی» تعبیر کرده‌اند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر