|
کدخبر: 166459

کدام ستاره های سینما بازیگران پرکار دوران کرونا بودند؟

نوید محمدزاده، پژمان جمشیدی، مهران مدیری و هومن سیدی در دوران شیوع کرونا در چند فیلم و سریال بازی کردند؟

سینما و تلویزیون کدام ستاره های سینما بازیگران پرکار دوران کرونا بودند؟

در طول یک سال گذشته که ویروس کرونا شیوع یافته ، ساخت بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی با مشکلاتی روبه‌رو شد. بنابراین تولید آثار به تعویق افتاد و عده‌ای از بازیگران نیز خواسته یا ناخواسته کم‌کار شدند، اما در همین دوران عده‌ای از بازیگران در فیلم ها و سریال‌های مختلفی بازی و سال کرونایی پرکاری را سپری کردند.

امیر آقایی

امیر آقایی پس از موفقیت‌ با «آقازاده» و «شنای پروانه»، روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته است. او اردیبهشت‌ ۹۹، ادامه بازی در «آقازاده» را که به دلیل کرونا متوقف شده بود، از سر گرفت. آقایی پس از این سریال مشغول تمرین برای بازی در «شب، داخلی، دیوار» اثر وحید جلیلوند بود و در این فیلم بازی کرد. او همچنین در اولین همکاری با مسعود کیمیایی جلوی دوربین «خائن‌کشی» رفت. آقایی برای بازی در فیلم «شبگرد» اثر فرزاد موتمن و «خط نجات» اثر وحید موسائیان نیز قرارداد بسته است.

هانیه توسلی

هانیه توسلی در یک سال گذشته از سینما فاصله گرفته و به جای آن حضور پررنگی در سریال‌های مدیوم نمایش خانگی داشته است. او به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال «عاشقانه»، در فصل دوم آن با نام «گیسو» که تصویربرداری‌اش تابستان ۹۹ آغاز شد، بازی کرد. هانیه توسلی پس از این مجموعه، مسیر خود را در نمایش خانگی ادامه داده و اولین همکاری‌اش با محمدحسین مهدویان در سریال «زخمِ کاری» رقم خورده است. بازی در دو سریال نمایش خانگی، باعث شده است که  این بازیگر سال پرکاری داشته باشد.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در دوران شیوع کرونا هم روزهای پرکاری را سپری کرده است. او از اوایل تیر ۹۹ تا امروز در یک فیلم سینمایی و دو سریال حضور داشت. پژمان جمشیدی پس از بازی در «شیشلیک» ساخته محمدحسین مهدویان، جلوی دوربین سریال «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو» رفت و پس از این مجموعه بازی در فصل دوم سریال «زیرخاکی» ساخته جلیل سامان را آغاز کرد و اکنون مشغول بازی در آن است. جمشیدی قرار است در سریال نمایش خانگی «شاخ آفریقا» اثر سعید آقاخانی هم ایفای نقش کند.

هومن سیدی

ساخت سریال «قورباغه» اجازه بازی در فیلم‌های سینمایی یا ساخت فیلم را به هومن سیدی نداد، بنابراین او سال ۹۸ مشغول تولید این سریال بود و شیوع کرونا نیز باعث شد وقفه‌ای در تصویربرداری آن ایجاد شود. سیدی بخش‌هایی از مجموعه «قورباغه» را در سال ۹۹ جلوی دوربین برد و پس از مدتی دوری از بازیگری، سال گذشته در فصل دوم «عاشقانه» بازی کرد و دوباره با کاراکتر «پیمان» در این مجموعه دیده شد. هومن سیدی به زودی در سریال کمدی «شاخ آفریقا» نیز بازی خواهد کرد.

مهران مدیری

مهران مدیری سال ۹۹ فعالیت خود را به طور همزمان در سینما و نمایش خانگی پیگیری کرد. او در سکوت خبری فصل دوم سریال کمدی «دراکولا» را ساخت و علاوه بر کارگردانی به عنوان بازیگر یکی از نقش‌های اصلی نیز در آن حضور داشت. مهران مدیری در فیلم «خائن‌کشی» هم ایفای نقش کرد و در تلویزیون نیز با ضبط قسمت‌های باقی‌مانده سری چهارم «دورهمی»، این برنامه را به سرانجام رساند. به این ترتیب این کارگردان و بازیگر در دوران شیوع کرونا، روزهای پرکاری را تجربه کرد.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده ستاره پرفروش و محبوبی است که روزهای اوجش را می‌گذراند، بنابراین در دوران شیوع کرونا نیز مانند گذشته به فعالیت خود در عرصه بازیگری ادامه داده است. او پس از «قورباغه» در فیلم «شب، داخلی، دیوار» بازی کرد و ابتلایش به بیماری کووید-۱۹ نیز مدتی فیلم برداری این اثر را متوقف کرد. قرار بود این بازیگر در فیلم «نگهبان شب» نیز بازی کند، اما طولانی شدن پیش‌تولید آن، باعث شد محمدزاده جای خود را به محسن کیایی بدهد و به فیلم «تفریق» بپیوندد.

 

منبع: خراسان

ارسال نظر