|
کدخبر: 275869

همه دانشجویان بازداشتی دانشگاه شهید بهشتی آزاد شدند

روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد همه دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی که در طول دو هفته اخیر بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه از طریق مراجع مسئول، کلیه دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی که در طول دو هفته اخیر بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

حسن قدسی پور، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز با بیان اینکه از اساتید و مدیران دانشکده ها، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای احساس مسئولیت توام با عقلانیت تشکر می کنم، گفت: مدیریت دانشگاه آزادی دانشجویانی را که دستگیر شده اند، از ابتدا دنبال کرده و می کند که در نتیجه آن در چندین مرحله شاهد آزادی دانشجویان بوده ایم و در مرحله آخر نیز دو دانشجو دیگر دانشگاه آزاد شدند.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با انتقاد از برخی رفتارهای ناشایست و به دور از اخلاق در بعضی اجتماعات دانشجویی اظهار داشت: در دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشجویان در یک محیط قابل قبول سوالات و مطالبات خود را مطرح کردند و مسوولان دانشگاه نیز پاسخ های لازم را به آنها ارایه دادند.

وی در ادامه گفت: به اعتقاد بنده این مسائل در فضای علمی و با گفتگوی منطقی بهتر به نتیجه می رسد و حضور افراد غیرمجاز در این محیط ها که عموما باعث اخلال در نظم می شود، محکوم است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها