|
کدخبر: 302601

ترامپ از دادگاه به عروسی رفت + فیلم

تصاویری از حضور رئیس جمهور سابق آمریکا در یک مراسم عروسی پس از حضور در دادگاه منتشر شده است.

سیاست  ترامپ از دادگاه به عروسی رفت + فیلم

دونالد ترامپ ساعاتی پس از اعتراف به بی گناهی در دادگاه در یک مراسم عروسی که در نیوجرسی برگزار شد، شرکت کرد.

ترامپ که ظاهراً همان کت و شلوار زمان حضور در دادگاه را به تن داشت، اما بدون کراوات قرمز خود، برای جمعیت تشویق کننده که شعار «ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا» سر می‌دادند، دست تکان داد.

او را می‌توان دید که در حال رد و بدل کردن چند کلمه با عروس قبل از سخنرانی فی البداهه است.

در حالی که بسیاری از سخنان ترامپ توسط تماشاگران تشویق می‌شد، شنیده می‌شود که رئیس جمهور سابق می‌گوید: در مورد این زوج چیز‌های زیادی شنیدم ... عروس کاملاً زیبا است.

جلسه تفهیم اتهام دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در ارتباط با توطئه برای تغییر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ روز پنجشنبه ۱۲ مرداد در دادگاهی در واشینگتن برگزار شد. ترامپ در این جلسه کلیه اتهامات مطرح شده علیه خود را رد و اعلام بی‌گناهی کرد.

جک اسمیت، بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا، در متن کیفرخواست ۴۵ صفحه‌ای که روز سه شنبه منتشر شد دونالد ترامپ و مشاوران او را به انتشار ادعا‌های دروغ در مورد تقلب در انتخابات، اعمال فشار به مقامات فدرال و ایالتی برای تغییر نتایج شمارش آراء و تلاش برای خلق رای دهندگان جعلی با هدف ربودن بخشی از آرای جو بایدن به نفع خود متهم کرده است.

در این کیفرخواست جدید ترامپ به چهار مورد اتهام از جمله توطئه برای فریب ملت، تلاش برای ممانعت از اقدام کنگره در تایید پیروزی جو بایدن و سلب حقوق رای‌دهندگان متهم شده است.

دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ در این کیفرخواست متهم شده است که به همراه شش نفر دیگر برای تغییر نتایج انتخابات توطئه کرده است. نام آن شش نفر دیگر هنوز اعلام نشده است.

منبع: فرارو
  • مهدی ارسالی در

    ترامپ واقعا برای آمریکا خوب بود تمام وعده هاشو عملی کرد برعکس دولت ما که دریغ از انجام یک وعده بعدم میگن دور بعدم به ما رای بدین تا بتونیم ارزونی بیاریم مثلا دلار ۵۰۰هزاریه ۳ سالدیگرو بکنیم ۴۹۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها