|
کدخبر: 269581

گزارش گسترش نیوز از سفر رئیسی به همدان

رئیسی: در مالیات‌ستانی، مبنای دولت اعتماد به اصناف است

آیت‌الله رئیسی به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم، در سی‌امین سفر استانی خود وارد همدان شد.

سیاست رئیسی: در مالیات‌ستانی، مبنای دولت اعتماد به اصناف است

دیدار با اقشار مختلف مردمی در شهرستان کبودراهنگ و همدان، جلسه با نخبگان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با خبرنگاران از برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به همدان است.

در جریان این سفر هر یک از وزرا نیز به نمایندگی از دولت در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند و در دیدارهای مردمی و بازدیدهای میدانی خود، مسائل شهرستانی را جمع‌بندی کرده و موارد را در شورای اداری برای تصمیم‌گیری و نتیجه‌گیری ارائه خواهند داد.

بر این اساس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های رزن و درگزین، وزیر جهاد کشاورزی در ملایر، وزیر علوم در شهرستان اسدآباد، رئیس سازمان محیط زیست در شهرستان بهار، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان کبودراهنگ، وزیر میراث فرهنگی در شهرستان تویسرکان و وزیر آموزش و پرورش در شهرستان نهاوند حضور خواهند یافت.

وزیر نیرو، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، وزیر کشور، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور نیز آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

گزارش لحظه به لحظه سفر آیت الله رییسی به استان همدان را در ادامه مطالعه خواهید کرد:

۱۶:۲۸ همراهی و ایستادگی مردم در مقابل توطئه‌های بدخواهان، افتخار دولت است

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز پنجشنبه در اجتماع پرشور مردم شهر همدان، با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب از این شهر به دارالمومنین و دار المجاهدین، ایمان به خدا و مجاهدت در راه حق را دو ویژگی بارز مردم همدان عنوان کرد و گفت: حقیقتاً همدان مهد مردان و زنان فرهیخته، فقیهان، فیلسوفان، شاعران و چهره‌های نامداری همچون عین‌القضات همدانی، بوعلی و باباطاهر و علمایی است که نه فقط در استان همدان بلکه در جهان اسلام، تأثیرگذار بوده‌اند.

رئیس جمهور ضمن گرامیداشت یاد شهدای این استان به ویژه سردار شهید همدانی و جانباز شهید میرزامحمد سلگی افزود: حقیقتا ایستادگی، مقاومت، رشادت و بصیرت مردم استان همدان در دوران دفاع مقدس، دشمن را ناامید کرد و امروز هم تکلیف همه ما است که در محضر شهیدان، خانواده معزز آنها و همچنین مجاهدان و ایثارگران دِین خود را به اسلام و انقلاب ادا کنیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بحمدالله چهره همدان و روستاهای آن متفاوت شده، تصریح کرد: برغم همه تلاش‌های صورت گرفته اما همچنان عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد که به فضل الهی با کمک و نظارت مردم، فرهیختگان و صاحب نظران آن را جبران خواهیم کرد.

رئیسی در ادامه مسئله کم‌آبی را از جمله مشکلات استان همدان خواند و افزود : به مسئولان استان از جمله آقای استاندار ماموریت داده شده که هرچه سریعتر برای رفع مشکلات اولویت دار استان از جمله مسئله کم‌آبی برنامه ریزی و اقدام کنند.

رئیس جمهور رونق تولید، شکوفایی صنایع و توسعه دانش‌بنیان کشاورزی را از جمله اولویت‌های مهم کشور دانست و تاکید کرد: باید واحدهای صنعتی نیمه‌تعطیل یا تعطیل هر چه سریعتر به چرخه تولید بازگردند چرا که فعال کردن صنایع استان و همچنین بخش‌های کشاورزی و دامداری موجب اشتغال بیشتر خواهد شد و نگرانی مردم درزمینه مشکل بیکاری را رفع خواهد کرد.

رئیسی با اشاره به هدفگذاری مسئولان استانی برای ایجاد ۲۷ هزار شغل در استان همدان تا پایان سال جاری افزود: با توجه به اینکه مسئله بیکاری یکی از نگرانی‌های جدی ما و مردم در این استان است، از مدیران استان می‌خواهم برای ایجاد ۴۰ هزار شغل در همدان برنامه ریزی و با فعال کردن واحدهای تولیدی و همچنین توسعه کشاورزی از طریق اصلاح الگوی کشت، در راستای تحقق این هدف تلاش کنند. دکتر رئیسی در ادامه به مشکل مسکن زوج‌های جوان و اجاره‌نشینی در استان اشاره کرد و گفت: جهش تولید مسکن، نیاز کشور و تکلیف قانونی دولت است. در این زمینه به استاندار و وزیر راه شهرسازی تاکید کرده‌ام کار را با جدیت پیش ببرند. از طرف دیگر با توجه به آمادگی جوانان برای تشکیل تعاونی، می‌توان از ظرفیت آنها نیز بهره برد و با واگذاری زمین‌های دولتی و اعطای تسهیلات، بخش قابل توجه از نیاز استان همدان در زمینه مسکن را مرتفع کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه برنامه‌های دولت بدون مساعدت، همکاری و همیاری مردم موفق نخواهد بود تاکید کرد: افتخار می‌کنیم که در مسیر حل مشکلات کشور از همراهی مردم برخورداریم، صبر و همراهی شما مردم در اصلاح نظام پرداخت یارانه ها دشمن را ناکام گذاشت و یقین داریم ایستادگی‌تان در عرصه‌های مختلف، بعد از این هم دشمن را ناکام‌تر خواهد کرد.

رئیسی با اشاره به توصیه اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به مردم و احترام به آنها، تصریح کرد: به شما مردم عزیز همدان عرض می‌کنم همواره در دولت و در جلسات شوراهای اداری در استان‌ها تأکید کرده‌ام مردم‌داری و توجه به خواست مردم و نیاز آنها، از مهم‌ترین مسئولیت‌های دولت است و باید شعار دولت مردمی با تلاش همه مسئولان عینی و عملی پیدا کند.

رئیسی جلب رضایت و خوشنودی مردم را جزء مهم‌ترین وظایف دولت دانست و افزود: همه تلاش دولت آن است که در مسائل اقتصادی بسترهای فسادزا را اصلاح کند، روابط ناسالم در سازمان اداری کشور را برچیند و دست رانت‌خواران و مفسدان را از معیشت مردم قطع نماید. ممکن است برخی از این اقدامات دولت ناراحت شوند اما جلب رضایت عموم مردم برای ما مهم است.

رئیس جمهور در بخش پایانی سخنان خود حفظ هویت و اصالت تاریخی و دینی همدان را از ضرورت های مهم فرهنگی این استان عنوان کرد و افزود : استان همدان باید همواره پرچمدار ایمان و مجاهدت در راه خدا و دارالمؤمنین و دارالمجاهدین باقی بماند.

رئیسی در ادامه توجه به ظرفیت‌های گردشگری، اقتصاد روستایی واقتصاد معدن در استان همدان را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به این ظرفیت‌ها، رونق تولید و اشتغال و همچنین کاهش مهاجرت روستائیان به حاشیه شهرها را به همراه خواهد داشت و بر این اساس جزء اولویت‌های مهم دولت حمایت از اقتصاد گردشگری، اقتصاد روستایی و اقتصاد معدن در استان همدان است.

۱۳:۵۱ رییسی: دور بزنید، برویم دستی برای مردم تکان بدهیم

رییسی وقتی وارد استان همدان می‌شود در مسیر حرکت خودرویی از راننده می‌خواهد مقابل مردمی که کنار جاده و خارج از شهر ایستادن توقف کرده تا با آن‌ها سلام و علیکی داشته باشد.

۱۳:۴۷ رئیس‌جمهور: بنای دولت حمایت از تولید و تولیدکنندگان است

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان همدان در روستای کردآباد از توابع شهرستان کبودرآهنگ، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم این روستا، گفت: امروز مهم‌ترین راهکار رونق اقتصاد ملی و غلبه بر مشکلات اقتصادی تولید است؛ این یعنی هر کسی در جهت گسترش تولید در کشور تلاش کند، مردم را امیدوار و دشمن را ناامید کرده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه بدخواهان کشور دوست ندارند، تولید و اقتصاد ملی ما رونق یابد، افزود: امروز مسئولیت همه ما این است که تمام ظرفیت‌های موجود در کشور در حوزه‌های مختلف، از جمله در حوزه منابع انسانی را به سمت تقویت بنگاه‌های تولیدی و افزایش تولید دانش‌بنیان جهت‌دهی کنیم.

رئیسی در ادامه ساماندهی نظام مالیاتی کشور را از جمله پیش‌نیازهای تحقق اهداف و اولویت‌های کشور در حوزه اقتصاد دانست و با تاکید بر اعتماد دولت سیزدهم به کسبه و اصناف در حوزه مالیات‌ستانی، گفت: بحث مالیات برای دولت و فعالان اقتصادی یک تکلیف قانونی است اما حتماً در حوزه اظهارات کسبه و تولیدکنندگان برای دولت مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد. چرا که مبنای ما اعتماد به اصناف و کسبه است که سربازان کشور در حوزه اقتصاد به شمار می‌آیند.

رئیسی با تأکید بر اینکه مالیات باید عادلانه باشد، گفت: در عین حال که نظام مالیاتی ما باید چنان بازآرایی شود که فرار مالیاتی به حداقل برسد، باید حرف کسی که به درستی مالیات خود را اظهار می‌کند باید مورد قبول قرار گیرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نکات مطرح شده از سوی مردم در خصوص جاده‌های روستایی، بر رفع مشکل جاده‌های حادثه‌خیز در کشور تاکید و تصریح کرد: جاده‌هایی که به عنوان نقاط حادثه‌خیز شناخته می‌شوند، در اولویت اصلاح قرار دارند. مسأله جان انسان‌ها در اولویت است و باید در اسرع وقت نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود.

رئیس جمهور تأکید کرد: همه مشکلات و مسایل استان همدان را نمی‌توانیم در این سفر رفع کنیم اما اولویت‌ها و مسایل اصلی را پیگیری خواهیم کرد. با اراده شما مردم و حمایت های دولت بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

 رئیسی در ادامه حضور خود در روستای کردآباد با خانواده شهدای این روستا دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس جمهور همچنین با حضور در تعدادی از واحدهای تولیدی این روستا از نزدیک در جریان مسایل و پیشنهادات تولیدکنندگان قرار گرفت.

۱۱:۴۹ کار فقط نشستن پشت میز در یک سازمان و اداره نیست

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی پنجشنبه ۶ مردادماه در جمع مردم کبودراهنگ، ضمن ادای احترام به شهدا اظهار کرد: جوانان با بصیرت این منطقه و این شهر، در تاریخ خود هم مبارزه و ایستادگی در برابر رژیم ستمشاهی را دارد، هم همراهی با امام بزرگوار عظیم الشأن را دارد، هم کارنامه درخشانی در دفاع مقدس دارد و هم همراهی و ایستادگی و اعلام موضع با بصیرت در مواقع مختلف در تاریخ انقلاب اسلامی را دارد به نحوی که این شهرستان به عنوان شهرستانی با مردمانی مؤمن، انقلابی، ولایی و شهید داده مورد شناخت همگان است و همواره این ایستادگی، مقاومت و بصیرت را باید در این شهر و منطقه حفظ کرد.

وی ادامه داد: افتخار است برای بنده که در جای جای این استان حضور یابم اما امروز به علت محدودیت زمان در این شهرستان حضور یافتم که مردمانی مقاوم، مردمانی ولایتمدار و با بصیرت دارد، آنچه که امروز مهمترین مؤلفه قدرت ملی ما و امنیت ملی ما است، مردم متدین در صحنه هستند.

رئیسی بیان کرد: هر اقدامی در جهت اقتدار کشور انجام شود، تولید قدرت برای کشور می کند. چه آن عزیزی که در پادگان‌ها و پایگاه‌های نظامی سعی می‌کند صنایع نظامی پیشرفته را آماده کند و بسازد تولید قدرت می‌کند، چه شما عزیز کشاورزی که در زیر آفتاب تولید محصول می کنید، هر گامی در جهت تولید برداشته شود تولید قدرت است.

وی ادامه داد: امروز تلاش تمام تولیدکنندگان در عرصه های کشاورزی، دامداری، صنعت، معدن و هر که در جهت توانمندتر کردن کشور حرکت کند، تولید قدرت برای کشور می کند. امروز وظیفه همه است در سال تولید در جهت تولید بیشتر و تولید برتر تلاش کنمد هم کمیت افزایش یابد هم کیفیت.

رئیس جمهور با اشاره به شهرستان کبودراهنگ و مشکلات این منطقه که از سوی مسئولان استانی و شهرستان به وی منتقل شده است، تصریح کرد: اولین مسئله، مسئله کشاورزی است که باید رونق بیشتری پیدا کند و اصلاح مدیریت منابع آبی با کمک و مشارکت خود مردم انجام پذیرد تا بتوان هر چه بهتر از این منابع استفاده کرد چه در سطح شهرستان کبودراهنگ چه در سطح استان.

وی با اشاره به اصلاح الگوی کشت به عنوان دومین نکته خاطرنشان کرد: مردم و کشاورزان عزیر باید در این زمینه همراهی کنند که این موضوع صورت گیرد و هم کشت مناسب و هم مورد نیاز کشور باشد و هم منافعی را برای کشاورزان داشته باشد که این امر با فعالیت مضاعف مسئولان و دست اندرکاران استان، استاندار، فرماندار و مسئولان بخش ها با همکاری خود مردم باید انجام شود.

رئیسی در ادامه به مسئله اوقافی بودن اراضی شهرستان کبودراهنگ اشاره و اظهار کرد: اراضی وقفی، حکم خود را دارد و با توجه به مشکلاتی که وقفی بودن اراضی در کسب و کار و سکونت و خانه و زندگی مردم کبودراهنگ ایجاد کرده از اوقاف، استاندار و مسئولان استان می خواهم سریعاً کارگروهی در این زمینه به منظور حل مشکل فعال شود و ما هم در دولت کمک می کنیم تا این کار صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مردم اینجا متدین هستند بنابراین اگر اراضی وقفی هستند باید معلوم شود، افزود: به صورت خاص آشنایی با موضوع وقف ندارم اما اگر از نظر اسناد وقفیت آن معلوم است، باید دنبال راهکاری بود که زندگی مردم، خانه و محل کارشان ثبات پیدا کند و تثبیت شود بنابراین پیشنهادم این است که کارگروهی با موضوع تعیین تکلیف وقفی بودن اراضی و هم مسئله ای که با مسکن و شهرسازی دارند، آنچنان که به من گزارش داده اند، درنظر گرفته شود.

وی ادامه داد: مصرانه می خواهم که از آثار سفر و دیدار ما با مردم کبودراهنگ حل این دغدغه مردم باشد. می خواستم بگویم حداکثر ظرف دو ماه این کار انجام گیرد که شاید برای پیگیری و تعیین تکلیف این زمان کم باشد اما با کار انقلابی در دو ماه می شود یک وضعیت و شرایطی برای مردم پیش آورد و به آنها اعلام کرد که مسئله مسکن و محل کارشان در ارتباط با اوقاف و وزارت راه و سهرسازی حل شده است بنابراین حداکثر ظرف دو ماه این مسئله باید مشخص شود.

رئیس جمهور راه های مواصلاتی را از دیگر رنج های مردم شهرستان کبودراهنگ برشمرد و تصریح کرد: کبودراهنگ در ارتباطش با بخش های مختلف و اطراف مشکل دارد بنابراین حل مشکل راه های مواصلاتی شهرستان جزء اولویت های سفر ماست و بعدازظهر در شورای اداری استان مصوباتی برای حل این مشکلات و مسائل سراسر استان اعلام خواهیم کرد. 

وی یادآور شد: در جریان مسائل سایر شهرستان ها نیز قرار گرفته ایم و بنا داریم در این سفر به میزانی که امکان دارد طبق اولویت های شناسایی شده، برایشان راهکارهایی پیش بینی شود و با مصوبات و تصمیمات سفر بخشی از مشکلات در این استان کاهش یابد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش به دغدغه کار و اشتغال جوان تحصیلکرده پرداخت و گفت: کار منحصر به کار اداری نیست، فقط نشستن پشت میز در یک سازمان و اداره نیست، بهترین کار را دامداران و صنعتگران و ... دارند، فقط یک بخش کارها، اداری است، تماماً اداری نیست. این دغدغه شما نسبت به مسئله کار درست بوده و در دستور کار دولت است، ایجاد اشتغال به ویژه اشتغال روستایی و در این مناطق می تواند به خوبی و به زودی فعال شود. 

وی بیان کرد: اعتباراتی در این سفر در نظر گرفتیم تا بخشی از مسئله بیکاری کاهش پیدا کند و به اشتغال تبدیل شود. سرمایه بزرگ‌ منطقه دلدادگی به ارزش‌های انقلاب و شهداست. شهرستان شما جزء مناطق برجسته کشور است و رهبر انقلاب به بنده و شما توصیه کردند مراقب باشید هویت شما را مورد آسیب قرار ندهند. دشمن دنبال این است مردم را از هویت انقلاب دور کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش مطرح کرد: دشمن می‌داند مردم خطر می‌کنند و این موضوع موجب یأس دشمن و امیدواری نیروهای انقلابی است. در دنیا جنگ اراده‌ها وجود دارد، ملت ما اراده کرده مسیر شهدا را ادامه دهد و راه را هموار کند و هیچ تحریمی را مانع نداند.

وی با بیان اینکه ما باید با شعار "ما می‌توانیم" امور را پیش ببریم، تصریح کرد: این موضوع معنایش شکست دشمنان انقلاب است به طوریکه مردم رسماً اعلام می‌کنند می توان با مقاومت تحریم را بی اثر کرد بنابراین وظیفه خود می دانیم به خواست مردم ایستادگی مقابل زیاده خواهان و مقابل نظام سلطه را در دستور کار قرار دهیم و از مواضع جمهوری اسلامی عقب نشینی نکنیم.

۹:۲۱ ورود رئیس‌جمهور به کبودراهنگ و بازدید سرزده از پایگاه نوژه

همدان رئیس جمهور در ابتدای ورود به کبودراهنگ بازدید سرزده‌ای از پایگاه شهید نوژه داشت، سپس در جمع مردم ولایت‌مدار کبودراهنگ سخنرانی خواهد کرد.

رئیس جمهور در سی‌اُمین سفر استانی خود بعد از ورود به فرودگاه شهر همدان، در بازدید سرزده از پایگاه شهید نوژه در جمع کارکنان و خانواده های آنها قرار گرفت، سپس برای سخنرانی به جمع مردم کبودراهنگ می رود تا در ورزشگاه امام علی(ع) دیدار مردمی داشته باشد.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه با تلاش‌های نیروهای مسلح حقیقتاً سطح بالایی از بازدارندگی در کشور بوجود آمده است، گفت: با قدرت امروز ایران اسلامی، حتی فکر تعرض به خاک ایران هم از ذهن کسی خطور نمی‌کند. امروز ملت‌های منطقه به قدرت ایران افتخار و به خاطر این قدرت احساس امنیت می‌کنند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه با حضور در پایگاه شکاری شهید نوژه ضمن سان دیدن از یگان های حاضر و خلبانان F۴ این پایگاه، از دو دستاورد دفاعی نیروی هوایی ارتش رونمایی کرد.

 رئیسی در جمع افسران و خانواده‌های آنها در پایگاه نوژه با بیان اینکه این پایگاه در دفاع مقدس خیلی خوب درخشید، گفت: هوشیاری پایگاه نوژه، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه انقلاب اسلامی بود.

دکتر رئیسی اظهار داشت: خلبانان سرافراز این پایگاه با شجاعت و خطرکردن در عرصه‌های مختلف پشتیبان بزرگی در دفاع مقدس بودند. یکی از دلخوشی‌های رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس، پس از توکل به خداوند، پشتیبانی از آنها، بویژه از پایگاه نوژه بود.

آیت‌الله رئیسی با گرامیداشت یاد شهیدان این استان به ویژه شهید همدانی، گفت:‌ در دنیایی که خیلی‌ها برای تبلیغات و بلندآوازگی هزینه‌های کلان می‌کنند، نام ائمه اطهار و شهدا، با عنایت خداوند و محبتی که در دل مردم نسبت به آنها وجود دارد، همیشه بر سرزبان‌ها است.

رئیس جمهور همچنین با گرامیداشت یاد شهدای ارتش همچون شهیدان قرنی، بابایی، صیاد شیرازی و خلبانان شهید ارتش، اظهار داشت: شهدا بلندآوازه بودند و خداوند دل‌ها را متوجه آنها کرد.

 رئیسی با ابراز خرسندی از بازسازی دقیق نیروهای مسلح پس از پایان جنگ، تصریح کرد: حقیقتاً با درایت فرمانده کل قوا، پس از سالهای دفاع مقدس نیروهای مسلح دوباره به خوبی بازسازی و برای دفاع از کیان ایران اسلامی آماده شدند. نکته مهم در این روند این بود که این آماده‌سازی بدون نیاز به کارشناسان خارجی و با تکیه بر توان متخصصین و نخبگان نیروهای مسلح انجام شد که روی پای خود ایستادند و صنایع دفاعی را تا مرز خودکفایی پیش بردند.

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات فنی و تخصصی انجام شده در پایگاه نوژه اظهار داشت: این اقدامات در جهت خودکفایی کشور است. با وجود اینکه بیشترین تحریم و تهدید در حوزه‌هایی چون صنعت دفاعی و انرژی اتمی است، بیشترین پیشرفت را نیز در این دو حوزه شاهد هستیم و معلوم می‌شود نیروهای مسلح نه فقط تحریم را دور زدند، بلکه تحریم‌ها را خنثی کردند.

رئیسی با اشاره به ویژگی‌های پایگاه نوژه در دوران انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و در زمان بازسازی نظامی پس از جنگ تحمیلی گفت: پرنده‌های این پایگاه باید همیشه آماده پرواز باشند. نقاطی که به هر شکل تهدید کننده نظام و کشور ما هستند بدانند که از نگاه تیزبین نیروهای مسلح ما خارج نیستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه پیشرفت‌های نظامی باعث تولید قدرت در کشور شده است، خاطر نشان کرد: دشمن تحرکات و آمادگی نیروهای مسلح را رصد می‌کند و نه اینکه نخواهد علیه ما اقدامی انجام دهد، بلکه نمی‌تواند این کار را انجام دهد، زیرا در نیروهای مسلح ما توانایی، حضور به موقع و اراده وجود دارد.

دکتر رئیسی تأکید کرد: فرمانده معظم کل قوا و ما به عنوان دولت بارها اعلام کرده‌ایم؛ هر کسی را که بخواهد تعرضی به کشور داشته باشد، شدیدا پشیمان خواهیم کرد.

 رئیسی همچنین با اشاره به اهمیت حضور نیروهای مسلح در آب‌های آزاد و بین‌المللی، این اقدام را امنیت‌آفرین و قدرت‌آفرین برشمرد.

رئیس جمهور با تقدیر از خانواده کارکنان حاضر در پایگاه نوژه تصریح کرد: سهم زیادی از موفقیت افسران و کارکنان این پایگاه مدیون حمایت‌های خانواده‌های آنها است.

 رئیسی با اشاره به نقش نیروهای مسلح در رفع مشکلات مردم، اظهار داشت: امروز در کشور جنگ نداریم، اما ارتش و سپاه در سیل و زلزله و کرونا به مردم خدمت می‌کنند؛ امروز ارتش و سپاه در کنار مردم هستند.

۰۸:۰۰ - رئیسی: استان همدان مهد حکیمان و فرزانگان است

رئیس جمهور در بدو وردود به استان همدان اظهار داشت: ظرفیت استان همدان زیاد است یکی از آنها که همدان را نماد کرده، کشاورزی، گردشگری و شرایط معدنی استان است که همدان را دارای ظرفیت های قابل توجه کرده است.

وی افزود: این ظرفیت ها با موانع و مشکلات مواجه است از ظرفیت نیروی کارآمد و جوان تحصیلکرده که در استان همدان داریم بسیاری از این مشکلات قابل حل است.

۰۷:۵۰ - ورود آیت الله رییسی به همدان

دقایقی قبل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم، در سی‌امین سفر استانی خود با استقبال استاندار همدان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسؤولان وارد فرودگاه شد.

سفر-رییسی-به-همدان-۱

سفر-رییسی-به-همدان-2

سفر-رییسی-به-همدان-4

سفر-رییسی-به-همدان-5

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها