|
کدخبر: 150433

پردرآمدترین بازیگر «هالیوود» در نقشی متفاوت ظاهر می‌شود

«دواین جانسون» بازیگر مطرح سینمای هالیوود که طی سال‌های گذشته به عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوود انتخاب شده در فیلم سینمایی «اخطار قرمز» با «رایان رینولدز» بازیگر مجموعه فیلم‌های «ددپول» و «گال گدوت» همبازی شده است.

سینما و تلویزیون پردرآمدترین بازیگر «هالیوود» در نقشی متفاوت ظاهر می‌شود

«دواین جانسون» بازیگر مطرح سینمای هالیوود که طی سال‌های گذشت به عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوود انتخاب شده در فیلم سینمایی «اخطار قرمز» با «رایان رینولدز» بازیگر مجموعه فیلمهای «ددپول» و «گال گدوت» بازیگر فیلم «زن شگفت‌انگیز» همبازی شده است.

فیلم سینمایی «اخطار قرمز» یک فیلم در ژانر مهیج به کارگردانی «راوسون مارشال تربر» است که اکران بین‌المللی خود در سینما‌های جهان را در سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد کرد، اما مشخص نیست که این بیماری در زمان اکران اثر چه تاثیری خواهد داشت.

در این فیلم جانسون در نقش یک مامور اینترپل ظاهر می‌شود که وظیفه‌ دستگیری تحت تعقیب‌ترین سارق آثار هنری دنیا را برعهده دارد. نام فیلم نیز به بالاترین و جدی‌ترین اعلامیه‌ پلیس بین‌الملل برای دستگیری مجرمان تحت تعقیب اشاره دارد. در ضمن گل گدوت نقش بزرگ‌ترین دزد آثار هنری و رایان رینولدز نقش بزرگ‌ترین کلاهبردار دنیا را در فیلم «اخطار قرمز» ایفا می‌کنند.

راوسون مارشال تربر کارگردان جوان سینمای هالیوود است، وی از سال ۱۹۹۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. اسرار پیتزبورگ، ما میلر‌ها هستیم، اطلاعات مرکزی و آسمان‌خراش از جمله آثاری هستند که وی در کارنامه داشته است.

«راوسون مارشال تربر» و دواین جانسون پیش از این در فیلم سینمایی «آسمان خراش» تجربه موفقی را با یکدیگر پشت سر گذاشته‌اند.

علاوه بر دواین جانسون، پابلو اسکریبر، نوح جانسون، برایان مان، کویم رنکین، تژی ما، مت اولری و نوو کمپبل از جمله سایر بازیگرانی هستند که در فیلم «آسمانخراش» به ایفای نقش پرداختند.

منبع: میزان

ارسال نظر