|
کدخبر: 145553

بهترین فیلم‌ های کارآگاهی تاریخ سینما + لینک دانلود

در این گزارش برترین فیلم‌های کارآگاهی تاریخ سینما رابه شما معرفی می‌کنیم که درباره جرم و جنایت تحقیق و جست‌وجو می‌کنند. برخی از فیلم‌ها آنقدر هیجان‌انگیز و جالب هستند که حتی نمی‌توان تماشای یک صحنه آن را از دست داد.

سینما و تلویزیون بهترین فیلم‌ های کارآگاهی تاریخ سینما + لینک دانلود

عموما فیلم‌ کارآگاهی را می‌توان به عنوان زیرمجموعه آثار جنایی یا هیجان انگیز طبقه‌بندی کرد. فیلم‌هایی که بر یک جنایت حل‌نشده تمرکز می‌کنند و در عین حال یک شخصیت اصلی نقش کارآگاه دارد که جنایت را دنبال می‌کند و سیر وقایع بر حل معما یا تغییر شرایط او اثرگذار است. تعقیب و سرنخ‌ها، بررسی شواهد، بازجویی‌ها، تعقیب مجرم‌ها و گاهی اوقات صحنه‌های اکشن می‌توانند به این آثار راه پیدا کنند.

سریال شرلوک – Sherlock (مارک گیتیس و استیون موفات)

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۹.۱ از ۱۰

sherlock1

سریال شرلوک محصول کشور انگلستان و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است. در سریال شرلوک بازیگرانی چون Benedict Cumberbatch، Martin Freeman، Rupert Graves، Una Stubbs، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال شرلوک (Sherlock) این سریال زیبا در مورد شرلوک هلمز هست ولی نه اون شرلوک هلمزی که همه میشناسیم. در این سریال شرلوک هلمز عصر جدید رو خواهیم دید ولی به نحوی تازه و وفادار به شرلوک هلمز قدیمی. شرلوک هلمزی که وبسایت دارد. به خبرنگارها اس ام اس می‌دهد ولی در عین حال خصوصیات اخلاقی شرلوک هلمز را حفظ کرده است و پرونده‌ها را به همان گونه حل می‌کند.

لینک دانلود سریال

هفت (Seven)

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۸.۶ از ۱۰

Seven

فیلم هفت محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی David Fincher در سال ۱۹۹۵ ساخته شده است. در فیلم هفت بازیگرانی چون Andrew Kevin Walker، Brad Pitt، Kevin Spacey، Morgan Freeman، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. بازرس نیلز جوان به قسمت جنایی اداره پلیس انتقال یافته و جانشین ویلیامز افسر مجرب پلیس می‌گردد. وقوع قتلهای زنجیره‌ای فجیع و ناتوانی او در امر دستگیری عامل آن باعث می‌شود که ویلیامز به کمک او بشتابد.

لینک دانلودفیلم

سکوت بره‌ها – The Silence of the Lambs – ۱۹۹۱

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۸.۶ از ۱۰

The Silence of the Lambs

فیلم سکوت بره‌ها محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Jonathan Demme در سال ۱۹۹۱ ساخته شده است. در فیلم سکوت بره‌ها بازیگرانی چون Anthony Hopkins، Jodie Foster، Kasi Lemmons، Lawrence A. Bonney، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته توماس هریس ساخته‌شده و به هانیبال لکتر، نابغه روان‌پزشکی، آدم‌خوار و آدم‌کش زنجیره‌ای می‌پردازد. این فیلم سومین فیلمی است که برنده هر ۵ شاخه اصلی جایزه اسکار شد: بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین کارگردانی، و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی.

لینک دانلود فیلم

محله چینی‌ها (Chinatown)

  • ژانر: درام، راز آلود
  • امتیاز: ۸.۲ از ۱۰

Chinatown

فیلم محله چینی‌ها محصول کشور امریکا و در ژانر درام، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Roman Polanski در سال ۱۹۷۴ ساخته شده است. در فیلم محله چینی‌ها بازیگرانی چون Faye Dunaway، Jack Nicholson، John Huston، Perry Lopez، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان جیک کارآگاه خصوصی لس آنجلسی و متخصص در امور افشای خیانت‌های زناشویی است که توسط زنی که خود را خانوم مالوری معرفی می‌کند استخدام می‌شود تا پرده از راز خیانت شوهر او بردارد. آقای مالوری که درگیر برنامه‌ای درباره سدسازی و آبرسانی در زمان قحطی است، توسط گیتس تعقیب می‌شود و چند عکس رسواکننده که نشانگر خیانتش بود، به طور اتفاقی در یکی دو روزنامهٔ محلی چاپ می‌شود. اما خیلی زود خانوم مالوری واقعی به این عمل کارآگاه اعتراض کرده و مشخص می‌شود همگی قربانی ماجرای رازآلودی شده‌اند.
لینک دانلودفیلم

محرمانه در لس آنجلس – LA Confidential – ۱۹۹۷

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۸.۲ از ۱۰

LA Confidential

فیلم محرمانه لس آنجلس محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Curtis Hanson در سال ۱۹۹۷ ساخته شده است. در فیلم محرمانه لس آنجلس بازیگرانی چون Guy Pearce، Kevin Spacey، Kim Basinger، Russell Crowe، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. سه پلیس به نام‌های ادموند اکسلی، جک وینسنز و وندل باد وایت مامور تحقیق در‌مورد تعدادی قتل هستند و به روش خاص خود به دنبال اجرای عدالت رفته‌اند. آنها به دنیای زیرزمینی جنایتکاران شهر لس آنجلس وارد می‌شوند که نهایتاً تمامی این فسادها ختم می‌شوداین فیلم از یکی از بهترین فیلم‌های کارآگاهی است.
لینک دانلودفیلم

دختر گمشده – ۲۰۱۴ – Gone Girl

  • ژانر: درام، راز آلود
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

Gone Girl    ب

فیلم دختر گمشده محصول کشور امریکا و در ژانر درام، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی David Fincher در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. در فیلم دختر گمشده بازیگرانی چون Ben Affleck، Neil Patrick Harris، Rosamund Pike، Tyler Perry، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. در مورد مردیست که همسرش را در پنجمین سالگرد ازدواجشان گم می‌کند اما تمام انگشت‌ها بسمت او نشانه می‌رود بطوریکه لقب قاتل زنان به وی داده می‌شوداین فیلم یکی از آثار برجسته‌ی دیوید فینچر است که تماشای آن ذهن مخاطب را به چالش می‌کشد.
لینک دانلود فیلم

فارگو (Fargo)

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

Fargo

فیلم فارگو محصول کشور انگلستان و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Ethan Coen در سال ۱۹۹۶ ساخته شده است. در فیلم فارگو بازیگرانی چون Frances McDormand، Peter Stormare، Steve Buscemi، William H. Macy، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. مارج گاندرسن، پلیس محلی، زن بارداری است که تحمل، سادگی و رفتار مهربانش، ذکاوتش را پنهان کرده است. وقتی جسد دو سرنشین اتومبیلی در نزدیکی جسد یک پلیس کشف می‌شود، «مارج» این اتفاق را با پرونده دو خلافکار به نام‌های «کارل» و«گیار» کنار هم می‌گذارد.
لینک دانلودفیلم

Prisoners زندانیان

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

Prisoners

فیلم زندانیان محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Denis Villeneuve در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است. در فیلم زندانیان بازیگرانی چون Hugh Jackman، Jake Gyllenhaal، Melissa Leo، Viola Davis، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. زندانیان فیلمی دلهره آور و اکشن است که توجه هر بیننده‌ای را در تمام طول فیلم جلب خود می‌کند. این فیلم درمجموع نقدهای مثبتی را دریافت کرد و توانست در سایت Rotten Tomatoes از ۲۲۳ نقد نمره ۸۲٪، و رتبه ۷٫۳ از ۱۰ را گرفت. منتقدان سایت به‌طور کل معتقد بودن که زندانیان دارای یک پیچیدگی احساسی و حس ترس است که باعث می‌شود فیلم جذاب (و نگران‌کننده) شود.
لینک دانلود فیلم

Mulholland Drive جاده مالهالند

  • ژانر: درام، راز آلود
  • امتیاز: 8.0 از 10

Mulholland Drive

فیلم جاده مالهالند محصول کشور فرانسه و در ژانر درام، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی David Lynch در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است. در فیلم جاده مالهالند بازیگرانی چون Jeanne Bates، Justin Theroux، Laura Harring، Naomi Watts، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. زنی با موی سیاه که در اثر تصادفی مجروح شده به طور پنهانی به خانه پیرزنی که در حال رفتن به مسافرت است وارد می‌شود.هنرپیشه جوان و بلند پروازی به نام بتی که برای بازی در هالیوود از کانادا به لس آنجلس آمده هنگام ورود به خانه خاله‌اش با زن سیاه مو روبه‌رو می‌شود. زن سیاه مو حافظه‌اش را در اثر تصادف از دست داده است. بتی تصمیم می‌گیرد به او را برای بازگشت حافظه‌اش کمک کند و به همین منظور سراغ کیف دستی او می‌رود و مبلغ قابل توجهی پول به همراه یک کلید نامتعارف آبی رنگ پیدا می‌کند.
لینک دانلودفیلم

شرلوک هلمز – Sherlock Holmes (گای ریچی)

  • ژانر: اکشن، جنایی
  • امتیاز: ۷.۵ از ۱۰

Sherlock Holmes

فیلم شرلوک هولمز بازی سایه‌ها محصول کشور انگلستان و در ژانر اکشن، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Guy Ritchie در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است. در فیلم شرلوک هولمز بازی سایه‌ها بازیگرانی چون Jared Harris، Jude Law، Rachel McAdams، Robert Downey Jr.، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. رابرت داونی جونیور" و دستیار قدیمی وم مورد اعتمادش دکتر واتسون "جود لا" و همراهی برادر بزرگتر شرلوک، مای کرافت و هولمزی و سیمزا قصد متوقف کردن دشمن دیرینه شان پروفسور موریارتی را دارند.

لینک دانلودفیلم

بروکلین بی‌مادر – ۲۰۱۹ – Motherless Brooklyn

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۶.۸ از ۱۰

Motherless Brooklyn

فیلم بروکلین بی‌مادر محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Edward Norton در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. در فیلم بروکلین بی‌مادر بازیگرانی چون Alec Baldwin، Bobby Cannavale، Edward Norton، Gugu Mbatha-Raw، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. طی دهه ۱۹۵۰ میلادی، در شهر نیویورک، یک کارآگاه خصوصی به نام لیونل اسروگ که از سندروم توره رنج می‌برد، تلاش می‌کند که معمای قتل تنها دوست و راهنمایش را حل کند. لیونل یک سری سرنخ‌هایی را به‌دست آورده که همین موتور ذهن وسواسش را روشن می‌کند. لیونل در طی این مدت رازهای بسیار مهمی را کشف می‌کند که همین راز‌ها سرنوشت کل شهر را در تعادل نگه داشته است.
لینک دانلودفیلم

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز
  • محمدرضا ارسالی در

    خوب بود

ارسال نظر