|
کدخبر: 164950

معرفی سریال های ماه رمضان + ساعت پخش

با شروع ماه مبارک رمضان چهار سریال از شبکه‌های تلویزیونی پخش خود را آغاز خواهند کرد که اولین سریال حدود ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه آغاز می شود و آخرین سریال هم حدود ساعت ۲۳ روی آنتن خواهد رفت.

سینما و تلویزیون معرفی سریال های ماه رمضان + ساعت پخش

سریال‌های «احضار»، «بچه مهندس»، «یاور» و «رعد و برق» به ترتیب از شبکه‌های یک، دو، سه و پنج سیما به روی آنتن می‌روند.

سریال‌های رمضانی تلویزیون به ترتیب ساعت پخش به شرح زیر است:

شبکه سه - «یاور»

سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی از روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه همزمان با شروع ماه رمضان هر شب ساعت ۴۵: ۲۰از شبکه سه سیما پخش می شود.

این سریال ۳۰ قسمتی، ملودرامی اجتماعی است که در برخی از قسمت‌ها نیز با ژانر معمایی و تم جوانمردی همراه شده است.

بازیگرانی که در سریال «یاور» ایفای نقش می کنند، عبارتند از: داریوش ارجمند، امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده و اسماعیل محرابی.

شبکه دو - «بچه مهندس۴»

سریال «بچه مهندس ۴» که در ادامه سه فصل پیشین آن در گروه فیلم و سریال شبکه دو تهیه شده است، همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۳۰: ۲۱از شبکه دو سیما پخش می شود.

این سریال به تهیه‌کنندگی سعید سعدی، کارگردانی احمد کاوری و نگارش حسن وارسته، امیر شاداب و احسان فکا روانه آنتن خواهد شد.

این سریال درامی اجتماعی است که داستان آن از دهه ۶۰ آغاز می شود و تا دهه ۹۰ ادامه پیدا می کند. قصه «بچه مهندس» متأثر از فضای جامعه امروز است و بسیاری از اتفاقات تلخ و شیرین این سال ها در آن گنجانده شده است. داستان سریال «بچه مهندس» در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی یعنی جواد جوادی مطرح می‌شود که در سیر خط اصلی داستان اتفاقات مختلفی رخ می دهد.

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی، گروه بازیگران فصل چهارم این سریال را تشکیل می‌دهند.

 بازپخش این سریال ساعت ۴۵: ۰۰، ۱۵: ۱۶و ۳۰: ۱۱خواهد بود.

شبکه یک - «احضار»

مجموعه تلویزیونی «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید، شب‌های ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲: ۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی، میلاد میرزایی، افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزا آقایی ایفای نقش می کنند.

علیرضا افخمی پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی «تب سرد»، «او یک فرشته بود»، «پنجمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است.

شبکه پنج - «رعد و برق»

سریال «رعد و برق» شبکه پنج حدود ساعت ۲۳، پخش می‌شود.

«رعد و برق» پنجمین سریال تلویزیونی است که بهروز افخمی آن را کارگردانی کرده و روایتی از مناطق سیل زده‌ای است که نوروز سال گذشته درگیر شدند. این سریال که از مدت ها پیش در حال تولید است برای پخش رمضانی انتخاب شده است.

محمد فیلی، مهران رجبی، شهین تسلیمی، مختار سائقی، شهرام قائدی، مهدی زمین پرداز، مرتضی کاظمی، نیوشا مدبر، مریم عبادی، سیما محمدی، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، سپیده موسوی، امیر موسوی، ابراهیم یوسفی، مجید درستی و... از جمله بازیگرانی هستند که جلوی دوربین این سریال رفته اند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر