|
کدخبر: 268374

اهانت به فقهای شورای نگهبان پذیرفته نیست

امام جمعه بروجرد گفت: فقهای شورای نگهبان افرادی عادل و باتقوا هستند که در راستای عدالت و دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام گام برمی دارند.

سیاست اهانت به فقهای شورای نگهبان پذیرفته نیست

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: فقهای شورای نگهبان مزین به خصلت عدالت هستند و توهین و اهانت به آنها و این نهاد پذیرفته نیست.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به عید غدیر اظهار داشت: باید مراسم و برنامه های این مناسبت بزرگ، به بهترین شکل در قالب امور فرهنگی و حمایتی در چارچوب دین و حدود اسلامی برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل نیروی انتظامی نیز افزود: این نهاد همواره در دفاع از کشور و برقراری امنیت و آرامش در جامعه تلاش کرده، گام های بزرگی برداشته و شهدای فراوان تقدیم نظام کرده است.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ، روحانیون نیز از جمله شیخ فضل الله نوری و شیخ محمد خیابانی در دفاع از دین و آرمان‌های اسلام تلاش های فراوان کردند، محکم و استوار مقابل دشمن ایستادند و هرگز تسلیم نشدند.

 امام جمعه بروجرد همچنین اضافه کرد: بایدن رییس جمهور آمریکا در سفر به منطقه چند هدف از جمله حمایت از رژیم صهیونیستی که به شدت مورد حمله سایبری جبهه مقاومت قرار گرفته است، دلگرم کردن کشورهای وابسته و صحبت با نوکرانش را دنبال می کند تا از ایران هراس نداشته باشند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها