|
کدخبر: 213188

سیدمهدی پس از برکناری چه گفت؟

سیدمهرداد سیدمهدی مدیرعامل پیشین خبرگزاری صداوسیما به خبر انتصاب حسن عابدینی به عنوان سرپرست جدید آن خبرگزاری واکنش نشان داد.

سینما و تلویزیون سیدمهدی پس از برکناری چه گفت؟

معاون سیاسی سازمان صداوسیما با صدور احکامی جداگانه، مدیران شبکه خبر و خبرگزاری صداوسیما را تغییر داد. به این ترتیب که حسن عابدینی به عنوان سرپرست خبرگزاری صدا و سیما، و شهرام وثوقی‌راد به عنوان سرپرست شبکه خبر منصوب شدند.

در پی این تحولات سیدمهرداد سیدمهدی در واکنش نوشته است: ‌«أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ (سوره زمر آیه ۳۶) امشب که در بیمارستان متوجه شدم بار مسوولیت از دوش این بنده حقیر برداشته شد واقعا خدا را شکر کردم و امیدوارم دوستان بعدی در ادامه مسیر موفق و موید باشند.

در تمام این سال‌ها در کنار همکاران خوبم در پخش اخبار سیما و خبرگزاری صدا و سیما زندگی کردم و نه کار. یعنی همواره احساس می‌کردم که یک خانواده بزرگ هستیم و همه دوستان اعضای خانواده. در این مدت تمام تلاش بنده و همکارانم ارتقای محتوایی تولید و ارائه خبر در آنتن و فضای مجازی بود. اینکه چقدر موفق بودیم یا نه قضاوت با دوستان است. البته از کنار ضعف‌ها و تقصیرها و قصورهای این حقیر هم نمی‌توان گذشت و امیدوارم دوستان هم به بزرگواری خود اشکالات بنده را ببخشند. من چند روزی است که بواسطه درد شدید کمر در بیمارستان بستری هستم و دوستان بسیاری اظهار لطف کردند و امشب هم که در بیمارستان متوجه این موضوع شدم باز هم دوستان بسیاری بنده را شرمنده کردند که از همه آنها سپاسگزارم.

از جناب آقای جبلی هم که دیروز در تماس تلفنی جویای احوال بنده بودند متشکرم. از جناب خدابخشی نیز بابت احوالپرسی و صدقات سپاسگزارم. از همه دوستان حلالیت می‌طلبم و امیدوارم که لحظه‌ای از مسیر انقلاب نه عقب بیفتیم و نه جلوتر حرکت کنیم همانگونه که در صلوات شعبانیه می‌خوانیم.

وَ اللاّزِمُ لَکُم لاحِقٌ. از خداوند متعال مسئلت دارم عاقبت همه ما را ختم بخیر کند و لحظه‌ای از انجام تکلیف خود در لحظه نیاز غافل نشویم.

التماس دعای فراوان- سیدمهدی»

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر