|
کدخبر: 210992

بارداری این زن ۶۵ ماه طول کشیده است! + عکس

دوران بارداری یک خانم کارمند به جای ۹ ماه ۶۵ ماه طول کشیده است . این زن بادار خبرساز که هم اکنون ۱۸۲۵ روز از حاملگی اش می گذرد هنوز برای زایمان آماده نیست.

سبک زندگی بارداری این زن ۶۵ ماه طول کشیده است! + عکس

دوران بارداری زنان به چندین هفته و ماه و روز تقسیم بندی می شود ، ۳۷ تا ۴۰ هفتگی روزهای سختی برای مادر باردار است چرا که به دلیل سنگین شدن وزن بدن او دیگر قادر به انجام کارهای روزمره حتی فعالیت های شخصی خود هم نیست حال تصور کنید دوران حاملگی بیش از ۴۰ هفته طول بکشد!

" لورن " زن جوانی است که هم اکنون ۲۶۰ هفته و ۵ روز است که جنینش را در شکم خود نگاه داشته است تا تحت حمایت پرداختی های مرخصی زایمان قرار گیرد.

درک سختی و مشکلات او کار سختی نیست و به راحتی می توان حدس زد که چگونه و در چه مواقعی او جدا ناتوان از انجام کاری می شود ، زمانی که قصد استفاده از آسانسور را دارد باید بارها جهت ورود خود را تغییر دهد تا مبادا دچار آسیب شود.

به گزارش people.com این زن یکی از ۸۶ درصد کارمندانی است که هیچ پرداختی برای دوران مرخصی زایمان نخواهد داشت به این دلیل که کشور آمریکا تنها کشوری است که گزینه کم هزینه و پرداختی دوران زایمان را در قانون خود جای نداده است.

نویسنده ی این مقاله در انتهای مطلب به لحنی طنز می گوید :احتمالا با شرایط خاص کاری برای زنان باردار در آمریکا ، این زن بتواند فرزند خود را تا دوران رفتن به مهد کودک به دنیا بیاورد.

 

منبع: نمناک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها