|
کدخبر: 306670

رئیسی چه برنامه‌ای برای سیستان و بلوچستان دارد؟

رئیس‌جمهور در گفتگویی تلویزیونی درباره دیدار اخیر مردم استان سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب و برنامه دولت برای محرومیت زدایی از این استان، گفت: دادن اختیارات ویژه به استاندار و اعتبارات ویژه به استان از جمله طرح آبرسانی و پیگیری مجدانه حقآبه و نشست با شورای راهبردی استان متشکل از مسئولان مختلف را انجام دادیم؛ من چند ساعت با مسئولان استان جلسه داشتم و معاون اول نیز این کار را دنبال می‌کند.

سیاست رئیسی چه برنامه‌ای برای سیستان و بلوچستان دارد؟

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در گفتگویی تلویزیونی درباره دیدار اخیر مردم استان سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب و برنامه دولت برای محرومیت زدایی از این استان، گفت: دادن اختیارات ویژه به استاندار و اعتبارات ویژه به استان از جمله طرح آبرسانی و پیگیری مجدانه حقآبه و نشست با شورای راهبردی استان متشکل از مسئولان مختلف را انجام دادیم؛ من چند ساعت با مسئولان استان جلسه داشتم و معاون اول نیز این کار را دنبال می‌کند.

وی افزود: وزرای مختلف منویات مقام معظم رهبری و تحقق آنچه در دیدار اخیر اشاره کردند، را در دستور کار جدی قرار داده‌اند و ان شاءالله به زودی خبرهای خوبی برای مردم سیستان و بلوچستان خواهیم داشت. امیدواریم دولت بتواند در این رابطه کارنامه درخشانی به رهبر معظم انقلاب و مردم ارائه کند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها