|
کدخبر: 301089

این موشک پاسخگوی هر تهدیدی در دریا است

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: موشک «ابومهدی» پاسخگوی هرگونه تهدیدی در عمق دریاها، به ویژه در شمال اقیانوس هند است که محل مأموریت ماست.

سیاست این موشک پاسخگوی هر تهدیدی در دریا است

امیر حمزه‌علی کاویانی در آیین الحاق موشک کروز دریایی «ابومهدی» وزارت دفاع به نیروهای دریایی ارتش و سپاه اظهار کرد: اضافه‌شدن این موشک به سبد موشک‌های نیروی دریایی ارتش قدرت بازدارندگی و دفاعی ما را در عمق، تکمیل می‌کند و با توجه به سواحلی و شناورهایی که در مکران در اختیار داریم، با استقرار و نصب این موشک روی شناورها، می‌توانیم از منافع جمهوری اسلامی در شمال اقیانوس هند و دریاهای آزاد حراست کنیم.

وی ادامه داد: این موشک پاسخگوی هرگونه تهدیدی در عمق دریاها، به ویژه در شمال اقیانوس هند است که محل مأموریت و مسئولیت نیروی دریایی ارتش محسوب می‌شود.

کاویانی افزود: با قابلیت‌های این موشک و سرجنگی پرقدرتی که دارد، می‌توانیم پاسخگوی هر تهدیدی که منافع ما را هدف قرار می‌دهد باشیم. امیدوارم بتوانیم قدرت بازدارندگی و زنجیره دفاعی خود را در کنار نیروی دریایی سپاه پاسداران از خلیج فارس، تنگه هرمز تا شمال اقیانوس هند و دریاهای آزاد و هرجا که منافع جمهوری اسلامی و ملت ایران است را تأمین کنیم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها