|
کدخبر: 214183

جنجال بر سر زایمان زودرس دنیا جهانبخت

در حالی که دنیا جهانبخت روزهای آخر بارداری اش را پشت سر می گذارد برخی شایعه زایمان زودرس او را در فضای مجازی منتشر کردند.

سینما و تلویزیون جنجال بر سر زایمان زودرس دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت ویدیویی جدید از خود منتشر کرد . در حالی که فقط چند روز دیگر تا زایمان دنیا جهانبخت که به قول خودش بزرگترین رویداد قرن حاضر!!!! و مادر شدن دنیا جهانبخت فاصله داریم دنیا جهانبخت هنوز هم درگیر اثبات بارداری اش است.هنوز هم مردم به دنیا جهانبخت می گویند که تو دروغ می گویی بارداری و همه ی اینها فیلم برای جمع آوری فالوور است.دنیا جهانبخت اخیرا برای بارداری به پزشک های متعددی مراجعه کرده است.

دنیا جهانبخت یک سلبریتی اینستاگرامی است. دنیا جهانبخت آخرین بار با مهراد جم خواننده مشهور پاپ ایرانی وارد رابطه شد و آن ها رابطه را علنی کردند. مهراد جم به خاطر رابطه با دنیا جهانبخت از ایران رفت و مدتی با دنیا جهانبخت زندگی کرد. دنیا جهانبخت بعد از مدتی و زمانی که بارداری‌اش را علنی کرده بود اعلام کرد که مهراد جم او را ترک کرده است و به ایران برگشته است.

حالا مدتی از بازگشت مهراد جم به ایران گذشته است و دنیا جهانبخت چیزی به زایمانش باقی نمانده که خبرهایی مبنی بر زایمان زودرس و خطرناک او رسیده است. اما دنیا جهانبخت با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش از حال مناسب خود خبر داد و اماده رفتن به دکتر برای مشاوره و چکاب برای زایمانش بود.

مهراد جم با تمام حاشیه هایش به ایران بازگشت ولی دنیا جهانبخت ماند و بچه ای که کسی پدر بودن آن را به گردن نمی گیرد ! بعد از جدایی دنیا و مهراد و بازگشت مهراد به ایران، دنیا برای اثبات اینکه رابطه نامشروع نداشته است و آنچه با مهراد جم تجربه کرده قانونی بوده ویدیو عقد رسمی خود را منتشر کرد.

 

منبع: رکنا
  • مهسا ارسالی در

    ایشششش چیه آخه دم به دقیقه دنیا جهانبخت ااههههه انگار دیگه اخباری وجود نداره ... . ااااههه🤮🤮🤮🤮🤮🤮🥴😒😒😒😒😒

ارسال نظر