|
کدخبر: 284542

نقشه هایی را برای حمله به ایران طراحی کردیم

رئیس ستاد ارتش اسرائیل گفت که ارتش در سال گذشته ۳ نقشه برای حمله به ایران طراحی کرده است.

سیاست نقشه هایی را برای حمله به ایران طراحی کردیم

الیوم، «آویو کوخاوی» که روز دوشنبه آینده مسئولیتش در مقام رئیس ستاد ارتش پایان می‌یابد، گفت که اگر بنا بر جنگی فراگیر با ایران باشد، مراکزی غیر از مراکز هسته‌ای ایران هم در لیست هدف‌های ارتش قرار می‌گیرند.

او مدعی شد که ایران اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساخت ۴ بمب هسته‌ای را دارد که ۳ تای آن‌ها با اورانیوم غنی‌شده ۲۰ درصدی و چهارمی با اورانیوم غنی‌شده ۶۰ درصدی عمل می‌کند.

وی افزود که پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران «هم‌اکنون بسیار کند است، اما مهم آن است که سانتریفیوژ‌های خاص خودشان را دارند».

از سوی دیگر، کوخاوی توافق ترسیم مرز‌های آبی میان اسرائیل و لبنان را «مناسب» خواند و گفت که در این توافق همه منافع امنیتی اسرائیل تأمین شده است.

منبع: تابناک
  • بابائی ارسالی در

    تهدید اسرائیل به حمله علیه تاسیسات ایران| واکنش تهران: با کوچک‌ترین خطا اسرائیل را نابود می‌کنیم

  • ناشناس ارسالی در

    اقدامات رژیم صهیونیستی تهدیدی برای ثبات منطقه و جهان است
    اقدامات رژیم صهیونیستی با هدف تغییر ماهیت و واقعیت اماکن مقدس در قدس است که در سایه بی توجهی جامعه بین المللی درباره تحولات اراضی اشغالی رخ می دهد.
    درباره تبعات ادامه اقدامات رژیم صهیونیستی در اماکن مقدس و در مقدمه آن مسجدالاقصی هشدار می دهیم. اقدامات غیرمسئولانه صهیونیستها موجب تشدید درگیری در اراضی فلسطینی می شود و تهدیدی مستقیم علیه صلح و ثبات منطقه و جهان است.
    افزایش اقدامات رژیم صهیونیستی گواهی بر شکست طرح صهیونیستی برای کسب دوستی ملتهای عرب، به ویژه پس از عادی سازی روابط از سوی برخی از رژیم های عربی و اسلامی با رژیم صهیونیستی در مغایرت با تمایل ملتهای عربی حامی آرمان فلسطین و ضد رژیم صهیونیستی است.

  • رهبر انقلاب دستور دهند فردا اسرائیلی بر روی زمین وجود نخواهد داشت ارسالی در

    رهبر انقلاب دستور دهند فردا اسرائیلی بر روی زمین وجود نخواهد داشت

  • با کوچک‌ترین خطا اسرائیل را نابود می‌کنیم ارسالی در

    با کوچک‌ترین خطا اسرائیل را نابود می‌کنیم

  • بابائی ارسالی در

    اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

  • بابائی ارسالی در

    حمایت بایدن از نتانیاهو حمایت از تروریسم، القاعده و داعش است.
    حمایت تمام عیار آمریکا از رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی بعنوان تنها دارنده تسلیحات هسته ای در منطقه غرب آسیا از جمله حمایت بی قید و شرط از برنامه سلاح های هسته‌ای مخفیانه این رژیم، جدی‌ترین تهدید علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی و مهمترین چالش برای رژیم عدم اشاعه هسته ای بشمار می رود و این امر نمونه بارزی از نفاق و سیاستهای دوگانه و تبعیض آمیز دولت های مختلف آمریکا است که از نظر افکار عمومی جهان محکوم و مردود است.

  • بابائی ارسالی در

    آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار همچنان همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، لیبی، یمن و منطقه خاورمیانه هستند

  • کتیبه ارسالی در

    جنگ که نمیکنه نفوذش متاسفانه زیاده خیل ی تو جاسوسی و اینجور کارا وارد و استاد ه ستن این غلطا عملیات ایضاعیه اگه درست نوشته باشم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها