|
کدخبر: 287850

دستور پوتین به وزارت دفاع: برای اقدام متقابل هسته‌ای آماده باشید

ولادیمیر پوتین به وزارت دفاع و روس اتم دستور داد برای اقدام متقابل هسته‌ای آماده باشند.

سیاست دستور پوتین به وزارت دفاع: برای اقدام متقابل هسته‌ای آماده باشید

ولادیمیر پوتین در پیام سالانه خود گفت: اطلاعاتی به دست ما رسیده که نشان می‌دهد واشنگتن به آزمایش سلاح‌های هسته‌ای در میدان نبرد با روسیه فکر می‌کند.

رئیس جمهور روسیه به وزارت دفاع کشورش و روس‌اتم دستور داد: باید آماده آزمایش تسلیحات هسته‌ای باشید تا اگر آمریکایی‌ها قصد چنین اقدامی داشتند، بتوانید اقدام متقابل فوری انجام دهید.

ولادیمیر پوتین در جمع روسا و نمایندگان مجالس دوما و سنا، مقامات عالیرتبه لشکری و کشوری، روسای جمهوری‌های خودمختار و استانداران کشورش تاکید کرد: هیچ کشوری نباید این توهم خطرناک را به خود راه دهد که برابری استراتژیک جهانی می‌تواند از میان برود.

رئیس جمهور روسیه به بیانیه اخیر ناتو مبنی بر «تحمیل شکست استراتژیک به روسیه» واکنش نشان داد و گفت: آن‌ها می‌خواهند شکستی راهبردی به ما تحمیل کنند و تاسیسات هسته‌ای روسیه را هدف قرار دهند.

پوتین افزود: امروز ناچارم اعلام کنم که روسیه مشارکت خود در معاهده تسلیحات تهاجمی استراتژیک را به حالت تعلیق در می‌آورد.

وی افزود: پیش از بازگشت به معاهده، باید از موضع دیگر کشور‌های عضو ناتو از جمله فرانسه و انگلیس مطلع شویم و بدانیم آن‌ها چه ادعا‌هایی را مطرح می‌کنند و چگونه باید زرادخانه‌های استراتژیک آن‌ها را در نظر بگیریم، و این یعنی ظرفیت حمله ترکیبی ناتو قابل قبول نیست.

ولادیمیر پوتین، با انتقاد شدید از اقدامات آمریکا و ناتو گفت: از آنجاکه موجودیت روسیه هدف قرار گرفته، شکست در عملیات ویژه نظامی غیرممکن است.

پوتین، اقدام آمریکا و اروپا در سرازیر کردن میلیارد‌ها دلار کمک تسلیحاتی و مالی به اوکراین گفت: هدف آن‌ها طولانی کردن جنگ بین روسیه و اوکراین است.

رئیس جمهور روسیه با افشاگری درباره پایگاه‌های نظامی و آزمایشگاه‌های زیستی مخفی آمریکا و ناتو که با اهداف نظامی راه‌اندازی شده‌اند، گفت: آمریکا و ناتو به سرعت پایگاه‌های ارتش و آزمایشگاه‌های بیولوژیکی مخفی خود را در نزدیکی مرز‌های کشورمان توسعه داده و در جریان رزمایش‌های خود، نحوه تسلط بر صحنه عملیات نظامی آینده از طریق کاربرد سلاح‌های بیولوژیک را تمرین کرده‌اند.

پوتین گفت: آن‌ها رژیم کی‌یف را تحت فرمان خود قرار داده و با گروگان گرفتن شهروندان اوکراینی، جمعیت این کشور را به بردگی کشانده و برای جنگی بزرگ آماده کردند.

پوتین افزود: آمریکا و ناتو امروز آشکارا و بدون لکنت، به این اقدام ضدانسانی اعتراف می‌کنند.

رئیس جمهور روسیه افزود: به نظر می‌رسد آن‌ها افتخار می‌کنند و از خیانت خود لذت می‌برند و توافقات «مینسک» و «روند نرماندی» را اقدامی نمایشی، دیپلماتیک و بلوف می‌نامند.

پوتین در ادامه این سخنرانی دو ساعته افزود: حالا معلوم می‌شود که در تمام مدت، یعنی زمانی که منطقه دونباس زیر آتش بود و خون بی‌گناهان ریخته می‌شد، و زمانی که روسیه صادقانه برای دستیابی به یک راه‌حل مسالمت‌آمیز، با آن‌ها مذاکره می‌کرد، آمریکا و غرب در حال بازی کردن با جان مردم بی‌گناه بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
  • داریوش ارسالی در

    عجب خریه این برادر پوتین. اخه توکه دوست وبرادر ریسی رو داری چرا نگران مواجه با غ رب هستی

  • کرامت سلیمی ارسالی در

    حقیقت انقدر با ارزش است که باید ان را در حصاری از دروغها پوشاند. (( وینستون چرچی ل ))


    در اینده ای نزد یک ، شهرهای مهم روسیه از جمله مسکو و است الین گراد  توسط موشک و هواپیما مورد حمله قرار خواهد گرفت و روسیه هم نمی تواند هی چ عکس العملی نشان د هد و تلافی کند.
    فقط یک مشکل حل نخواهد شد و ان هم اینکه با بمباران شهرهای روسیه و ناتوانی روسیه در مقابل حمله به شهرهایش، باز هم رسانه ها سلاح هسته ای را باور خواهند داشت و با ز هم به انتشار اخبار بیهوده در مورد سلاح هسته ای و موضوع برجام ادامه خواهند داد. و توئیت های لاوروف و اولیانوف را منتشر خواهند کرد

  • کرامت سلیمی ارسالی در

    ملتها یک ویژگی بسیار بد دارند که همیشه ب اعث بدبختی انهاست و ان هم اینکه در عین ح ال که می دانند سیاستمداران دروغگو و فریب کارند ، اما حرفهای انها را باور می کنند. و خیلی عجیب است که نه تنها دروغهای سیاس تمداران را باور می کنند بلکه با حقیقت گو یان و ارائه دهندگان راهکار نیز مقابله می کنند و همین ویژگی باعث شده تا همیشه باز یچه دست سیاستمداران شوند.

    س یاستمداران حتی سعی می کنند اطلاعاتی به خ ورد ملتها دهند تا انها به افرادی احمق تب دیل شوند تا اگر یک زمان خواستند در مورد افکار و باورهایشان تغیر عقیده بدهند ، به خودشان اسیب برسانند.

    افراد احمق وقتی تغیر عقیده می دهند فقط ترسناک و خطرناک می شوند.

  • کرامت سلیمی ارسالی در

    سالها رسانه ها  گفتند و نوشتند که سلاح ه سته ای برای بازدارندگی است و مانع از جنگ بین ابرقدرتها می شود.
     
    اما الان می بینیم که سران روسیه می نالند و از شکست و تجزیه روسیه سخن می گویند.

    بعید نیست بعد از مدتی پوتین و م دودف به بیابانهای روسیه و یا جزایر ساخال ین فرار کنند و در انجا مخفی شوند.

    به نظر بنده انها تحمل شکست و تحقی ر را ندارند و خودکشی خواهند کرد.
    < br /> اگر روسیه ابرقدرت اتمیست باید بتوا ند با تهدید اتمی متخاصمین را وادار به تر ک میدان جنگ کنند نه اینکه گریه کنند و بن الند.

    ایا سلاح هسته ای یک د روغ بزرگ نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر