|
کدخبر: 146457

فیلم های کمدی ۲۰۲۰ که نباید از دست داد + لینک دانلود

شاید سخت ترین قسمت فیلم نامه نویسی مربوط به فیلم های کمدی باشد؛ نحوه نگارش و در ادامه هنرپیشه ای که بتواند آن را به نحوی اجرا کند که هر فرهنگ و جامعه ای پذیرای آن باشد.

سینما و تلویزیون فیلم های کمدی ۲۰۲۰ که نباید از دست داد + لینک دانلود

ژانر کمدی، گونه‌های فراوانی دارد و تماشاگر اگر اعضای این مجموعه را بشناسد، سطح توقع خود را از فیلم کمدی ارزشیابی می‌کند.این گونه فیلم‌ها می‌توانند پیام آور نکات اخلاقی، اجتماعی حتی سیاسی باشند. فیلم کمدی از لحاظ دیگر ژانرها تکیه بر بازیگران و ستارگان فیلم دارد به همین دلیل بیشتر هنرمندان استندآپ کمدی وارد حوزه فیلم‌سازی می‌شوند. از این رو تماشاگر باید در انتخاب ژانر کمدی دقت کند. در ادامه لیستی از بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۰ را آورده ایم

پادشاه جزیره استاتن The King of Staten Island

  • ژانر: کمدی، درام
  • امتیاز: ۷٫۱ از ۱۰

پادشاه-جزیره-استاتن

در فیلم پادشاه جزیره استاتن، در مورد بزرگ شدن پیت دیویدسون در جزیره استاتن، از جمله از دست دادن پدرش در ۱۱ سپتامبر است. فیلم The King of Staten Island ۲۰۲۰ یا پادشاه جزیره استاتن، فیلمی در ژانر کمدی، درام است که به کارگردانی Judd Apatow و نویسندگی udd Apatow، Pete Davidson محصول سال ۲۰۲۰ امریکا است.

لینک دانلود فیلم

دم موش کنجکاو Roald and Beatrix

  • ژانر: کمدی، درام، خانوادگی
  • امتیاز: ۶٫۸ از ۱۰

دم-موش-کنجکاو

فیلم رولد و بئاتریکس: دم موش کنجکاو، داستان کودکی شش ساله به‌نام رولد دال می‌باشد که با یک نویسنده به‌نام بئاتربکس آشنا می‌شود و همین باعث به وجود آمدن اتفاقات و ماجراهای جدیدی برای هردوی آنها می‌شود. فیلم Roald and Beatrix ۲۰۲۰ یا رولد و بئاتریکس: دم موش کنجکاو، فیلمی در ژانر کمدی، درام و خانوادگی است که به کارگردانی David Kerr و نویسندگی Abigail Wilson محصول سال ۲۰۲۰ امریکا است. این فیلم نمره ۶٫۸ را از ۴۳۰ رای در سایت imdb دریافت کرد. این فیلم در تاریخ ۲۴ December ۲۰۲۰ منتشر شد.

لینک دانلود فیلم

کارآگاه بچه The Kid Detective

  • ژانر: کمدی، درام، معمایی
  • امتیاز: ۶٫۸ از ۱۰

کارآگاه-بچه

فیلم کارآگاه بچه، درباره یک کارآگاه است که مجبور می‌شود با یک نوجوان همکاری کند تا قتل مرموز دوست وی را حل کنند. فیلم The Kid Detective ۲۰۲۰ یا کارآگاه بچه، فیلمی در ژانر کمدی، درام، معمایی ست که به کارگردانی و نویسندگی Evan Morgan محصول سال ۲۰۲۰ کشور امریکا می‌باشد.

لینک دانلود فیلم

پروفسور The Professor

  • ژانر: کمدی – خانوادگی
  • امتیاز: ۶.۷از ۱۰

پروفسور

فیلم پروفسور به کارگردانی واین روبرت در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور امریکا و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم جانی دپ، رزمری دویت، دنی هوستون، زوئی دویچ، ران لیوینگستون ، لیندا ایمند به هنرمندی پرداخته‌اند. در این فیلم ستاره‌ای همچون جانی دپ که پیش ازین در فیلم‌های شهر دروغ، سایه‌های سیاه آلیس در سرزمین عجایب، دشمنان مردم، سوئینی تاد، شکلات و جک و کارخانه شکلات‌سازی به نقش آفرینی پرداخته است. در این فیلم، بعد ازینکه پروفسور در مورد بیماری لاعلاجش در دانشگاه اطلاعاتی به‌دست می‌آورد، تصمیم می‌گیرد زندگی را با توسل به دخانیات و الکل رها کند. در حالی که او روزگارش را اینگونه می‌گذراند، به حقیقتی از زندگی دست می‌یابد و تلاش می‌کند روابط از دست رفته‌اش را ترمیم کند.

لینک دانلود فیلم

یک روز بارانی در نیویورکA Rainy Day in New York

  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

یک-روز-بارانی-در-نیویورک

یک روز بارانی در نیویورک (A Rainy Day in New York) یک فیلم امریکایی در ژانر کمدی به نویسندگی و کارگردانی وودی آلن است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. تیموتی شلمی، ال فانینگ، سلنا گومز، جود لا، دیه‌گو لونا و لیو شرایبر ستارگان فیلم هستند وودی آلن این فیلم را در سال ۲۰۱۷ و برای آمازون استودیوز ساخت. یک روز بارانی در نیویورک با واکنش نسبتاً مثبتی از سوی منتقدان همراه بود.

لینک دانلود فیلم

نوشیدنی با یخ On the Rocks

  • ژانر: کمدی، درام، رمانتیک
  • امتیاز: ۶٫۵ از۱۰

نوشیدنی-با-یخ

در فیلم نوشیدنی با یخ، درباره ی یک مادر جوان به نام لارا است که همراه با پدر خود یک ماجراجویی را در شهر نیویورک آغاز می‌کنند. فیلم On the Rocks ۲۰۲۰ یا نوشیدنی با یخ، فیلمی در ژانر کمدی، درام، رمانتیک است که به کارگردانی و نویسندگی Sofia Coppola محصول سال ۲۰۲۰ کشور امریکا می‌باشد.

لینک دانلود فیلم

به نظر می‌رسد که بکشند Looks That Kill

  • ژانر: کمدی، درام، رمانتیک
  • امتیاز: ۶٫۴ از ۱۰

به-نظر-می‌رسد-که-بکشند

فیلم به نظر می‌رسد که بکشند، درباره ی پسری نوجوان و جذاب است که با فراز و نشیب هایی روبه رو می‌شود که در این بین اتفاقاتی جذاب را رقم می‌زند. فیلم ۲۰۲۰ Looks That Kill یا به نظر می‌رسد که بکشند، فیلمی در ژانر کمدی، درام، رمانتیک است که به کارگردانی و نویسندگی Kellen Moore محصول سال ۲۰۲۰ کشور امریکا می‌باشد.

لینک دانلود فیلم

مادرخوانده Godmothered

  • ژانر: فانتزی، کمدی
  • امتیاز: ۶.۲ از ۱۰

مادر-خوانده

فیلم مادرخوانده محصول کشور امریکا و در ژانر فانتزی، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Sharon Maguire در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم مادرخوانده بازیگرانی چون Carlease Burke، Jillian Bell، June Squibb، Sonia Manzano، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم مادرخوانده (Godmothered) یک مادرخوانده پری جوان و غیرماهر که با ردیابی یک دختر جوان که درخواست کمک او نادیده گرفته شد، خودش به تنهایی اقدام می‌کند تا ارزش خود را ثابت کند.

لینک دانلود فیلم

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها