|
کدخبر: 149946

بهترین‌ فیلم های جانی دپ + لینک دانلود

جانی دپ بازیگر، تهیه کننده و کارگردان فیلم آمریکایی است. او تاکنون توانسته‌است جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران فیلم را برای بهترین بازیگر مرد از آن خود کند.

سینما و تلویزیون بهترین‌ فیلم های جانی دپ + لینک دانلود

جانی دپ که نام کاملش جان کریستوف دپ است متولد ۹ ژوئن ۱۹۶۳ بازیگر، تهیه‌ کننده، موسیقی‌ دان، فیلم ‌نامه ‌نویس و کارگردان فیلم آمریکایی ‌است. او یکی از بازیگران مهم هالیوود محسوب می‌شود که هم بازی‌اش در فیلم ‌های متفاوت و هم حاشیه‌ های زندگی ‌اش در صدر اخبار بوده‌ اند. جانی دپ کارش را با موسیقی آغاز کرد و بعد از راه پیدا کردن به جهان سینما به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده و صداپیشه مطرح شد او تاکنون توانسته ‌است جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران فیلم را برای بهترین بازیگر مرد از آن خود کند. دپ یکی از پولسازترین ستاره ‌های هالیوود است. در ادامه برخی از بهترن فیلم های این بازیگر مشهور را آورده ایم.

 جوخه Platoon

  • ژانر: جنگی، درام
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

جوخه

فیلم Platoon محصول کشور انگلستان و در ژانر جنگی، درام می‌باشد و به کارگردانی Oliver Stone در سال ۱۹۸۷ ساخته شده است. در فیلم جوخه بازیگرانی چون Charlie Sheen، Keith David، Tom Berenger، Willem Dafoe، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جوخه (Platoon) یک سرباز جوان در ویتنام زمانی که با ترس‌های جنگ و دوگانگی انسان رو به رو می‌شود، درگیر یک بحران اخلاقی می‌شود.

لینک دانلود فیلم

 ادوارد دست قیچی Edward Scissorhands

  • ژانر: درام، رمانتیک
  • امتیاز: ۷.۹ از ۱۰

ادوارد-دست-قیچی

فیلم Edward Scissorhands محصول کشور امریکا و در ژانر درام، رمانتیک می‌باشد و به کارگردانی Tim Burton در سال ۱۹۹۰ ساخته شده است. در فیلم ادوارد دست قیچی بازیگرانی چون Anthony Michael Hall، Dianne Wiest، Johnny Depp، Winona Ryder، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم ادوارد دست قیچی (Edward Scissorhands) «ادوراد»، پسر متشخصی است که به جای دست، قیچی دارد. او از محیطی ایزوله وارد یک جامعه می‌شود.

لینک دانلود فیلم

 مرد مرده Dead Man

  • ژانر: درام، فانتزی
  • امتیاز: ۷.۶ از ۱۰

مرد-مرده

فیلم Dead Man محصول کشور آلمان و در ژانر درام، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Jim Jarmusch در سال ۱۹۹۵ ساخته شده است. در فیلم مرد مرده بازیگرانی چون Crispin Glover، Gary Farmer، Johnny Depp، Lance Henriksen، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم مرد مرده (Dead Man) در واپسین سال‌های دهه اول قرن نوزدهم میلادی، حسابداری جوان به نام ویلیام بلیک، پس از به قتل رساندن یک مرد، از سوی سه شکارچی جایزه‌بگیر تحت تعقیب قرار می‌گیرد. در ادامه، ویلیام پس از آشنایی با یک بومی امریکایی، عازم سفری معنوی می‌شود.

لینک دانلود فیلم

 دزدان دریایی کارائیب ۲ صندوقچه مرد مرده Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest

  • ژانر: اکشن، فانتزی
  • امتیاز: ۷.۳ از ۱۰

دزدان-دریایی-کارائیب-صندوقچه-مرد-مرده

فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Gore Verbinski در سال ۲۰۰۶ ساخته شده است. در فیلم دزدان دریایی کارائیب ۲ صندوقچه مرد مرده بازیگرانی چون Jack Davenport، Johnny Depp، Keira Knightley، Orlando Bloom، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم دزدان دریایی کارائیب ۲ صندوقچه مرد مرده (Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest) «ویل ترنر» و «الیزابت سوان» که قصد دارند بزودی با هم ازدواج کنند به جرم کمک به کاپیتان «جک اسپارو» برای فرار از دست قانون بازداشت می‌شوند. لرد «کاتر» که دستور این بازداشت را داده به «ویل» و «الیزابت» می‌گوید اگر آنها به او کمک کنند تا «جک» را پیدا کرده و قطب نمای جادویی‌اش را از او بگیرد، آنها را مجازات نخواهد کرد.

لینک دانلود فیلم

شکلات Chocolat

  • ژانر: درام و عاشقانه
  • امتیاز: ۷.۳ از ۱۰

شکلات

یکی دیگر از فیلم‌های جانی دپ «شکلات» نام دارد که در ژانر درام و عاشقانه است. این فیلم از داستان رمانی به همین نام به نویسندگی جوآن هریس اقتباس شده است. کارگردان فیلم لاسه هالستروم است. شکلات، نامزد چهار جایزه اسکار در سال ۲۰۰۱ شده اما موفق به کسب هیچ کدام از آنها نشده است. داستان فیلم روایت‌گر زندگی زنی است که با دختر شش‌سال‌هاش به شهری خیالی در فرانسه مهاجرت می‌کند. این زن اعتقادی به دین مردم شهر ندارد و مردم دشمن او می‌شوند ولی شکلات‌های او، زندگی آنها را تغییر می‌دهد.

لینک دانلود فیلم

 جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها Fantastic Beasts and Where to Find Them

  • ژانر: خانوادگی، فانتزی
  • امتیاز: ۷.۳ از ۱۰

جانوران-شگفت‌-انگیز-و-زیستگاه-آنها

فیلم در سال ۱۹۲۶ رخ می‌دهد و درباره فردی به نام نیوت (ادی ردماین) است که به واسطه نگارش کتاب جدیدش رهسپار ایالات متحده و شهر نیویورک می‌گردد. در چمدان نیوت موجودات عجیب و غریبی وجود دارند که بر اثر یک اتفاق آزاد شده و سر از نیویورک و منطقه منهتن در می‌آورند. جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها یک فیلم فانتزی و ماجراجویی به کارگردانی دیوید یتس و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشتهٔ جی.کی. رولینگ است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این فیلم که نخستین تجربهٔ فیلمنامه‌نویسی خانم رولینگ و نشأت گرفته از کتاب او با همین نام است، به عنوان مشتق/پیش‌درآمدی بر مجموعه فیلم‌های هری پاتر بوده و نخستین قسمت از یک پنج‌گانه است. رولینگ همچنین در کنار دیوید هیمن، استیو کلاوز و لایونل ویگرام، تهیه‌کنندگی فیلم را نیز بر عهده دارد. بازیگران فیلم شامل ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر، کارمن اجوجو، جان ویت و ران پرلمن است. تصویربرداری فیلم در تاریخ ۱۷ اوت ۲۰۱۵ در استودیو لیوزدن وارنر برادرز آغاز شد.

لینک دانلود فیلم

 دزدان دریایی کارائیب ۳ پایان دنیا Pirates of the Caribbean: At World's End

  • ژانر: اکشن، فانتزی
  • امتیاز: ۷.۱ از ۱۰

دزدان-دریایی-کارائیب-پایان-دنیا

فیلم Pirates of the Caribbean: At World's End محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Gore Verbinski در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است. در فیلم دزدان دریایی کارائیب ۳ پایان دنیا بازیگرانی چون Geoffrey Rush، Johnny Depp، Keira Knightley، Orlando Bloom، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم دزدان دریایی کارائیب ۳ پایان دنیا (Pirates of the Caribbean: At World's End) پس از اینکه «ویل ترنر» و دوستانش، «جک اسپارو» را از سرزمین مردگان نجات دادند، آنها باید با رقیبانشان، «دِیوی جونز» و «کاتلر بِکت» رو به رو شوند.

لینک دانلود فیلم

 دشمنان ملت Public Enemies

  • ژانر: بیوگرافی، تاریخی
  • امتیاز: ۷.۰ از ۱۰

دشمنان-ملت

فیلم Public Enemies محصول کشور ژاپن و در ژانر بیوگرافی، تاریخی می‌باشد و به کارگردانی Michael Mann در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است. در فیلم دشمنان ملت بازیگرانی چون Christian Bale، Christian Stolte، Jason Clarke، Johnny Depp، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم دشمنان ملت (Public Enemies) داستان دههٔ ۱۹۳۰ میلادی امریکا را روایت می‌کند. دوران رکود اقتصادی که مردم عامل اصلی بدبختی‌های خود را بانک‌ها می‌دانستند. فیلم به قسمت کوتاهی از زندگی جان دیلینگر، گنگستر خطرناک و معروف را روایت می‌کند.

لینک دانلود فیلم

 توده سیاه Black Mass

  • ژانر: بیوگرافی، جنایی
  • امتیاز: ۶.۹ از ۱۰

توده-سیاه

فیلم Black Mass محصول کشور انگلستان و در ژانر بیوگرافی، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Scott Cooper در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است. در فیلم توده سیاه بازیگرانی چون Benedict Cumberbatch، Dakota Johnson، Joel Edgerton، Johnny Depp، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم توده سیاه (Black Mass) این فیلم زندگی یک تبهکار معروف بوستونی به نام «ویتی بولگر» را به تصویر می‌کشد که یکی از بدنام‌ترین تبهکاران امریکایی در بوستون جنوبی است.

لینک دانلود فیلم

 پروفسور The Professor

  • ژانر: درام، کمدی
  • امتیاز: ۶.۷ از ۱۰

پروفسور

فیلم The Professor محصول کشور امریکا و در ژانر درام، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Wayne Roberts در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. در فیلم پروفسور بازیگرانی چون Danny Huston، Johnny Depp، Odessa Young، Rosemarie DeWitt، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم پروفسور (The Professor) هنگامیکه یک استاد دانشگاه از بیماری لاعلاج خود مطلع می‌شود، سبک زندگی نامتعادل و غیرمنطقی را در پیش می‌گیرد. اما او با گذشت زمان، به حقیقت وجودی خود پی می‌برد.

لینک دانلود فیلم

 دزدان دریایی کارائیب ۴ سوار بر امواج ناشناخته Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

  • ژانر: اکشن، فانتزی
  • امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

دزدان-دریایی-کارائیب-سوار-بر-امواج-ناشناخته

فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides محصول کشور انگلستان و در ژانر اکشن، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Rob Marshall در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است. در فیلم دزدان دریایی کارائیب ۴ سوار بر امواج ناشناخته بازیگرانی چون Geoffrey Rush، Ian McShane، Johnny Depp، Penélope Cruz، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم دزدان دریایی کارائیب ۴ سوار بر امواج ناشناخته (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) کاپیتان جک اسپارو تصادفاً با زنی به نام آنجلیکا روبه‌رو می‌شود که در گذشته به او علاقه داشته است. در این وضعیت جک فکر نمی‌کند که دیگر عشقی در میان باشد و گمان می‌کند که "آنجلیکا" زنی بی‌رحم و فریبکار است که می‌خواهد از او برای یافتن چشمۀ آب حیات استفاده کند. هنگامی که "آنجلیکا" او را مجبور می‌کند تا سوار کشتی مخوف "انتقام ملکه آن" متعلق به ریش سیاه شود، جک در وضعیتی غیرمنتظره‌ قرار می‌گیرد که در آن نمی‌داند باید از ریش سیاه بترسد یا از آنجلیکا.

لینک دانلود فیلم

 جانوران شگفت‌انگیز ۲ جنایات گریندل والد Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

  • ژانر: خانوادگی، فانتزی
  • امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

جانوران-شگفت‌-انگیز -جنایات-گریندل-والد

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald محصول کشور انگلستان و در ژانر خانوادگی، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی David Yates در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. در فیلم جانوران شگفت‌انگیز ۲ جنایات گریندل والد بازیگرانی چون Dan Fogler، Eddie Redmayne، Johnny Depp، Katherine Waterston، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جانوران شگفت‌انگیز ۲ جنایات گریندل والد (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) فیلم پس از اتفاقات قسمت اول جریان دارد که در پایان آن مشاهده کردیم که گلرت گریندل والد با کمک نیوت اسکمندر دستگیر شد. با این حال، گریندل والد موفق شده از زندان فرار کند و در حال جذب طرفداران بیشتری برای خود است. داملبدور در تلاش است تا برنامه‌ها و نقشه‌های گریندل والد را خنثی کند و در این راه کمک نیوت اسکمندر، شاگرد سابقش در مدرسه هاگوارتز را قبول می‌کند.

لینک دانلود فیلم

 چارلی و کارخانه شکلات‌سازی Charlie and the Chocolate Factory

  • ژانر: خانوادگی، فانتزی
  • امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

چارلی-و-کارخانه-شکلات‌-سازی

فیلم Charlie and the Chocolate Factory محصول کشور انگلستان و در ژانر خانوادگی، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Tim Burton در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است. در فیلم چارلی و کارخانه شکلات‌سازی بازیگرانی چون David Kelly، Freddie Highmore، Helena Bonham Carter، Johnny Depp، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم چارلی و کارخانه شکلات‌سازی (Charlie and the Chocolate Factory) «ویلی وونکا» مالک کارخانه شکلات‌سازی تصمیم می‌گیرد به ۵ کودک اجازه ورود به کارخانه‌اش را دهد، پس ۵ بلیط طلایی درون بسته‌های شکلات می‌گذارد و آنها را به سراسر جهان می‌فرستد. «چارلی« که با خانواده فقیرش زندگی را به خوشی می‌گذراند یکی از بلیط‌ها را پیدا می‌کند.

لینک دانلود فیلم

 دزدان دریایی کارائیب ۵ مرده‌ها قصه نمیگویند Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales

  • ژانر: اکشن، فانتزی
  • امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

دزدان-دریایی-کارائیب-مرده‌ها-قصه-نمیگویند

فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Espen Sandberg در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. در فیلم دزدان دریایی کارائیب ۵ مرده‌ها قصه نمیگویند بازیگرانی چون Geoffrey Rush، Javier Bardem، Johnny Depp، Orlando Bloom، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم دزدان دریایی کارائیب ۵ مرده‌ها قصه نمیگویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) در این قسمت از مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب، کاپیتان جک اسپارو (جانی دپ) به قصد پیدا کردن نیزه‌ی سه شاخه پوزئیدون (خدای دریا) ماجراجویی‌اش را آغاز می‌کند و این در حالیست که روح یک کاپیتان و خدمه‌اش در تعقیب او هستند.

لینک دانلود فیلم

 قتل در قطار سریع السیر شرق Murder on the Orient Express

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۶.۵ از ۱۰

قتل-در-قطار-سریع-السیر-شرق

فیلم Murder on the Orient Express محصول کشور مالت و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Kenneth Branagh در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. در فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق بازیگرانی چون Judi Dench، Kenneth Branagh، Penélope Cruz، Willem Dafoe، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق (Murder on the Orient Express) «هرکول پوآرو» بهترین کارآگاه دنیا تصمیم می‌گیرد با قطار سریع‌السیر شرق سفر کند. قطار به‌خاطر بهمنی کوچک متوقف می‌شود. «پوآرو» اصلا احتمال نمی‌داد که این مسیله برنامه‌ریزی شده باشد تا فردی بتواند شخص دیگری را به قتل برساند.

لینک دانلود فیلم

آلیس در سرزمین عجایب  Alice in Wonderland

  • ژانر: خانوادگی، فانتزی، ماجراجویی
  • امتیاز: ۶.۴ از ۱۰

آلیس-در-سرزمین-عجایب

نام فیلمی در ژانر فانتزی تاریک از تیم برتون است که بر اساس رمان معروف لوئیس کارول به همین نام ساخته شده‌است. این فیلم در ۵ مارس سال ۲۰۱۰ میلادی اکران شد. این فیلم هفتمین همکاری جانی دپ و تیم برتون بعد از فیلم موزیکال سوئینی تاد بود. این فیلم در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی هنری و بهترین طراحی لباس شد. قسمت دوم این فیلم به نام آلیس آنسوی آینه در سال ۲۰۱۶ ساخته شد. حتماً همه شما نام داستان معروف آلیس در سرزمین عجایب را شنیده‌اید. این فیلم فانتزی-ماجراجویی توسط تیم برتون کارگردانی شده است. لیندا وولورتون نویسنده این فیلم است و داستان آن را از رمان معروف لوئیس کارول اقتباس کرده است.دارای دو جایزه اسکار بهترین کارگردانی هنری و بهترین طراحی لباس است. آن هاتوی، هلنا بونهام کارتر، لینزی دانکن، کریسپین گلاور و میا واشیکوفسکا دیگر بازیگران این فیلم هستند.

لینک دانلود فیلم

یکه سوار The Lone Ranger

  • ژانر: اکشن، جنگی
  • امتیاز: ۶.۴ از ۱۰

یکه-سوار

فیلم The Lone Ranger محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، جنگی می‌باشد و به کارگردانی Gore Verbinski در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است. در فیلم یکه سوار بازیگرانی چون Armie Hammer، Johnny Depp، Tom Wilkinson، William Fichtner، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم یکه سوار (The Lone Ranger) در سال ۱۹۳۰، "تانتو" برای پسربچه‌ای داستان "جان رید" معروف به "یکه سوار" را تعریف می‌کند. وکیلی آرمان گرا به نام "جان رید"، "بوچ کوندیش" و "تانتو" را برای محاکمه با قطار به تگزاس می‌برد. اما قطار مورد حمله یاران "کوندیش" قرار می‌گیرد.

لینک دانلود فیلم

تعالی Transcendence

  • ژانر: اکشن، درام
  • امتیاز: ۶.۳ از ۱۰

تعالی

فیلم Transcendence محصول کشور چین و در ژانر اکشن، درام می‌باشد و به کارگردانی Wally Pfister در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. در فیلم تعالی بازیگرانی چون Cillian Murphy، Johnny Depp، Morgan Freeman، Rebecca Hall، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم تعالی (Transcendence) تلاش یک دانشمند برای درست کردن یک هوش مصنوعی، وقتی ناخودآگاهش وارد دستگاه می‌شود تبعات خطرناکی را ایجاد می‌کند.

لینک دانلود فیلم

آلیس در آن‌سوی آینه Alice Through the Looking Glass

  • ژانر: ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی
  • امتیاز: ۶.۲ از ۱۰

آلیس-در-آن‌-سوی-آینه

این فیلم قسمت دوم و ادامه آلیس در سرزمین عجایب است. این فیلم را جیمز بابین کارگردانی کرده است و تهیه‌کنندگی آن بر عهده تیم برتون، جو روث و جنیفر و سوزان تد بوده است. بازیگران اصلی این فیلم میا واشیکوفسکا، هلنا بونهام کارتر، آن هتوی، ساشا بارون کوهن و ریس آیفنز هستند.

لینک دانلود فیلم

توریست The Tourist

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۶.۰ از ۱۰

توریست

یکی دیگر از فیلم‌های جانی دپ بازسازی فیلمی فرانسوی به همین نام است. در این فیلم آنجلینا جولی و پل بتانی نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند. فلوریان هنکل فون دونرسمارک نویسنده و کارگردان این فیلم است. داستان این فیلم درباره خلافکاری امریکایی است که برای این‌که به‌دست پلیس‌ها نیفتد مجبور است مدام در سفر باشد. او در شهر ونیز ایتالیا با زنی به نام آلیس روبه‌رو می‌شود، بدون این که بداند شغل واقعی آلیس می‌تواند زندگی او را نابود کند.

لینک دانلود فیلم

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز

ارسال نظر