|
کدخبر: 146800

فیلم هایی برای عاشقان ورزش + لینک دانلود

فیلم های ورزشی بسیاری هستند که بن مایه اصلی آن ها برگرفته از زندگی واقعی قهرمانان ملی و مردمی است. موضوع این فیلم‌ها هر کسی را فارغ از میزان علاقه‌اش به ورزش، جذب خود می‌کنند.

سینما و تلویزیون فیلم هایی برای عاشقان ورزش + لینک دانلود

فیلم‌‌ های ورزشی یکی از موضوعات جذاب سینما بوده و هست. ژانر ورزش ، فقط مخاطبان ورزش‌دوست یا ورزشکار ندارد، بلکه به خاطر تلفیق موضوع ورزش با مفاهیم اخلاقی و خانوادگی، علاقمندان فیلم و سینما را از هر طیفی، همواره مجذوب خود می‌کند. هر ساله تعدادی فیلم در این سبک ساخته می‌شوند و تماشای آن‌ها احساس لذت بخشی را به بیننده القاء می‌کند.

اکثر فیلم های ورزشی، برگرفته از زندگی قهرمانان بزرگ رشته‌های ورزشی هستند و در میان آن‌ها مواردی نیز وجود دارد که ساخته‌ی ذهن نویسنده‌ی داستان است. داستان این فیلم‌ها هر کسی را فارغ از میزان علاقه‌اش به ورزش، جذب خود می‌کنند. قسمت موردعلاقه‌ی تماشاگران از ورزش و فیلم، غیرقابل‌پیش‌بینی بودن آن‌هاست. علاقه به این ژانر برای هر شخصی می‌تواند دلیلی متفاوت داشته باشد؛ یکی با تماشای این دسته فیلم‌ها برای تلاش کردن در زندگی انگیزه می‌گیرد. یکی به دنبال تماشای خیزش حماسی و قهرمانانه در برابر شرایط غیرممکن است. یکی هم به سادگی به عنوان طرفدار ورزش رقابتی به تماشای اینگونه فیلم‌ها می‌نشیند.

در ادامه این گزارش ۱۰ فیلم برتر این ژانر را به شما معرفی خواهیم کرد.

Jersey جرسی

  • ژانر: درام، ورزشی
  • امتیاز: ۸.۶ از ۱۰

جرسی

فیلم جرسی محصول کشور هند و در ژانر درام، ورزشی می‌باشد و به کارگردانی Gowtam Tinnanuri در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. در فیلم جرسی بازیگرانی چون Harish Kalyan، Nani، Ronit Kamra، Shraddha Srinath، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جرسی (Jersey) در مورد یک بازیکن با استعداد کریکت به نام آرجون است که شانس چندان با او یار نبوده و اکنون حرفه‌اش در شرف نابودی قرار دارد. در این بین، تمام اطرافیان آرجون می‌گویند که بهتر است او از حرفه‌اش دست بکشد.

لینک دانلود فیلم

Dangal دنگل

  • ژانر: اکشن، زندگی نامه، ورزشی
  • امتیاز: ۸.۴ از ۱۰

دنگل

دنگال (Dangal) فیلمی هندی ساخته شده در سال ۲۰۱۶ است که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای هند با فروش بی‌سابقه‌ای در کل این صنعت می‌باشد. این فیلم برگرفته از زندگی کشتی‌گیر معروف هندی، ماهاویر سینگ (با بازی عامر خان) می‌باشد. این فیلم جزو ۲۵۰ فیلم برتر IMDB قرار دارد.

لینک دانلود فیلم

Warrior مبارز

  • ژانر: درام، ورزشی
  • امتیاز: ۸.۲ از ۱۰

مبارز

فیلم مبارز محصول کشور امریکا و در ژانر درام، ورزشی می‌باشد و به کارگردانی Gavin O'Connor در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است. در فیلم مبارز بازیگرانی چون Jennifer Morrison، Joel Edgerton، Nick Nolte، Tom Hardy، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم مبارز (Warrior) برند کانلون با بازی جوئل ادگرتون و تامی کانلون با بازی تام هاردی دو برادرند که گذشته سختی را گذرانده‌اند و با هم رابطه خوبی ندارند. تامی و برند در مسابقه هنرهای رزمی ترکیبی شرکت می‌کنند و برای به‌دست آوردن جایزه نخست که ۵ میلیون دلار است با هم رقابت می‌کنند.

لینک دانلود فیلم

Million Dollar Baby عزیز میلیون دلاری

  •  ژانر: درام، ورزشی
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

عزیز-میلیون-دلاری.

فیلم عزیز میلیون دلاری (دختر میلیون دلاری) محصول کشور امریکا و در ژانر درام، ورزشی می‌باشد و به کارگردانی Clint Eastwood در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است. در فیلم عزیز میلیون دلاری (دختر میلیون دلاری) بازیگرانی چون Clint Eastwood، Hilary Swank، Jay Baruchel، Morgan Freeman، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم عزیز میلیون دلاری (دختر میلیون دلاری) (Million Dollar Baby) زنی جوان به نام مگی فیتزجرالد تحت هدایت یک مربی کارآزموده به نام فرانکی دان، تمریناتی دشوار را انجام می‌دهد تا به یک بوکسور حرفه‌ای تبدیل شود.

لینک دانلود فیلم

طعمه کره بادام زمینی The Peanut Butter Falcon

  • ژانر: کمدی، درام، ورزشی
  • امتیاز: ۷٫۶ از ۱۰

طعمه-کره-بادام-زمینی

فیلم طعمه کره بادام زمینی، درباره فردی به نام زک است که به سندروم داون مبتلا است و آرزشویش کشتی گیر شدن است. برای همین از آزمایشگاه فرار می‌کند تا به رویای خود برسد و طی همین مسیر با ماهیگیری آشنا می‌شود. فیلم The Peanut Butter Falcon ۲۰۱۹ یا طعمه کره بادام زمینی، فیلمی در ژانر کمدی، درام و ورزشی است که به کارگردانی و نویسندگی Tyler Nilson، Michael Schwartz محصول سال ۲۰۱۹ کشور امریکا است.

لینک دانلود فیلم

Southpaw چپ دست

  • ژانر: درام، ورزشی
  • امتیاز: ۷.۴ از ۱۰

چپ-دست

فیلم چپ دست محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر درام، ورزشی می‌باشد و به کارگردانی Antoine Fuqua در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است. در فیلم چپ دست بازیگرانی چون Forest Whitaker، Jake Gyllenhaal، Oona Laurence، Rachel McAdams، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم چپ دست (Southpaw) یک قهرمان بوکس به نام «بیلی هوپ»، پس از پشت سر گذاشتن بحران‌های مختلف، دختر خود را از مرکز حمایت از کودکان بیرون می‌آورد و زندگی حرفه‌ای خود را احیا می‌کند.

لینک دانلود فیلم

Creed ۲ کرید ۲

  • ژانر: درام، ورزشی
  • امتیاز: ۷.۱ از ۱۰

کرید-۲

فیلم کرید ۲ محصول کشور امریکا و در ژانر درام، ورزشی می‌باشد و به کارگردانی Steven Caple Jr. در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. در فیلم کرید ۲ بازیگرانی چون Michael B. Jordan، Phylicia Rashad، Sylvester Stallone، Tessa Thompson، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم کرید ۲ (Creed II) درمورد مرد بوکسوری به نام آدونیس است که بین تعهدات شخصی و آموزش برای مبارزه مانده است و روابط خانوادگی و حرفه‌ای‌اش دچار مشکل شده است. تا اینکه با کمک راکی سعی می‌کند دوباره به رینگ مسابقه برگردد.

لینک دانلود فیلم

The Way Back راه بازگشت

  • ژانر: درام، ورزشی
  • امتیاز: ۷.۰ از ۱۰

راه-بازگشت

فیلم راه بازگشت محصول کشور امریکا و در ژانر درام، ورزشی می‌باشد و به کارگردانی Gavin O'Connor در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم راه بازگشت بازیگرانی چون Al Madrigal، Ben Affleck، Janina Gavankar، Michaela Watkins، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم راه بازگشت (The Way Back) جک کانینگهام یک پدیده بسکتبال HS بود که از بازی دور شد و آینده خود را از دست داد. اما خیلی زود فرصتی به‌دست می‌آورد که مربی گری یک تیم را به عهده بگیرد، طولی نمی‌کشد که او با چالش‌های گذشته‌اش روبه‌رو می‌شود.

لینک دانلود فیلم

ایمنی Safety 

  • ژانر: درام, زندگی نامه, ورزشی
  • امتیاز: ۶.۸ از ۱۰

ایمنی

این فیلم غم‌انگیز و وزرشی داستان ری-ری مک‌التربی را به تصویر می‌کشد که فوتبالیست تازه وارد دانشگاه کلمسون است ، او پس از این که زندگی‌اش در خانه به صورت ناپایداری در می‌آید ، تصمیم می‌گیرد برادر کوچک‌ترش را مخفیانه وارد دانشگاه کند.

لینک دانلود فیلم

Embattled آماده نبرد

  • ژانر: اکشن، درام، ورزشی
  • امتیاز: ۶.۵ از ۱۰

آماده-نبرد

Embattledیک فیلم ورزشی امریکایی است که در سال ۲۰۲۰ با بازی استفن دورف به عنوان یک مبارز مختلط ورزش‌های رزمی (که اکثراً از کانور مک گرگور سبک می‌گیرد) بازی می‌کند که طبیعت خشن و توهین آمیز او را با پسرش که سعی در تربیت دارد درگیر می‌کند. LA Times به نقد فیلم پرداخت و آن را به عنوان “یک نزاع و جدال هیجان انگیز و ناپاک” و “به عنوان یک درام خانوادگی متحرک، یک مدعی” توصیف کرد. فیلم توسط دیوید مک کنا و به کارگردانی نیک سرکیسوف و تهیه کنندگی اریل کوکران نوشته شده است.

IFC Films در ژوئیه سال ۲۰۲۰ حق پخش فیلم را به‌دست آورد.

لینک دانلود فیلم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها