|
کدخبر: 148347

بهترین فیلم های دی کاپریو که حتما باید ببینید + لینک دانلود

لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر و تهیه‌کننده فیلم امریکایی است.او به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم‌های مشهور و موفق هالیوود شهرت بسیاری کسب کرده‌است. دیکاپریو برای بازی در فیلم “بازگشته” جایزه اسکار را از آن خود کرد.

سینما و تلویزیون بهترین فیلم های دی کاپریو که حتما باید ببینید + لینک دانلود

 لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر و تهیه‌کننده فیلم آمریکایی است. دی کاپریو کار خود را با حضور در تبلیغات‌های تلویزیونی آغاز کرد. او به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم‌های مشهور و موفق هالیوود همچون دار و دسته‌های نیویورکی، تلقین، تایتانیک، جزیره شاتر و گرگ وال استریت شهرت بسیاری کسب کرده‌است. وی تا به حال ۷ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای فیلم بازگشته موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. دی‌کاپریو شش بار نامزد جایزه‌ی اسکار شده در حالی که خیلی از منتقدان معتقدند بازی او در فیلم‌هایی مثل «اگه می‌تونی منو بگیر» و «شاتر آیلند» نادیده گرفته شده است.  او حالا یکی از بازیگران پخته‌ی هالیوود است که حضورش در یک فیلم می‌تواند دلیلی برای دیدن آن اثر باشد. به‌خصوص که وسواس خوبی هم در انتخاب فیلم دارد. در این گزارش می خواهیم تعدادی از بهترین فیلم های لئوناردو دی‌کاپریو را به شما معرفی کنیم.

تلقین Inception

  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی
  • امتیاز: ۸.۸ از ۱۰

تلقین

فیلم تلقین محصول کشور انگلستان و در ژانر اکشن، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Christopher Nolan در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است. در فیلم تلقین بازیگرانی چون Ellen Page، Joseph Gordon-Levitt، Ken Watanabe، Leonardo DiCaprio، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم تلقین (Inception) "کاب" دزدی ماهر است که با استفاده از فناوری خواب مشترک به ضمیر ناخودآگاه افراد نفوذ می‌کند و افکار و رازهای ارزشمند آنها را می‌دزدد. هدف جدید او مدیرعامل شرکت بزرگی است، اما کاب این بار نقشه جدیدی در ذهن دارد. او در این راه از گروهی جدید و حرفه‌ای برای رسیدن به هدفش کمک می‌گیرد، اما همه چیز آنطور که باید پیش نمی‌رود.

لینک دانلود فیلم

مرحوم The Departed

  • ژانر: اکشن، جنایی، درام، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۸.۵ از ۱۰

مرحوم

پلیسی جوان به نام بیلی کاستیگان (دی کاپریو) مأموریت می‌یابد تا در محفل خلافکاری تنگ و به شدت مراقبت شده فرانک کاستلو (نیکلسن) نفوذ کند. از طرف دیگر، کالین سالی ون (دیمن) به مأموریت از طرف کاستلو موفق می‌شود در دستگاه پلیس نفوذ کند. این فیلم با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدین مواجه شد به طوری که تبدیل به نخستین فیلم اسکورسیزی شد که توانست برای او جایزه اسکار کارگردانی و فیلم را بیاورد و هم چنین به موفقیت خوبی در گیشه دست یافت و فروش خوبی را تجربه کرد و از سوی مردمم با استقبال مواجه شد.

لینک دانلود فیلم

 جانگوی رها از بندDjango Unchained

  • ژانر: درام، وسترن
  • امتیاز: ۸.۴ از ۱۰

جانگوی-رها-از-بند

فیلم جانگوی رها از بند محصول کشور امریکا و در ژانر درام، وسترن می‌باشد و به کارگردانی Quentin Tarantino در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است. در فیلم جانگوی رها از بند بازیگرانی چون Christoph Waltz، Jamie Foxx، Kerry Washington، Leonardo DiCaprio، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اسکار بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی را برای کوئنتین تارانتینو و اسکار بهترین نقش مکمل مرد را برای کریستف والتز به ارمغان آورد. از نکات قابل توجه نامزدی ۵ اسکار برای این فیلم بوده است، محور اصلی جانگوی رها از بند، برده داری و تبعیض نژادی علیه سیاه پوستان است. فیلم جانگوی رها از بند (Django Unchained) دکتر کینگ شولتز آزادی یک برده سیاه پوست بنام جنگو را می‌خرد، و به او کمک می‌کند تا همسرش را که در چنگ یک مزرعه دار ثروتمند و بی‌رحم بنام کلوین کندی است، نجات دهد.

لینک دانلود فیلم

گرگ وال استریت The Wolf of Wall Street

  • ژانر: زندگی نامه، کمدی، جنایی
  • امتیاز: ۸.۲ از ۱۰

گرگ-وال-استریت

داستان جوردن بلفورت جوانی تازه کار در دنیای وال استریت است او شرکت کوچکی تشکیل می‌دهد و تلاش می‌کند که راه آسانتری برای پولدار شدن پیدا کند، اما همه کارهای او قانونی نیستند و اف بی‌آی وارد عمل می‌شود. اسکورزی با نشان دادن زندگی بلفورت ثابت می‌کند که خوب و بد و اخلاقیات ساخته دست بشر هستند و می‌توان به راحتی آنها را زیر پا گذاشت. بلفورت همانند رفقای دیگرش حیله گر است و ما هم همانند شخصیت‌های فیلم یک بیننده خام هستیم. این فیلم حقیقتا زیباست و بخشی از زیبایی آن به دلیل بازی درخشان دیکاپریو است. این فیلم به او فرصتی داد تا هنر بازیگری خود را نشان دهد و بدون شک یکی از بهترین اجراهای این قرن است.

لینک دانلود فیلم

اگه می‌تونی منو بگیر Catch Me If You Can

  • ژانر: درام، زندگینامه، جنایی
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

اگه-می‌تونی-منو-بگیر

فیلم اگه می‌تونی منو بگیر ۲۰۰۲، شرح حال پسری است که قبل از ۱۹ سالگی جا پای پدر خلافکار بازنشسته خود می‌گذارد و میلیون‌ها دلار از راه‌های مختلف پول به‌دست می‌آورد. راه‌ هایی همچون خلبانی، پزشکی، دادستانی و… در حالی که نه آموزش خلبانی دیده، نه پزشکی از اوایل هزاره‌ ی سوم دی‌ کاپریو تصمیم گرفت که در انتخاب فیلم‌‌ها و کارگردانانی که با آنها همکاری می‌کند دقت بیشتری داشته باشد تا فراتر از یک ستاره تبدیل به بازیگر بزرگی شود که در فیلم‌های ماندگار فیلم‌ سازان مهم ایفای نقش می‌کند. نخستین انتخا بش فیلمی سرگرم‌کننده از اسپیلبرگ بود که انتخاب درستی هم به نظر می‌‌رسید.

لینک دانلود فیلم

جزیره شاتر Shutter Island

  • ژانر: معمایی، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

جزیره-شاتر

جزیره شاتر (Shutter Island) فیلمی در ژانر نئو-نوآر و تریلر روان‌شناختی، به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و محصول سال ۲۰۱۰ ایالت متحده امریکا است.فیلم‌نامه این فیلم توسط لایاتا کالوگریدیس بر اساس رمانی به همین نام نوشته دنیس لهان به رشته تحریر در آمده است. در این فیلم لئوناردو دی کاپریو همانند سه فیلم قبلی اسکورسیزی یعنی دار و دسته‌های نیویورکی، هوانورد و رفتگان در نقش اول حضور دارد. این فیلم محصول کمپانی پارامونت و کلمبیا است و برخلاف سه فیلم قبلی این کارگردان چیره‌دست با بازیگر ثابتش دی‌کاپریو، که مضامین گوناگونی چون جنایی، مافیایی، تاریخی و بیوگرافی را تجربه کرده‌بودند این بار فیلم جدیدشان، جنبه‌ای هیجانی-دلهره‌آور و تاحدودی ترسناک دارد.

لینک دانلود فیلم

بازگشته The Revenant

  • ژانر: درام، ماجراجویی، هیجان انگیز، تاریخی
  • امتیاز: ۸.۰ از ۱۰

بازگشته

داستان این فیلم در مورد یک گروه شکارچی ۴۲ نفره سفید پوست است که تحت سرپرستی یک تاجر پوست در قرن نوزدهم به شکار می‌روند. اما به علت دزدیده شدن یک دختر سرخپوست توسط دو نفر از آنها، با حمله سرخپوست‌ها مواجه می‌شوند و ۳۲ نفر از آنها در نتیجه حمله کشته می‌شوند. بعد از آن، گروه ۱۰ نفره با به جا گذاشتن قسمتی از پوست‌ها سوار بر یک قایق بزرگ (لنج) شده و از مهلکه می‌گریزند اما سرخپوست‌ها برای انتقام گرفتن سایه به سایه در تعقیب آنها هستند. در ادامه مسیر با راهنمائی هیو گلاس (لئوناردو دی‌کاپریو) از آنجایی که سفر بر روی رودخانه احتمال مواجه شدن با سرخپوستان را به شدت افزایش می‌دهد، گروه از لنج پیاده شده و پای پیاده از مسیر جنگل و کوهستان به سمت دهکده خود حرکت می‌کنند. اما صبح یک روز، هیو گلاس توسط یک خرس گریزلی به شدت مجروح می‌شود و آسیب می‌بیند. این در حالی است که سرخپوست‌ها هر لحظه آنها را تعقیب می‌کنند

لینک دانلود فیلم

الماس خونین Blood Diamond

  • ژانر: ماجراجویی، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۸.۰ از ۱۰

الماس-خونین

فیلمی ماجراجویی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۰۶، به کارگردانی ادوارد زوئیک و با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، جنیفر کانلی و جایمن هانسو است. دنی آرچر یک قاچاقچی الماس رودزیایی الاصل است که در دوران کودکی پدر و مادر خود را در درگیری‌های خونبار دهه ۱۹۷۰ از دست داده است. طی این سی سالی که از عمرش گذشته، سربازی مزدور و تاجری ناکام بوده‌است. وقتی می‌خواهد با الماس‌هایی که در بدن یک بز چپانده شده‌است از مرز بی‌ثبات سیرالئون عبور کند، مأموران گشتی او را دستگیر می‌کنند و در زندان می‌فهمد که سومولن وندی ماهی‌گیر از مخفی‌گاه یک الماس صورتی رنگ گرانقیمت خبر دارد. آن دو با هم به دنبال این الماس روانه می‌شوند و یک روزنامه‌نگار امریکایی به نام مدی بوین به دنی دلبسته می‌شود. سوملن مصمم به نجات دادن خانواده خود است ولی دنی به پیدا کردن الماس می‌اندیشد.

لینک دانلود فیلم

تایتانیک Titanic

  • ژانر: درام، عاشقانه
  • امتیاز: ۷.۸ از ۱۰

تایتانیک

تایتانیک (به انگلیسی: Titanic) فیلمی حماسی-عاشقانه به نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرون محصول سال ۱۹۹۷ کمپانی‌های پارامونت پیکچرز و فاکس قرن بیستم است. ماجرای فیلم داستان غرق شدن تایتانیک، بزرگ‌ترین کشتی زمان خود در سال ۱۹۱۲ است. فیلم‌نامه تایتانیک آمیزه‌ای از واقعیت و افسانه است. برخی شخصیت‌های این فیلم در کشتی تایتانیک حضور نداشته‌اند. همچنین برخی صحنه‌های به تصویر کشیده شده در فیلم نیز وجود خارجی ندارند. این فیلم به همراه بن هور و ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه برنده ۱۱ جایزه اسکار است. از لحاظ فروش نیز این فیلم یک پدیده بود و در سال ۱۹۹۷ با ۱٫۸ میلیارد دلار فروش پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان در زمان خود شد. درحال‌حاضر این فیلم بعد از آواتار و انتقام‌جویان: جنگ ابدیت با فروش جهانی بالغ بر ۲ میلیارد دلار، سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است.

