|
کدخبر: 276102

هدیه گران قیمت نتانیاهو دردسرساز شد

نخست وزیر سابق اسرائیل محکوم به پس دادن هدیه ۳۰۰ هزار دلاری که از پسرعموی خود دریافت کرده بود، شد.

سیاست هدیه گران قیمت نتانیاهو دردسرساز شد

وبگاه صهیونیستی i۲۴news در گزارشی اعلام کرد که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو  را که هم اکنون در کسوت رئیس مخالفان در کنست حضور دارد، محکوم به باز پس دادن هدیه  ۳۰۰ هزار دلاری دریافتی از ناتان میلیکوفسکی پسر عموی وی، کرد. براساس این حکم نتانیاهو باید این هدیه را به خیریه بازگرداند.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی دریافت این هدیه از سوی نتانیاهو و همسرش در دوره نخست وزیری را غیرقانونی اعلام کرد. در این حکم قضایی دریافت این هدیه را برای خانواده نتانیاهو غیرمتعارف ارزیابی کرد.

این دادگاه، همچنین وام دریافت شده به مبلغ ۵۶۶ هزار دلار از اسپنسر پارتریچ یک ملاک بزرگ را غیرقانونی عنوان کرد اما به نتانیاهو اجازه داد تا آن را طبق قرارداد به صورت اقساط پرداخت کند.

گفتنی است این حکم در شرایط از سوی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی اتخاد شده که نتانیاهو تا کمتر از یک ماه دیگر خودش را برای مشارکت در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی (کنست) آماده می کند. این انتخابات که قرار است در روز یکم نوامبر آینده (دهم آبان ماه) برگزار شود به عرصه ای برای رقابت نتانیاهو با مخالفانش در دیگر احزاب صهیونیستی تبدیل شده است.

 

ارسال نظر