|
کدخبر: 309486

امام جمعه مشهور خداحافظی کرد

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آیت الله علما سال ۱۳۸۶ با حکم مقام معظم رهبری به امامت جمعه کرمانشاه و نمایندگی، ولی فقیه در استان شهیدپرور کرمانشاه منصوب شد.

سیاست امام جمعه مشهور خداحافظی کرد

علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آیت الله علما سال ۱۳۸۶ با حکم مقام معظم رهبری به امامت جمعه کرمانشاه و نمایندگی، ولی فقیه در استان شهیدپرور کرمانشاه منصوب شد.

وی افزود: آیت الله علماء به مدت ۱۶ سال امام جمعه کرمانشاه بود و فردا (جمعه، ۲۱ مهر) آخرین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه را اقامه و با مردم قدرشناس و انقلابی استان کرمانشاه خداحافظی می‌کند.

شهرستانی ادامه داد: آیت الله علما همواره خود را خدمتگزار مردم دانسته و این روحیه را در منش و روش خود مد نظر داشته که به برکت آن توانست کرمانشاه را به یکی از محوری‌ترین استان‌ها در حفظ وحدت و انسجام ملی بین ایلات، عشایر و گروه‌های مختلف مذهبی و سیاسی تبدیل کند.

وی عنوان کرد: آیت الله علماء مدت ۲۳ سال نیز با حکم امام (ره) امام جمعه شهرستان سیرجان بود و در آن دیار نیز منشاء خدمات گسترده معنوی و فرهنگی بود.

طبق اعلام رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مراسم تکریم و معارفه نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هفته آینده برگزار خواهد شد.

منبع: اقتصاد 24

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها