|
کدخبر: 293210

سخنگوی دولت: برای حل مشکلات خوزستان تلاش می کنیم

سخنگوی دولت با اشاره به سفر رییس‌جمهور به سوریه هدف این سفر را توسعه دیپلماسی همسایگی با محوریت تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی ایران و سوریه و محور مقاومت عنوان کرد.

سیاست سخنگوی دولت: برای حل مشکلات خوزستان تلاش می کنیم

در ابتدای این نشست علی بهادری جهرمی با تبریک روز معلم و روز کارگر اظهار کرد: از مردم غیور  خوزستان برای استقبال پرشور از رییس جمهوری تشکر می‌کنم. دولت همه توان خود را برای حل مشکلات خوزستان به کار خواهد گرفت.

سفر رییسی به سوریه با هدف توسعه دیپلماسی همسایگی

وی افزود: بعد از ۱۳ سال برای اولین بار رئیس جمهور با دعوت بشار اسد به سوریه سفر می‌کند. این سفر با هدف توسعه دیپلماسی همسایگی صورت می‌گیرد.

بهادری جهرمی ادامه داد: سفر فردای رئیس جمهوری به سوریه با محوریت تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سوریه و محور مقاومت خواهد بود.

ویژگی‌های نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲

سخنگوی دولت با بیان این‌که «سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است» برگزار خواهد شد»، اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در مصلی تهران برگزار خواهد شد و مهمان ویژه این نمایشگاه کشور تاجیکستان است. نمایشگاه به صورت حضوری و مجازی و با شرکت ۳ هزار ناشر داخلی و خارجی از ۴۰ کشور برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که «برای اولین‌بار در این نمایشگاه، کتابفروشی‌ها نیز در بخش مجازی حضور فعال دارند»، ادامه داد: در طول برگزاری نمایشگاه کتاب بیش از ۶۰۰ نشست نقد و رونمایی از کتاب در نظر گرفته شده است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها