|
کدخبر: 274725

علت فوت مهسا امینی مشخص شد

جلال رشیدی کوچی عضو کمیته حقیقت‌یاب در رابطه با وجود کبودی در بدن مهسا امینی ، گفت: بر روی زانو کبودی و روی پهلوها خراشیدگی بوده که فقط کبودی زانو تازه و احتمال دارد در حین دستگیری گشت ارشاد کبود شده باشد ولی از زمانی که از ون پیاده میشود تا وقتی که با برانکارد ایشان را به بیمارستان منتقل میکنند هیچگونه برخورد فیزیکی با مهسا امینی نداشتند.

سیاست علت فوت مهسا امینی مشخص شد

جلال رشیدی کوچی؛ عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس درباره جزییات رسیدگی به علل درگذشت مهسا امینی گفت: ادله و مستندات بررسی شد و آنچه مشهود بود این است که مرحومه در سال ۸۷ طی یک بیماری که غده کوچکی در سر داشت تحت عمل جراحی قرار میگیرد و پس از آن دچار دیابت میشود که برای درمان دیابت مجبور به مصرف دارو میشود که سبب رقیق شدن خون میشود و دلیلی که ایشان از ناحیه گوش دچار خونریزی شده بوده همین موضوع است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال کشف حقیقت هستیم افزود: ما باید بررسی کنین که گشت ارشاد تا به امروز چه معایب و مزایایی برای نظام داشته است اگر ضرر داشته باشد باید اصلاح شود پس پافشاری برای چنین رفتارهایی برای چیست؟

رشیدی کوچی عنوان کرد: هیچگونه مستندی مبنی بر اینکه ایشان بر اثر ضربه به سر، فوت شدند ولی چون زمینه قبلی داشته و در محیط ناایمن استرس زا قرار گرفته دچار سکته شده است.حتی سی‌تی اسکن توسط  چند گروه پزشکی هم بررسی شد که نشان میدهد ضربه‌ای به سر وارد نشده است. اگر کوچکترین ضربه‌ای دیده میشد اولین وسی که اعلام نیکرد بنده بودم ولی سوال اینجاست را باید چنین اتفاقی بیفتد؟ 

عضو کمیته حقیقت‌یاب در رابطه با وجود کبودی در بدن مهسا امینی به دیده بان ایران گفت: بر روی زانو کبودی و روی پهلوها خراشیدگی بوده که فقط  کبودی زانو تازه و احتمال دارد  در حین دستگیری گشت ارشاد کبود شده باشد ولی از زمانی که از ون پیاده میشود تا وقتی که با برانکارد ایشان را به بیمارستان منتقل میکنند هیچگونه برخورد فیزیکی با مهسا امینی نداشتند.

رشیدی کوچی گفت: همه را ضدانقلاب نکنیم پس باید خشم مردم را درک کنیم البته بنده مخالف اعتراض هستم پس باید مسیر غلط را اصلاح کنیم حتما باید این وسط کسی کشته میشد تا بخواهیم دست به اصلاح بزنیم؟

منبع: دیده بان ایران

ارسال نظر