|
کدخبر: 307755

باهنر درباره سرلیستی‌اش برای لیست لاریجانی: نمی‌دانم کاندیدا می شوم یا نه

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: درباره اینکه آقای لاریجانی لیستی در تهران بدهد که سرلیست آن باهنر باشد، اصلا معلوم نیست که باهنر کاندیدا باشد یا نباشد. درباره ثبت نام گفتم چون مشارکت برای من مهم است شرکت کردم و متاسفانه ما در پیش ثبت نام تعداد زیادی از نیروها را از دست دادیم.

سیاست باهنر درباره سرلیستی‌اش برای لیست لاریجانی: نمی‌دانم کاندیدا می شوم یا نه

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خبر سرلیستی خودتان را برای لیستی که به پشتیبانی آقای علی لاریجانی در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ منتشر می شود، تایید می کنید، گفت: اولا از آقای لاریجانی اطلاع دقیق ندارم. ما گفتیم روحانی پدرخوانده یک حزب هست اما آقای لاریجانی چنین چیزی تشکیلاتی حزبی ندارد.

باهنردر پاسخ به این سوال که بالاخره لاریجانی نمایندگان سابق متعهد و علاقه مند به خود را دارد، تصریح کرد: به هرحال لاریجانی ۳ دوره نماینده مجلس بوده و  مجموع نماینده ها در این سه دوره شاید ۵۰۰ نفر بشود و اینها جزء ارادتمندان آقای لاریجانی هستند و دور آقای لاریجانی شروع به کار کردن می کنند و من استقبال می کنم.

وی درباره سرلیستی خود نیز بیان کرد: درباره اینکه آقای لاریجانی لیستی در تهران بدهد که سرلیست آن باهنر باشد، اصلا معلوم نیست که باهنر کاندیدا باشد یا نباشد. درباره ثبت نام گفتم چون مشارکت برای من مهم است شرکت کردم و متاسفانه ما در پیش ثبت نام تعداد زیادی از نیروها را از دست دادیم.

این فعال سیاسی افزود: در ادوار گذشته معمولا با آدم هایی که فکر می کردیم به درد مجلس می خورند، آنقدر حرف می زدیم که برای ثبت نام قانعشان کنیم ولی این بار یک دفعه گفتند پیش ثبت نام و فرصت ها از دست رفت. من با خیلی از اصلاح طلبان و اصولگرایان و  معتدلین صحبت کردم و گفتم بروید پیش ثبت نام انجام دهید؛بعضی می گفتند خودت چه؟  و می گفتم من هم ثبت نام کردم اما معنای ثبت نام من این نیست که حتما می مانم برای انتخابات و الان پاسخی که دارم؛ نمی گویم حتما نمی آیم و یا اینکه حتما می آیم. من بیشتر دنبال این هستم که مشارکت بالا برود وگرنه ما در مجلس هر کاری باید می کردیم کرده‌ایم.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها