|
کدخبر: 145924

۱۰فیلم ترسناک برتر تاریخ سینما+لینک دانلود

در این گزارش پرطرفدارترین فیلم های ترسناک را که از صحنه‌های خوفناک و فراطبیعی استفاده شده برای شما دسته بندی کردیم.

سینما و تلویزیون ۱۰فیلم ترسناک برتر تاریخ سینما+لینک دانلود

دیدن فیلم های ترسناک باژانرهای ترس، وحشت و نفرت تماشاگران مخصوص خود را داشته و علاقمندان اینگونه فیلم ها خود را به نوعی با ماجرای فیلم همراه می کنند و حسی را تجربه می کنند که تضاد بین دیدن یا ندیدن فیلم را با خود به همراه دارد و این بستگی به توان بازیگر و ماجرای فیلم دارد که تماشاگر را به خود جلب و او را تا پایان داستان از فیلم جدا نکند.

در ادامه ۱۰ فیلم برتر در این ژانر را به شما معرفی خواهیم کرد:

The Call تماس

  • ژانر: ترسناک، راز آلود
  • امتیاز: ۷.۳ از ۱۰

تماس

فیلم تماس محصول کشور کره جنوبی و در ژانر ترسناک، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Chung-Hyun Lee در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم تماس بازیگرانی چون Dong-hwi Lee، El Lee، Jong-seo Jun، Oh Jeong-Se، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. سو یون و یون سوک به طور اتفاقی از طریق یک تماس و تلفنی قدیمی با یکدیگر آشنا میشوند. سو یون متوجه می‌شود که یون سوک نیز در همین خانه زندگی می‌کند اما ۲۰ سال زمانی از هم فاصله دارند. مدتی بعد این دو تصمیم میگیرند انتخابی کوچک انجام دهند که در نتیجه آن زندگی آنها تغییر می‌کند.

لینک دانلودفیلم

The Invisible Man مرد نامرئی

  • ژانر: ترسناک، راز آلود
  • امتیاز: ۷.۱ از ۱۰

مرد-نامرئی

فیلم مرد نامرئی محصول کشور استرالیا و در ژانر ترسناک، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Leigh Whannell در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم مرد نامرئی بازیگرانی چون Aldis Hodge، Elisabeth Moss، Harriet Dyer، Oliver Jackson-Cohen، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. "مرد نامرئی" اقتباسی از رمان مرد نامرئی اثر اچ.جی. ولز و بازسازی فیلم مرد نامرئی اثر سال ۱۹۳۷ است. این فیلم از جشنواره‌ای در رشته‌های بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین فیلمبرداری، بهترین تصویر متحرک و بهترین کارگردانی نامزد شد. داستان از این قرار است که نامزد سسیلیا کاس خودکشی می‌کند، اکنون سسیلیا تصمیم می‌گیرد خاطراتش را فراموش کند و یک زندگی جدید برای خود بسازد، اما خیلی زود طی یک اتفاقی سسیلیا به زنده بودن نامزدش مشکوک می‌شود.

لینک دانلودفیلم

Draculaدراکولا

  • ژانر: ترسناک
  • امتیاز: ۶.۸ از ۱۰

دراکولا

داستان این فیلم که در میانه‌ی دهه‌ی نود و در ترانسیلوانیا روایت می‌شود، درباره‌ی یک گروه از خون‌آشام‌ها می‌باشد که نقشه‌ای را علیه ویکتوریا لندن می‌کشند. دراکولا (Dracula) یک سریال تلویزیونی که توسط مارک گاتیس و استیون مفت کارگردانی شده و براساس رمان به همین نام توسط برام استوکر ساخته شده است. این سریال در BBC One و Netflix پخش و منتشر شد و از سه قسمت تشکیل شده است. ستاره‌های کلگ بنگ را به عنوان شخصیت اصلی عنوان می‌کند. دراکولا در اول ژانویه سال ۲۰۲۰ به نمایش درآمد و طی سه روز متوالی پخش شد.

لینک دانلودفیلم

Run فرار کن

  • ژانر: ترسناک، راز آلود
  • امتیاز: ۶.۷ از ۱۰

فرار

فیلم فرار کن محصول کشور امریکا و در ژانر ترسناک، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Aneesh Chaganty در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم فرار کن بازیگرانی چون Kiera Allen، Pat Healy، Sara Sohn، Sarah Paulson، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان دختر نوجوانی را روایت می‌کند که به جای مدرسه رفتن، در خانه درس می‌خواند و کم کم نسبت به مادرش مشکوک می‌شود زیرا فکر می‌کند او راز مهیبی را پنهان می‌کند.

لینک دانلود فیلم

Host میزبان

  • ژانر: ترسناک، راز آلود
  • امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

میزبان

فیلم میزبان محصول کشور انگلستان و در ژانر ترسناک، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Rob Savage در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم میزبان بازیگرانی چون Emma Louise Webb، Haley Bishop، Jemma Moore، Radina Drandova، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم میزبان (Host) درباره شش دوست است که به صورت هفتگی، ویدیویی با یکدیگر تماس می‌گیرند و هر کدام برنامه‌ای اجرا می‌کنند. حالا نوبت هالی است که یک فعالیت را برگزار کند و او به جای مسابقه، یک جلسه احضار روح برگزار می‌کند و جیما تصمیم می‌گیرد که داستانی را درباره پسری در مدرسه خود اختراع کند که خودش را به دار آویخته است. با این حال، شوخی او مجوز حضور شیطانی را می‌دهد.

Freaky عجیب و غریب

  • ژانر: ترسناک، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

عجیب-غریب

فیلم عجیب و غریب محصول کشور امریکا و در ژانر ترسناک، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Christopher Landon در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم عجیب و غریب بازیگرانی چون Celeste O'Connor، Kathryn Newton، Misha Osherovich، Vince Vaughn، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. درباره یک قاتل سریالی و یک دختر دبیرستانی است که در یک روز جمعه بدن‌های این دو با جادوی یک خنجر خاص با یکدیگر جابه‌جا می‌شود و دختر مدرسه‌ای خود را در بدن قاتل پیدا می‌کند. آنها فقط ۲۴ ساعت زمان دارند تا جادو را باطل کنند و به بدن خود برگردند وگرنه تا ابد به همان صورت خواهند ماند.

لینک دانلودفیلم

Anything for Jackson هر چیزی برای جکسون

  • ژانر: ترسناک
  • امتیاز: ۶.۵ از۱۰

هر-چیزی-برای-جکسون

یک زوج داغدیده، یک زن باردار را می‌ربایند تا بتوانند با استفاده از یک کتاب طلسم باستانی روح نوه ی مرده ی خود را در فرزند متولد نشده ی وی بگذارند. آدری (شیلا مک کارتی) و هنری (جولیان ریچینگز) پزشک ناراحت پس از از دست دادن تنها نوه خود در یک تصادف رانندگی، بیمار باردار خود را با قصد انجام “جن گیری معکوس” می‌رباید و جکسون را در داخل فرزند متولد نشده خود قرار می‌دهد. طولی نمی‌کشد که فهمید جکسون تنها شبح پدربزرگ و مادربزرگ است که به خانه خود دعوت شده است. اکنون این یک مسابقه بر خلاف زمان برای زن و شوهر و همچنین زن باردار است که می‌توانند راهی برای بیرون آمدن از طاغوتی که بر سر خود گذاشته‌اند پیدا کنند.

لینک دانلود فیلم

Possessor صاحب اختیار

  • ژانر: ترسناک، علمی تخیلی
  • ۶.۴ از ۱۰

صاحب-اختیار

فیلم صاحب اختیار محصول کشور کانادا و در ژانر ترسناک، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Brandon Cronenberg در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم صاحب اختیار بازیگرانی چون Andrea Riseborough، Christopher Abbott، Jennifer Jason Leigh، Rossif Sutherland، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان ماموری را دنبال می‌کند که برای یک سازمان مخفی کار می‌کند. این سازمان بر روی یک فناوری ایمپلنت مغزی کار می‌کند که با استفاده از آن می‌توان بدن افراد را تسخیر کرد و از آنها برای ترور افراد دیگر استفاده کرد.

لینک دانلودفیلم

His House خانه او

  • ژانر: ترسناک، درام
  • امتیاز: ۶.۴ از ۱۰

خانه-او

فیلم خانه او محصول کشور انگلستان و در ژانر ترسناک، درام می‌باشد و به کارگردانی Remi Weekes در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم خانه او بازیگرانی چون Malaika Wakoli-Abigaba، Matt Smith، Sope Dirisu، Wunmi Mosaku، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. یک زوج پناهنده از سودان جنوبی درگیر جنگ به سختی فرار می‌کنند، آنها تلاش می‌کنند تا زندگی جدید خود را در یک شهر انگلیسی وفق دهند. اما نمیدانند که در زیر ظاهر فریبنده ی شهر، شیطان در کمین آنهاست.

لینک دانلودفیلم

جعبه سیاه Black Box

  • ژانر: ترسناک، علمی-تخیلی، معمایی، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۶.۱ از ۱۰

جعبه-سیاه

داستان فیلم در مورد مردی است که پس از زنده ماندن در یک سانحه ی دلخراش رانندگی برای به‌دست آوردن حافظه ی خود تلاش می‌کند. جعبه سیاه (Black Box) یک فیلم ترسناک، معمایی، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول کشور امریکا به کارگردانی و نویسندگی ایمانوئل آسای کافور است که توسط استودیو آمازون تهیه و در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون فیلیسیا رشاد، آماندا کریستین، توسین مورهنفولا، شارمین بینگوا، تروی جیمز، هان سوتو، آندریا کوهن، گرتچن کورنر، دونالد الیس واتکینز، نیا ماری جانسن، کریستال ری، بِسی بوریگو و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لینک دانلودفیلم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها