|
کدخبر: 272536

دولت سیزدهم پذیرای دیدگاه‌های استراتژیک نخبگان است

رئیس مرکز بررسی‌ها استراتژیک ریاست جمهوری گفت: دولت سیزدهم پذیرای دیدگاه‌های استراتژیک همه نخبگان و جامعه دانشگاهی کشور است.

محمدصادق خیاطیان که پیرو تأکیدات رئیس جمهور مبنی ‌بر استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی کشور در تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم به همراه جمعی از مدیران این مرکز با در منزل دکتر مسعود درخشان، بنیانگذار دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) حاضر شده بود، با این استاد دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

هدف از این دیدار، استفاده از اندیشه‌ها و تجارب راهبردی اقتصادی دکتر درخشان استاد تمام اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و بنیانگذار دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در انجام ماموریت‌های مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری بود.

در این دیدار که در منزل دکتر مسعود درخشان برگزار شد، ابتدا سیدمهدی زریباف، سرپرست معاونت اقتصادی مرکز بررسی‌های استراتژیک، فعالیت‌های این معاونت را تشریح و خلاصه‌ای از عناوین و موضوعات اقتصادی بررسی‌شده در این مرکز را ارائه کرد.

درخشان نیز در این دیدار با اشاره به گستردگی مسائل و چالش‌های اقتصادی امروز کشور، بر لزوم تمرکز بر مسائل راهبردی متناسب با ظرفیت‌های کارشناسی مرکز تأکید و با اشاره به اثر جدید خود، خواهان بررسی این اندیشه‌ها و نیز توجه به نظرات نخبگانی و دانشگاهیان در فرایندهای سیاستگذاری و تصمیم‌گیری کشور شد.

سپس محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک با دعوت از این استاد دانشگاه برای ارتباط مستمر با این مرکز، دولت سیزدهم را پذیرای دیدگاه‌های استراتژیک همه نخبگان و جامعه دانشگاهی کشور عنوان کرد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها