|
کدخبر: 297176

موافقت دو کمیسیون مجلس با وزیر پیشنهادی وزرات صمت

گزارش کمیسیون صنایع و معادن و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تایید برنامه‌ها و صلاحیت‌های علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صمت در صحن علنی مجلس قرائت شد.

روح الله عباسپور در نشست علنی امروز- سه شنبه ۲۳ خرداد ماه- مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد وزیر پیشنهادی صمت را به شرح زیر قرائت کرد:

در راستای بررسی صحت مدارک تحصیلی وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت در مقاطع دانشگاهی طی نامه از وزارت علوم تحقیقات و فناوری استعلام گردید که بر اساس مکاتبه مدارک ایشان در مقطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا مورد تأیید است.

در این گزارش آمده است: نتایج بررسی تطبیقی برنامه‌های ارائه شده ایشان برای تصدی وزارت صنعت معدن و تجارت با استناد و اسناد بالادستی حکایت از آن دارد که ۵۰ درصد برنامه‌های پیشنهادی با احکام فوق الذکر منطبق و ۴۱ درصد موارد هم سو است به علاوه نتیجه نشان می‌دهد ۹ درصد به احکام اشاره‌ای نشده است.

در جلسات مزبور با طرح سوالات متعدد در ابعاد تخصصی و فنی و مدیریتی و اجرایی از طرف نمایندگان عضو کمیسیون و استماع دیدگاه‌ها و پاسخ‌های ا یشان صلاحیت وزیر پیشنهادی مورد ارزیابی قرار گرفت و در مجموع پس از تبادل نظر اعضای کمیسیون صنایع صلاحیت ایشان را برای تصدی وزارت صنعت معدن و تجارت مورد تأیید قرار داد و با نظر مثبت نکات و پیشنهادهای را توصیه نمود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها