|
کدخبر: 149446

بهترین فیلم های مورگان فریمن+لینک دانلود

مورگان فریمن بازیگر و کارگردان امریکایی برنده ی جایزه اسکار است. وی در فیلم‌های مشهور و پرفروش بسیاری بازی کرده است وی به خاطر بازی در فیلم دختر میلیون دلاری موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بوده و همچنین برنده جایزه یک عمر فعالیت هنری گلدن گلوب ۲۰۱۲ است.

سینما و تلویزیون بهترین فیلم های مورگان فریمن+لینک دانلود

مورگان فریمن متولد ۱ ژوئن ۱۹۳۷ بازیگر و کارگردان آمریکایی است. وی در فیلم‌های مشهور و پرفروش بسیاری بازی کرده که از جمله می‌توان به رستگاری در شائوشنگ، هفت، و دوره‌های جدید مجموعه فیلم‌های بتمن (مجموعه فیلم) اشاره نمود. وی بیشتر در نقش‌های مکمل نقش آفرینی می‌کند. مورگان فریمن از آن دسته بازیگرانی است که اکثر نقش‌هایش به عنوان مکمل بوده‌اند و البته درخشش در نقش‌ها، او را به یکی از مهره‌های اصلی هر فیلمنامه‌ای تبدیل می‌کند. در سال ۱۹۹۵ نامزد اسکار بازیگر نقشاول مرد برای فیلم رستگاری در شاوشنگ و در سال ۲۰۰۵ برنده اسکار بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم دختر میلیون دلاری شد.

رستگاری در شاوشنک The Shawshank Redemption

  • ژانر: خانوادگی، درام
  • امتیاز: ۹.۳ از ۱۰

رستگاری-در-شاوشنک

فیلم رستگاری در شاوشنک ۱۹۹۴، اندی (تیم رابینز)، بانکدار محترم و پولدار ایالت نیوانگلند، به اتهام قتل همسرش و فاسق او به حبس ابد در زندان ایالتی شوشنک محکوم می‌شود و اندکی بعد با رد (مورگان فریمن)، زندانی سیاه پوست، دوست می‌شود. پس از هجده سال، اندی ردی از قاتل اصلی پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد برای آزادی تلاش کند. اندی دوفرین، بانکدار جوانی است که به جرم قتل همسر به حبس ابد در زندان ایالتی شائوشنک محکوم می‌شود. وی تأکید می‌کند که این جرمی است که مرتکب نشده، ولی قاضی تشخیص می‌دهد که او گناهکار است. او سال‌های متعددی را در این زندان می‌گذراند در حالی که تنها سرگرمی‌اش دست‌وپنجه نرم کردن با افرادی از پایین‌ترین طبقه جامعه است؛ کسانی مثل قاتل‌ها که مدام او را آزار و اذیت می‌کنند. آلیس بوید رِدینگ، یکی از زندانی‌های سیاه‌پوست و راوی داستان است که به این مشهور است که می‌تواند هرچیزی را در زندان فراهم کند.

لینک دانلود فیلم

هفت Se۷en

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۸.۶ از ۱۰

هفت

فیلم هفت محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی David Fincher در سال ۱۹۹۵ ساخته شده است. در فیلم هفت بازیگرانی چون Andrew Kevin Walker، Brad Pitt، Kevin Spacey، Morgan Freeman، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم هفت (Se۷en) بازرس نیلز جوان به قسمت جنایی اداره پلیس انتقال یافته و جانشین ویلیامز افسر مجرب پلیس می‌گردد. وقوع قتلهای زنجیره‌ای فجیع و ناتوانی او در امر دستگیری عامل آن باعث می‌شود که ویلیامز به کمک او بشتابد.

لینک د انلود فیلم

نابخشوده Unforgiven

  • ژانر: درام، وسترن
  • امتیاز: ۸.۲ از ۱۰

نابخشوده..

فیلم نابخشوده محصول کشور امریکا و در ژانر درام، وسترن می‌باشد و به کارگردانی Clint Eastwood در سال ۱۹۹۲ ساخته شده است. در فیلم نابخشوده بازیگرانی چون Clint Eastwood، Gene Hackman، Morgan Freeman، Richard Harris، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم نابخشوده (Unforgiven) داستان فیلم در سال ۱۹۸۸ در ایالت وایومینگ می‌گذرد، زنی پیش خدمتی است که توسط دو گاوچران مجروح و از ریخت می‌افتد. کلانتر شهر (جین هکمن) تنها به جریمه کردنشان اکتفا می‌کند. اما دوستان زن برای کسی که بتواند انتقامش را بگیرد هزار دلار جایزه می‌گذارند. ویلیام مانی (کلینت ایستوود) هفت تیرکش که توبه کرده ولی هنوز گذشته زشتش عذابش می‌دهد به کمک دوست قدیمی‌اش (مورگان فریمن) و یک مرد جوان آخرین کار خود را شروع می‌کند.

لینک دانلود فیلم

عزیز میلیون دلاری (دختر میلیون دلاری) Million Dollar Baby

  • ژانر: درام، ورزشی
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

​دختر-میلیون-دلاری

فیلم عزیز میلیون دلاری (دختر میلیون دلاری) محصول کشور امریکا و در ژانر درام، ورزشی می‌باشد و به کارگردانی Clint Eastwood در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است. در فیلم عزیز میلیون دلاری (دختر میلیون دلاری) بازیگرانی چون Clint Eastwood، Hilary Swank، Jay Baruchel، Morgan Freeman، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم عزیز میلیون دلاری (دختر میلیون دلاری) (Million Dollar Baby) زنی جوان به نام مگی فیتزجرالد تحت هدایت یک مربی کارآزموده به نام فرانکی دان، تمریناتی دشوار را انجام می‌دهد تا به یک بوکسور حرفه‌ای تبدیل شود.

لینک دانلود فیلم

عزیزم از دست رفت Gone Baby Gone

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۷.۶ از ۱۰

عزیزم-از-دست-رفت

فیلم عزیزم از دست رفت محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Ben Affleck در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است. در فیلم عزیزم از دست رفت بازیگرانی چون Casey Affleck، Ed Harris، Michelle Monaghan، Morgan Freeman، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم عزیزم از دست رفت (Gone Baby Gone) پس از آنکه دختری خردسال در شهر بوستون دزدیده می‌شود، دو کارآگاه مسئول پیگیری این پرونده می‌شوند.

لینک دانلود فیلم

فراموشی – Oblivion

  • ژانر: اکشن ، ماجراجویی ، هیجان انگیز ، راز آلود
  • امتیاز: ۷.۰ از ۱۰

فراموشی

فراموشی (Oblivion) فیلمی به کارگردانی جوزف کوشینسکی است که پس از اکران در سال ۲۰۱۳ در جلب نظر مخاطبین موفق عمل کرد. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های مورگان فریمن محسوب می‌شود که با استقبال زیاد طرفداران در گیشه روبه‌رو شد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم فراموشی حضور داشتند می‌توان به تام کروز، اولگا کوریلنکو، آندره‌آ ریسبرو، نیکولای کاستر-والدو، ملیسا لیو و مورگان فریمن اشاره کرد. فیلم فراموشی که با بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری تولید شده بود، بیش از ۲۸۵ میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. داستان فیلم روایتی است از غلبه بیگانگان بر زمین که در آن از شبیه‌سازی انسان‌ها استفاده شده ‌است.داستان فیلم تا حدود زیادی رازآلود است و اتفاقات آخر فیلم بیننده را متعجب می‌کند.

لینک دانلود فیلم

تحت تعقیب Wanted

  • ژانر: اکشن، جنایی
  • امتیاز: ۶.۷ از ۱۰

تحت-تعقیب

فیلم تحت تعقیب محصول کشور آلمان و در ژانر اکشن، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Timur Bekmambetov در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است. در فیلم تحت تعقیب بازیگرانی چون Angelina Jolie، James McAvoy، Morgan Freeman، Terence Stamp، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم تحت تعقیب (Wanted) ویزلی گیبسون، پسر بدشانسی است که زندگی‌اش را بی‌هدف دنبال می‌کند. او پس از به قتل رسیدن پدرش، با دختری به‌نام فاکس آشنا می‌شود. فاکس او را وارد یک انجمن برادری می‌کند تا برای گرفتن انتقام پدرش آموزش ببیند.

لینک دانلود فیلم

الیمپوس سقوط کرده است - Olympus Has Fallen

  • ژانر: اکشن، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۶.۵ از ۱۰

الیمپوس-سقوط-کرده-است

یک گروه تروریستی اهل کره شمالی با تجهیزات پیشرفته به کاخ سفید حمله می‌کنند و موفق می‌شوند تمام نگهبانان و محافظان را از پای در آورند آنها همچنین موفق می‌شوند به کمک عوامل نفوذی خودشان رئیس‌جمهور وسایر مقامات بلند مرتبه را گروگان بگیرند اما یک مامور امنیتی به نام مایک بانینگ (جرارد باتلر) که موفق شده زنده بماند به مقابله با آنان می‌پردازد. فیلمی محصول سال ۲۰۱۳ امریکا به کارگردانی آنتونی فوکوآ است. در این فیلم بازیگرانی همچون جرارد باتلر، آرون اکهارت، مورگان فریمن، آنجلا باست، رابرت فورستر، کول هاسر، اشلی جاد، ملیسا لئو، دیلان مک درموت، رادا میشل، ریک یان ایفای نقش کرده‌اند.دنباله این فیلم با نام لندن سقوط کرده است در سال ۲۰۱۶ ساخته شد.

لینک دانلود فیلم

لوسی Lucy

  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی
  • امتیاز: ۶.۴ از ۱۰

لوسی

فیلم لوسی محصول کشور کانادا و در ژانر اکشن، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Luc Besson در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. در فیلم لوسی بازیگرانی چون Amr Waked، Min-sik Choi، Morgan Freeman، Scarlett Johansson، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم لوسی (Lucy) لوسی قرار بود کار آسانی را انجام دهد، فقط کافی بود کیفی را به آقای جانگ تحویل دهد. اما او ناخواسته درگیر یک معامله بسیار خطرناک مواد مخدر می‌شود و مجبور می‌شود تا محموله‌ای از نوعی مواد مخدر جدید را که درون شکمش جاسازی شده به اروپا قاچاق کند. اما همه چیز طبق نقشه پیش نمی‌رود و مقداری زیادی از مواد وارد بدن لوسی می‌شود.

لینک دانلود فیلم

ارسال نظر