لینک دانلود فیلم

دارودسته‌های نیویورکیGangs of New York

  • ژانر: درام، جنایی
  • امتیاز: ۷.۵از ۱۰

دارودسته‌-های-نیویورکی

دارودسته‌های نیویورکی (Gangs of New York) نام فیلمی است که در سال ۲۰۰۲ توسط مارتین اسکورسیزی کارگردانی شد. از بازیگران این فیلم می‌توان لئوناردو دی‌کاپریو، کامرون دیاز و دانیل دی-لوئیس را نام برد. این فیلم ساخته سال ۲۰۰۳ و نامزد دریافت ده اسکار به خصوص جایزه اسکار بهترین کارگردانی و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. این فیلم اقتباسی بر اساس کتابی به همین نام به نویسندگی هربرت اسبوری استبه تازگی مارتین اسکورسیزی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که قصد دارد به دلیل حجم زیاد وقایع و شخصیت‌های آن دوره از تاریخ امریکا، سریالی از این فیلم بسازد.

لینک دانلود فیلم

هوانورد The Aviator

  • ژانر: زندگی نامه، تاریخی
  • امتیاز: ۷.۵ از ۱۰

هوانورد

هوانورد (The Aviator) فیلمی زندگینامه‌ای محصول سال ۲۰۰۴ امریکا به نویسندگی جان لوگان و کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که بر مبنای زندگی هوانورد، تهیه‌کننده و کارگردان سینمای مشهور امریکایی هوارد هیوز ساخته شده است. هوارد هیوز دچار بیماری اختلال وسواسی جبری بود. فیلمی که دومین نامزدی اسکار لئوناردو دی‌کاپریو را برایش به ارمغان آورد و دومین همکاری دی‌کاپریو با مارتین اسکورسیزی بزرگ بعد از فیلم «دار و دسته‌های نیویورکی» بود. باز هم یک فیلم بیوگرافیک برمبنای زندگی یک شخصیت واقعی جذاب. این‌بار دی‌کاپریو نقش یکی از ثروتمندترین و مؤثرترین آدم‌های هالیوود یعنی هاوارد هیوز را بازی کرد.

لینک دانلود فیلم

یک مشت دروغ Body of Lies

  • ژانر: اکشن، درام، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۷.۱ از۱۰

یک-مشت-دروغ

فیلم امریکائیست که بر اساس رمانی به همین نام توسط دیوید ایگناتیوس نگاشته شده‌است. این فیلم در ارتباط با تروریسم ساخته شده‌است و موضوع فیلم نسبت به رمان دارای اضافاتی است. این فیلم داستان یک مأمورسی‌ای ای به نام راجر فریس که در جست‌وجوی یافتن یکی از سران القاعده راهی اردن می‌شود. کارگردان این فیلم ریدلی اسکات است و بازیگرانی چون لئوناردو دی‌کاپریو و راسل کرو در آن بازی کرده‌اند. در این فیلم گل‌شیفته فراهانی نیز بازی کرده‌است. فیلم به علت خشونت زیاد و برخی صحنه‌های شکنجه درجه R گرفته‌است.

لینک دانلود فیلم

برنده و بازنده The Quick and the Dead

  • ژانر: اکشن، عاشقانه، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۶.۴ از ۱۰

برنده-و-بازنده

برنده و بازنده (The Quick and the Dead) فیلمی به کارگردانی سام ریمی، نویسندگی سیمون مور و جاس ویدون و تهیه‌کنندگی جوشوا دانن، پاتریک مارکی و آلن شاپیرو محصول سال ۱۹۹۵ میلادی است. در شهرکی که در آن مرد پولدار و صاحب نفوذی به نام «هرود» (هاکمن) همه‌کاره است، هر سال یک مسابقه عجیب هفت تیرکشی برگزار می‌شود. دختری به نام «الن» (استون) معروف به «بانو» نیز در این مسابقه شرکت می‌کند. اما در اصل «الن» برای گرفتن انتقام مرگ پدرش – که مارشال ایالتی بوده – از «هرود»، در این مسابقه شرکت کرده‌است.

لینک دانلود فیلم

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها