|
کدخبر: 276142

بهادری جهرمی: اغتشاشات اخیر سازماندهی‌شده و تروریستی بود

سخنگوی دولت گفت: کارخانه نساجی مازندران فعال شد و بیش از ۴ هزار کارگر به کار برگشتند و برخی اوقات فعالیت سه شیفته انجام می‌شود.

سیاست بهادری جهرمی: اغتشاشات اخیر سازماندهی‌شده و تروریستی بود

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران طی سخنانی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) و هم‌چنین تسلیت شهادت مدافعان امنیت کشور اظهارکرد: برخی اقدامات سازماندهی شده و تروریستی نشان داد که دشمنان و مخالفین این نظام، برای هر موقعیت برنامه‌ریزی می‌کنند تا ضربه‌ای به حقوق و امنیت مردم و ثبات کشور وارد کنند.

وی با اشاره به زلزله اخیر در آذربایجان افزود: رئیس‌جمهور بلافاصله دستور رسیدگی فوری را صادر کردند و وزرای بهداشت و کشور در محل حاضر شدند و دستگاه‌های مختلف هم مشغول خدمت رسانی بودند و الحمدلله به ۱۱۰۰ مصدوم خدمت رسانده شد. ستاد مدیریت بحران مشغول برآورد میزان خسارات هست و گزارش خود را برای میزان کمک به زلزله‌زدگان، به دولت اعلام می‌کند.

سخنگوی دولت گفت: در سال گذشته صدها کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل فعال شد و وزیر صمت در جلسه دولت گزارش داد و کارخانه نساجی مازندران که پیش از اینکه رئیس‌جمهور در قامت رئیس قوه قضاییه بود سفر به آنجا و دستوراتی داشتند، این کارخانه فعال شد و بیش از ۴۰۰۰ کارگر به کار برگشته و برخی اوقات فعالیت سه شیفته انجام می‌شود. هم‌چنین مطالبات و حقوق کارگران پرداخت شده و این اقدام از منابع خود کارخانه است. این یک نمونه از اقدامات دولت است.

بهادری جهرمی گفت: معاون اول رئیس‌جمهور در همایش اقتصادی دریای خزر در روسیه شرکت کردند و برخی قراردادها در حوزه نفتی و راه و راه‌آهن منعقد شد که به سرعت اجرای آن دنبال می‌شود‌.

وی بیان کرد: الحمدلله خرید تضمینی گندم در امسال به عدد ۸۳ هزار میلیارد تومان رسید و این حدود ۳.۶ برابر سال گذشته است. مطالبات کشاورزان تسویه شده و دولت این مسیر را دنبال خواهد کرد.

بهادری در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار گفت: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی سرپرست این وزارتخانه هستند و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.

 

ارسال نظر