|
کدخبر: 298801

آمریکا برای ایران خط و نشان کشید

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در گفتگوی جدید خود گفت: ما و اروپایی‌ها جدا از تحریم‌های سازمان ملل با تهدید موشک‌های بالستیک ایران مقابله می‌کنیم.سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره مقابله آمریکا با تهدید موشک‌های بالستیک ایران اظهار نظر کرد.

سیاست آمریکا برای ایران خط و نشان کشید

میلر گفت: ما و اروپایی‌ها جدا از تحریم‌های سازمان ملل با تهدید موشک‌های بالستیک ایران مقابله می‌کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد: ما به همکاری با متحدان خود از جمله سه کشور اروپایی برای مقابله با تهدید ناشی از توان موشک بالستیک ایران صرف نظر از تحریم های سازمان ملل، ادامه خواهیم داد.

متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره تلاش اتحادیه اروپا برای حفظ تحریم های موشکی ایران پس از انقضای آن در ماه اکتبر بر اساس برجام گفت: ما هیچ تغییری در تحریم های خود علیه ایران نداده‌ایم. تولید و گسترش تسلیحات موشکی از سوی ایران یک تهدید بزرگ برای امنیت بین المللی است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد: ما به همکاری با متحدان خود از جمله سه کشور اروپایی برای مقابله با تهدید ناشی از توان موشک بالستیک ایران صرف نظر از تحریم‌های سازمان ملل، ادامه خواهیم داد.

میلر تصریح کرد: ما به استفاده از تمام ابزارهای خود از جمله تحریم‌ها و محدودیت‌های صادراتی برای مقابله با برنامه موشکی ایران و توانایی آن برای گسترش تسلیحات موشکی و انتقال تکنولوژی ادامه خواهیم داد. ما همچنین به مطرح کردن نگرانی‌های خود در مورد برنامه موشکی بالستیک ایران در مجامع عمومی از جمله سازمان ملل ادامه خواهیم داد.

میلر در پاسخ به سوال دیگری درباره ادعای روزنامه اسرائیلی در خصوص ربوده شدن مغز متفکر عملیات علیه صهیونیست‌ها در قبرس از ایران و ارتباط آن با سپاه و تروریستی کردن این بخش از نیروی نظامی ایران گفت: ما همچنان اقدامات بی ثبات کننده ایران در منطقه را محکوم می‌کنیم و با آنها مقابله می‌کنیم. اما من نظر خاصی در خصوص ادعاها پیرامون طرح ایران برای حمله تروریستی علیه یهودیان در کشور قبرس ندارم.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها