|
کدخبر: 291373

بخشی از جامعه به عفاف و حجاب پایبندی ندارند

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه بخشی از جامعه به عفاف و حجاب پایبندی ندارند، گفت: دستگاه قضائی در برخورد با پدیده بی حجابی جدی است.

سیاست بخشی از جامعه به عفاف و حجاب پایبندی ندارند

علی شعبانی در همایش همیاران سلامت اجتماعی که با هدف تجلیل از فعالان حوزه حجاب و عفاف در سالن حجاب شهرداری برگزار شد، گفت: همه ما به رعایت تقوی ملزم هستیم و اگر به احکام دینی و فرایض دینی عمل کنیم همه مشکلات حل می‌شود.

وی افزود: متأسفانه بخشی از جامعه به عفاف و حجاب پایبندی ندارند و به الزامات آن توجه نمی‌کنند البته شاید برخی از آنها به عواقب کار واقف نیستند که باید با فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در این عرصه اقدام کرد.

شعبانی تصریح کرد: امروزه در جهان غرب هم حریم‌هایی در دانشگاه، مترو و معابر عمومی تعریف کرده‌اند که رعایت می‌شود و در بسیاری از مناطق پوشش‌هایی را در نظر می‌گیرند که از خسارت‌های بیشتر به جامعه جلوگیری کنند و این رویکرد یک نگاه روان شناختی و قانونی هم دارد.

مقام ارشد قضائی استان در ادامه بیان کرد: اما برخی افراد غافل از احکام دینی با بی توجهی به ارزش‌ها و هنجار شکنی ابتدا به خود و سپس به جامعه زیان می‌رسانند که دستگاه قضائی در برخورد با این افراد جدی است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان ضمن تقدیر از شهردار و شورا و سازمان فرهنگی شهرداری که به حجاب اهمیت می‌دهند، خاطرنشان کرد: از نیروهای مردمی طرح همیاران سلامت اجتماعی که بدون چشم داشت و خالصانه پای کار آمدند تا این معضل اجتماعی حل شود تشکر می‌کنیم.

گفتنی است در پایان این همایش از فعالان عرصه عفاف و حجاب در ایام نوروز تجلیل شد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها