|
کدخبر: 210537

هومن حاجی عبداللهی در زندان

هومن حاجی عبداللهی هنرپیشه طنزپرداز کشورمان به تازگی تصویری در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

سینما و تلویزیون هومن حاجی عبداللهی در زندان

هومن حاجی عبداللهی از بازیگران خوب کشورمان است که با سریال پایتخت به شهرت رسید. در این تصویر او را در فیلم خوشنام و در زندان ملاحظه می کنید.

هومن-حاجی-عبداللهی

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی:

هومن حاجی عبداللهی متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر است دانشجوی انصرافی رشته تئاتر دانشگاه تهران مرکز در سال ۱۳۷۲ است، دیپلم ریاضی فیزیک و هنرستان گرافیک رایانه‌ای دارد، او صداپیشه عروسک پنگول نیز می‌باشد.

شروع فعالیت هنری

 فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ با تئاتر نصر لاله زار شروع کرد. مدت‌های زیادی در این عرصه فعالیت میکرد سپس در سال ۱۳۷۱ با سریال سیاهی لشکر وارد تلویزیون شد و سپس در سال ۱۳۷۹ با مسابقه هفته به هفته بعنوان مجری نیز فعالیت کرد.

فعالیت در رادیو

کار خود را با رادیو از سال ۱۳۷۳ به صورت نیمه حرفه‌‌ای در بخش موزیک و نوازندگی ضرب برای قطعات ریتمیک برنامه صبح جمعه با شما شروع کرد.

از سال ۱۳۷۷ به طور حرفه‌‌ای کار با باشگاه رادیویی جوان را آغاز کرد و اکنون به کارهای نویسندگی، کارگردانی، بازیگری، گویندگی و گاهی سر دبیری نیز فعالیت می‌کند.وی در مقطع بسیار کوتاهی عضو انجمن گویندگان جوان بوده‌ است.

شهرت با سریال پایتخت

قرار نبود بیاید و بماند، قرار بود تنها در قسمتی ‌مهمان باشد اما به‌ قدری نقشش را شیرین بازی کرد که عوامل سریال پایتخت خیلی زود تصمیم گرفتند رحمت خروس‌ باز را به یکی از بازیگران اصلی مجموعه بدل کنند.

ازدواج با سلیمه قطبی

من و همسرم در یک برنامه رادیویی با هم آشنا شدیم آن برنامه فضای خوبی فراهم کرد تا ما با یکدیگر آشنا شویم و پی به خصوصیات هم ببریم.

به همین خاطر خیلی زود تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. در سال ۸۱ ما پای سفره عقد نشستیم و سال ۸۲ هم زندگی‌ مان را زیر یک سقف شروع کردیم.

جانان ۱۰ سال بعد از ازدواج من و همسرم به دنیا آمد. در طول این سال‌ها من و همسرم از زندگی دونفره حسابی لذت بردیم و به هر جا دوست داشتیم سفر کردیم؛ حالا هم با تولد پسرم زندگی سه‌نفره ما شیرین تر شده است.

علاقه پسرم به کلاه قرمزی

بعد از تولد پسرم جانان متوجه شدم تلاش هفت ساله‌ ام در مورد پنگول بیهوده بوده، چراکه پسرم علاقه زیادی به کلاه قرمزی دارد و توجه چندانی به پنگول نشان نمی‌دهد من هم مجبور شدم سی‌ دی کلاه قرمزی برای او بخرم.

رمز موفقیت

 سعی کرده‌ ام آنطور که در زندگی شخصی‌ ام هستم جلوی دوربین ظاهر شوم هرگز ماسک و نقاب نزده‌ ام و رفتارم تصنعی نبوده است اگر کسی من را در زندگی اجتماعی‌ ام بشناسد، می‌تواند شهادت بدهد که من در زندگی خودم هیچ فرقی با جلوی دوربین ندارم هرگز نقش‌ آفرینی نکرده‌ ام و خوشحالم مردم نیز من را اینگونه باور کرده‌‌اند.

بازیگران مورد علاقه

او درباره بازیگر مورد علاقه‌‌اش می‌گوید: آل پاچینو، رابرت دنیرو و در ایران هم با احترام به همه مهدی هاشمی که واقعا جلوی دوربین بیداد می‌کند.

 

منبع: پارس نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها