|
کدخبر: 169118

زنی که زنده ماندنش را مدیون تام کروز است

تام کروز در فیلم سینمایی «کوکتل» محصول سال ۱۹۸۸، جان همبازی اش را نجات داده است.

سینما و تلویزیون زنی که زنده ماندنش را مدیون تام کروز است

به نظر می‌رسد تام کروز هم در فیلم‌های سینمایی و هم در دنیای واقعی یک قهرمان است. طبق گزارشی که مجله سان منتشر کرده، تام کروز جان الیزابت شو، همبازی اش در فیلم سینمایی «کوکتل» را نجات داده است.

بیل بنت، مسئول فیلمبرداری‌ هوایی این فیلم اخیراً در رابطه با این حادثه مطالبی نوشته و این موضوع از سوی کریستوفر مک کواری کارگردان فیلم «ماموریت: غیرممکن» نیز تایید شده است. این گزارش بعد از آن به انتشار رسید که گفته شد تام کروز در هفته گذشته از افتادن یک فیلمبردار از روی قطار در حال حرکت در هنگام فیلمبرداری یکی از سکانس‌های بدلکاری فیلم «ماموریت: غیرممکن۷» جلوگیری کرده و او را نجات داده است.

بیل بنت در مورد حادثه‌ای که در سال ۱۹۸۸ اتفاق افتاده، می‌گوید: مشغول فیلمبرداری یکی از سکانس‌ها از هلیکوپتر بودیم که کروز و الیزابت شو در حال اسب سواری در کنار ساحل بودند. بعد از چندین برداشت هلیکوپتر را روی زمین نشاندیم و تام کروز به همراه الیزابت برای تماشای سکانس ضبط شده آمدند. تنها نمایشگری که وجود داشت پیش من و در صندلی سمت چپ هلیکوپتر بود.

بنت توضیح می‌دهد که وقتی دم بالگرد در حال چرخش است به دلیل سرعت بالا ناپدید به نظر می‌آید و  اگر به آن برخورد کنید حتما شما را خواهد کشت. الیزابت که از این موضوع اطلاع ندارد با عجله به عقب بالگرد می‌رود. تام کروز هم سابقه خلبانی بالگرد و هم هدایت هواپیما را دارد و وقتی از خطر آگاه می‌شود، او را به زمین می‌زند تا از نزدیک شدن الیزابت شو به دم بالگرد جلوگیری کند.

جدیدترین فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» که تام کروز برای ایفای دوباره نقش اتان هانت بازگشته است، در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر