|
کدخبر: 96089

توضیح رئیسی درباره نتایج پرونده‌های ارزی

رئیس قوه قضاییه گفت: پرونده‌های متعدد ارزی در دادسرای تهران محرمانه نیست و باید نتایج رسیدگی‌ها به اطلاع مردم برسد.

گسترش‌نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای‌عالی مسئولان قضایی خطاب به مقامات قضایی اظهارکرد: به هیاهوها و حاشیه سازی‌های سیاسی و اظهارات نامناسب این روزها توجه نکنید و از مسیر عدل و انصاف خارج نشوید.

وی ادامه داد: هیچ گزارشی تا امروز از دیوان محاسبات که حاکی از تردید یا اشتباه در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ باشد واصل نشده بلکه بر اتقان گزارش تاکید هم شده است.

رئیسی اضافه کرد: نظارت و شفافیت دو رکن اساسی در حکمرانی خوب است و دستگاه‌ها باید از نظارت استقبال کنند چون مسئله بیت‌المال است.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: دستگاه‌های اداری به روشن شدن موضوع کمک کنند.

در این جلسه، دادستان تهران گفت: تاکنون درخصوص تخلفات ارزی علاوه بر دریافت‌کنندگان متخلف ارزی حدود ۲۵ نفر از کارکنان بانک مرکزی تا سطح مدیرکل و تعدادی از افراد متخلف در بانک‌های عامل تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

علی القاصی مهر افزود: کارگروهی متشکل از دیوان محاسبات، بانک مرکزی ، گمرک، وزارت صمت و ضابطین زیرنظر بازپرس ویژه پرونده جهت رسیدگی کارشناسانه به ابعاد مختلف گزارش دیوان محاسبات تشکیل شده است.

منبع: خبرآنلاین

  • محمد ارسالی در

    باسلام
    خدمت اقای رئیسی وتشریف فرما یی ایشان به استان فارس .خدا قوت .انشاالل ه که شما با روش کاری و نوع دوستی بیشترین گام در دستگاهای قضایی وانتظامی نظر داشت ه و دارید وبه امید خدا کمتر حکم های سنگی ن وبرخورد خشن نیروی انتظامی بامردم کم رن گ شود واقعان ملت خیلی صبور و شهید پرور ت ا پای جان درهمه مراحل همراه انقلاب بوده و تقاضای مردم هم از حضرت عالی برخودبا د ستگاهای ذی ربط نسبت به دیدگاه ورعایت حقو ق مردم از طرف ارگانها رعایت شود واز اینک ه زحمت کشیده به استان ماسفرنموده دعای خی ر و سلامتی و طول به حضرت عالی خدا وند مر حمت نماید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها