|
کدخبر: 291805

مذاکرات ایران و اروپا به کجا می‌رسد؟ + فیلم

اینگونه به نظر مى‌رسد که اروپا و آمریکا دیگر برجام را نمى‌خواهند. در این صورت فرآیند احیاى مذاکرات چه سمت و سویى پیدا مى‌کند؟

سیاست

هادى خسروشاهین، کارشناس مسائل بین‌الملل در این خصوص توضیح داد که غرب تصور مى‌کند دیگر نمى‌تواند براساس تعهدات ٢٠١٥ وارد مذاکرات شود و به دنبال کسب امتیازات بیشتر از ایران است.

به گفته این کارشناس، وقتى غرب چنین انگاره‌اى دارد ممکن است در ماه‌هاى آتى فشارها را بر تهران افزایش دهد؛ آن هم با دو هدف: نخست همکارى بیشتر و سپس تعیین و مبنا قرار دادن مدلیته مدنظر غرب.

 

منبع: اکوایران
  • ناشناس ارسالی در

    اروپایی ها و آمریکاییها در مسئله برنامه توافق هسته ای چیزی از دست نمیدهند و ضرر نمیکنند ما ایرانیها هستیم که نفت قانونی خودمان را قاچاق می فروشیم با قیمت پایین تر و معیشت مردم را به خطر انداختیم که چه بشه قدرت اول جهانی در ارتش دنیا شویم چه عایدی برای ملت داشته و خواهد داشت ما چند سال عمر داریم سیاستمداران ایران به غیر از بدبختی و تاریکی برای مردم خودمان چه دستاورد داشتند نه اقتصاد ونه ۰۰۰۰چه چیزی باقی مانده است یکعده ادعا دارند برای آیندگان خوب خواهد شد نمی دانند آیندگان من و شما را قبول ندارند اگر نتوانیم در سیاست خارجی خودمان تجدید نظر کنیم و تعامل را به پیش نبریم اینده ملت تاریک است

  • سعید ارسالی در

    کسانی که در زمان جنگ جبهه بودند خوب میدونند که همه به اتفاق میگفتند که ما اگر الان سختی ومشقت داریم لااقل اطمینان داریم که بعد از جنگ کشور ومردم وآیندگان غرق در آسایش ورفاه خواهند بود همان آیندگانی که آن موقع میگفتیم شد هاند میانسالان الان که با بدبختی وآشفتگی عمرشون رو سپری میکنند الان از زمان جنگ هم بسیار بدتر شده آینده ونسل آتی فقط کلاه گذاشتن سر ملته

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها