|
کدخبر: 266697 نسترن فراهانی

معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با گسترش نیوز:

اروپایی ها باید حسن نیت خود را به ایران نشان بدهند/ موضوعات غیر برجامی ادعای آمریکایی هاست

حسینی: اصل بر این است که برجام منافع اقتصادی برای جمهوری اسلامی داشته باشد و ما از خطوط قرمزی که داریم عبور نمی کنیم.

سیاست اروپایی ها باید حسن نیت خود را به ایران نشان بدهند/ موضوعات غیر برجامی ادعای آمریکایی هاست

کشمکش ها حول محور برجام ادامه  دارد، بحث بر سر اینکه پرونده برجامی ایران به بن بست رسید یا هم چنان باید امیدوار باشیم که تحریم ها برداشته می شود توسط دولتی ها و کارشناسان در حالی ادامه پیدا کرده که مردم عملا چشم امیدی به احیای برجام ندارند. با این حال پیش تر هم رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به گسترش نیوز گفته بود« مذاکرات ادامه دارد با این تفاوت که باید بپذیریم توازن رعایت شود و دو طرف به یکدیگر امتیاز بدهند» در همین رابطه سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور هم با گسترش نیوز گفتگو کرده که در ادامه می خوانید. با گسترش نیوز همراه باشید.

اروپایی ها باید حسن نیت خود را نشان بدهند

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیسی در رابطه با اینکه پرونده احیای برجام بسته شده یا خیر اظهار کرد: نخیر بسته نشده است و ایران همیشه اماده مذاکرات است وگفته گو ها را ادامه می دهد چه با خود اروپایی ها و چه با واسته هایی که ان ها می فرستند پیغام هایی که می فرستند این مسائل ادامه دارد  ولی اصل بر این که منافع اقتصادی برای جمهوری  اسلامی داشته باشد و ما از خطوط قرمزی که داریم عبور نمی کنیم. قطعا ان ها هم باید واقع بین باشند تا این که جبران کنند گذشته هایشان را یعنی امریکایی ها از برجام خارج  شده اند اروپایی ها به تعهد های خودشان عمل نکرده اند ان ها باید حسن نیت خودشان را نشان بدهند و بعد هم توافقی که انجام میشود به نفع ملت ایران باشد

موضوعات غیر برجامی ادعای آمریکا است

وی با بیان اینکه وزیر خارجه هم بارها تاکید کرده مذاکرات منتج به نتیجه ادامه دارد گفت: این یک چیز خیلی واضح و روشنی است که تحریم ها باید برداشته شوند و مذاکرات با این چارچوب ادامه پیدا کند.

حسینی افزود: میگویند برخی می گویند مشکلاتی که الان وجود دارد موضوعات غیر برجامی است اما باید بدانیم که این فقط ادعای آنها است  اما چنین چیزی نیست وبحث تحریم ها از اول مطرح بوده و هست؛ موضوعاتی مثل سپاه بهانه جویی آنها است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها