|
کدخبر: 274862

توهین عجیب روزنامه اصولگرا به زنان + جزئیات

روزنامه جوان خواستار شد: قانون گذار، گشت ارشاد را داخل طرح جامع امنیت اجتماعی و همزمان با برخورد با اوباش، معتادان و سگ گردانان بگنجاند تا با سرمایه اجتماعی حداکثری به پیش حرکت کند.

وزنامه جوان در یادداشتی با عنوان «روسری تکانی در خیابان حجاب چه معنایی داشت؟» ضمن دفاع از عملکرد گشت ارشاد، زنان «بدحجاب» را هم رده «اوباشان و معتادان» دانست.

در بخشی از یادداشت روزنامه جوان آمده است: گشت ارشاد به صورت کنونی یک اقدام لازم، اما ناکافی، است و برای کاستن از بار خیابانی بی حجابی الزم است توانایی آن افزایش یابد، فراجا در ماجرای مهسا امینی مظلوم واقع شده است، در حالی که مخاطب گشت ارشاد، ساختارشکنان خیابانی است، برخی سعی کردند با ولنگاران و عموما ایجاد روایت تحریفی نیروی انتظامی را در برابر عموم مردم تعریف و تضعیفش کنند. گرفتن سپر دفاعی از مردم هوشمندانه ترین اقدام برای ضربه به آنهاست!

در ادامه نویسنده تاکید کرده است: در این وضعیت لازم است قانون‌گذار، گشت ارشاد را داخل طرح جامع «امنیت اجتماعی» و همزمان با برخورد با اوباش، معتادان و سگ گردانان بگنجاند تا با سرمایه اجتماعی حداکثری به پیش حرکت کند. در حالی که اروپایی ها در آستانه زمستان سخت باید بیشتر لباس پوشیده تا خودشان را بدون سوخت گرم نگه دارند، در تهران یک سرویس اطالعاتی دشمن، پروژه روسری تکانی راه انداخته است، اگر هوشمندانه و با صبر و نیز زاویه درست به حوادث نگاه کنیم در ساعت صفر، مچ رقیب را در منطقه می خوابانیم. 

 

منبع: روزنامه جوان
  • ناشناس ارسالی در

    نفرین برتحجر عامل همیشگی صدمه برادیان در طول تاریخ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها