|
کدخبر: 293680

افشاگری جنجالی نماینده مجلس درباره واگذاری‌های جدید خودرو+سند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت: خودم و هیچ از یک نزدیکانم در ماجرای دریافت بدون‌نوبت خودرو، سهیم نبودیم؛ اما برای انتقام ازمجلس و افزایش هزینه استیضاح توسط این نهادنظارتی باکمک صداوسیما کمر به تخریب مجلس بستند و حالا بومرنگ به صورت خودشان خورده!

سیاست افشاگری جنجالی نماینده مجلس درباره واگذاری‌های جدید خودرو+سند

مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار اخیر مبنی بر واگذاری بدون نوبت خودروهای شاسی بلند به نمایندگان و ارتباط آن با استیضاح فاطمی امین در توئیتر نوشت: خودم و هیچ از یک نزدیکانم در ماجرای دریافت بدون‌نوبت خودرو، سهیم نبودیم؛ اما برای انتقام ازمجلس و افزایش هزینه استیضاح توسط این نهاد نظارتی باکمک صداوسیما کمر به تخریب مجلس بستند و حالا بومرنگ به صورت خودشان خورده!

او در ادامه این توئیت ضمن ارائه سندی آورده است: رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است بجای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودروهای تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند. کسی عزل شد یانه؟ همین‌گونه رفتار به اصطلاح عدالت‌‌خواهی مدیران صداوسیماست که این سازمان را به کمترین میزان بیننده در همه دوره‌های گذشته تنزل داده به طوری‌که تبدیل به یک رسانه ورشکسته شده است.»

توانگر1

توانگر

توانگر2

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها