|
کدخبر: 141191

برگزاری رویداهای نمایشگاهی مشهد دستخوش تغییر شد

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: باتوجه‌به اینکه نمایشگاه‌ها در گروه ۲ قرار گرفته‌اند، در شرایط زرد و نارنجی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امکان فعالیت دارند.

سینما و تلویزیون برگزاری رویداهای نمایشگاهی مشهد دستخوش تغییر شد

صیفی درباره فعالیت نمایشگاه بین‌المللی مشهد در شرایط کرونایی اظهار کرد: براساس طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا، فعالیت نمایشگاه‌ها ممنوع بود. درنهایت براساس مکاتباتی که انجام شد، نمایشگاه‌ها جزو مشاغل گروه ۲ دیده شد که درموقعیت زرد و نارنجی امکان فعالیت دارند.

وی ادامه داد: بر مبنای همین درحال پیگیری هستیم که مجوز فعالیتمان را در استان از ستاد مقابله با کرونا بگیریم. باتوجه‌به اینکه فرآیند برگزاری نمایشگاه زمان‌بر است، بنا داریم در پایان دی‌ماه اگر وضعیت مشهد زرد و نارنجی باشد، نمایشگاه تخصصی برگزار کنیم. بر همین اساس شاهد تغییراتی در تقویم نمایشگاهی هستیم.

صیفی تأکید کرد: در تقویم نمایشگاهی که از قبل در نظر گرفته شده بود، از ابتدای دی‌ماه نمایشگاه‌های مختلفی را در دست اجرا داشتیم که باتوجه‌به وضعیت به‌وجود آمده، این نمایشگاه‌ها برگزار نمی‌شود و در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونا در برگزاری نمایشگاه، تمرکزمان را بر روی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در اواخر دی‌ماه گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه فعالیت نمایشگاه هم باز منوط به مجوز ستاد مقابله با کروناست، ادامه داد: در دسته‌بندی مشاغل در وضعیت کرونا، متأسفانه نمایشگاه و فعالیت آن به هیچ وجه دیده نشد و به‌دنبال این هستیم که نمایشگاه و فعالیت‌های نمایشگاهی به‌عنوان یک صنعت دیده شود. چون هدف از برگزاری این نمایشگاه در نهایت خدمت به تولید است و امیدواریم با پیگیری ها، دوباره شاهد فعالیت نمایشگاه بین‌المللی مشهد زیر سایه رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در ادامه اضافه کرد: ما رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی را در نمایشگاه در نظر گرفته‌ایم. حتی تب‌سنجی شهروندان در ورودی‌های نمایشگاه انجام می‌شود و باتوجه‌به اینکه ارتفاع سقف و مساحت در نمایشگاه زیاد است، مسلما زنجیره انتقال ویروس نسبت به پاساژ‌ها کمتر خواهد بود. درنهایت برای فعالیت در این وضعیت آمادگی کامل داریم.

منبع: شهرآرا نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها