|
کدخبر: 167013

«خانه به دوش۲» ساخته می شود؟ + فیلم

مهران مهام تهیه‌کننده «خانه به دوش» درباره دلایل ساخته نشدن فصل دوم این سریال گفت: «ساخت ادامه «خانه به دوش» یا «زیر آسمان شهر» منتفی است. چون واقعاً خیلی از آن‌ها قابل اجرا نیست. اولاً سن و سال‌ها عوض شده و از طرفی آدم‌ها هم عوض شده‌اند. در بخشی هم گرفتاریم طرحی مثل «خانه به دوش» و یا کاری مثل «بزنگاه» با توجه به سیاست‌های جدید صداوسیما، رد می‌شود»

سینما و تلویزیون

هزینه‌ها هم بالا رفته و همان دوستانی که در آن کارها حضور داشتند امروز ستاره‌اند و نمی‌توانیم آن گذشته را به هر طریقی تکرار کنیم. اولین چیزی که امروز مورد توجه است بحث قرارداد و دستمزد مطرح می‌شود.یک زمانی سریال «نرگس» را ساختیم که خیابان خلوت می‌کرد؛ این سریال با دقیقه‌ای ۷۵ هزار تومان ساخته می‌شد. اگر قرار باشد همان سریال ساخته شود دقیقه‌ای ۱۴ میلیون در تلویزیون و در نمایش‌خانگی قیمت دقیقه‌ای آن به ۳۰ میلیون می‌رسد.»

«توقع‌ها و انتظارات، امروز از این دوستان به مراتب بالاتر است. به طور مثال رضا عطاران می‌خواهد بعد از مدت‌ها سریال برای نمایش‌خانگی بسازد، نگرانی دارد چون مخاطب کار او را با «خانه به دوش»، «متهم گریخت» و خیلی از کارهای گذشته‌اش مقایسه می‌کند.»

 

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر