|
کدخبر: 257455

نمی توان با ظالمان سازش کرد

فرمانده کل سپاه گفت: رژیم صهیونیستی شرایط را برای نابودی خود فراهم می‌کند.

 سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی پیش از ظهر امروز (جمعه) به مناسبت روز قدس در پیش خطبه نماز جمعه این هفته تهران با تاکید بر اینکه نمی‌توان با ظالمان سازش کرد، اظهار داشت: وقتی که فلسطینی‌ها در غیبت قدرت هستند نمی‌توان با قطعنامه‌ها و پیمان نامه‌های سازش با ظالمان به امنیت، استقلال، حریت و آزادی رسید.

سردار سلامی افزود: این درس بزرگی است که تاریخ به همه ما داده است و امامان بزرگ انقلاب ما بر این حقیقت مسلم و واضح عالم کاملاً بصیر، حکیم و آگاه هستند که هرگز سازش با ظالم راه زیستن امن و آزاد نیست و هرگز مستکبران راه غلبه به خودشان را به ما نمی‌آموزند.

راه سعادت مسلمانان در مقابل مستکبران از مسیر جهاد عبور می‌کند

وی عنوان کرد: این منطق، روح جهاد را در فلسطین، لبنان و اقصی نقاط جهان اسلام علیه مستکبران و غاصبان برانگیخت؛ این تفکر که راه سعادت مسلمانان در مقابل مستکبران از مسیر جهاد عبور می‌کند. دشمن زبان شمشیر را خوب می فهمند، او به منطق قدرت معتقد است و می‌داند که با قوی شدن می‌توان پیروز شد و به قدرت احترام می‌گذارد و این سررشته نقشه راهی بود که امامان انقلاب ما به خصوص در دوران طولانی امامت و پیشوایی رهبر عظیم الشان ما موجب شکل گیری نقشه راه جدی شد.

فرمانده سپاه افزود: رهبر انقلاب بهترین، قدرتمندترین و مدبرترین فرمانده خود را برای هدایت نهضت مقاومت در جهان اسلام منصوب کرد. پرچمدار مقاومت، حاج قاسم شهید که توانست در فاصله‌های زمانی اندکی در اقصی نقاط جهان اسلام جوانان را به جهاد دعوت و آنها را سازماندهی کند و سد مستحکمی در مقابل رژیم صهیونیستی قرار دهد.

سردار سلامی بیان کرد: از آن روز تا به امروز دیگر ارتش صهیونیستی در هیچ جنگی پیروز نشده است. دقت و توجه کنید، قبلاً صهیونیست‌ها بی رحمانه قتل عام می‌کردند اما امروز به نقطه‌ای رسیده‌اند که حتی مجروح شدن یک فلسطینی برای آنها عقوبت فراوانی دارد. دیگر فصل آن وقایع غم انگیز برای فلسطین گذشته است و فلسطین از دست‌های خالی عبور کرده و مسلح است و مردانش در میانه میدان آماده نبرد هستند و اسرائیل در حال فروپاشیدن است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: به شما می گویم، اسرائیلی‌ها سخن من را می‌شنوند و به آنها می گویم شما که فکر می‌کردید لایه‌های ضخیم امنیت می‌تواند امنیتی ترین رژیم عالم را که مانند یک پادگان است از خطر حملات فلسطینی‌های قهرمان نجات دهد. دیدید شهیدان محمد حسین، فتحی حازم و شهید ضیا را که چگونه در قلب سرزمین‌های سال ۱۹۴۸ در یک شب تمام ارتش اسراییل و قوای امنیتی او را شکست دادند.

وی ادامه داد: امروز کاخ سفید از لحاظ امنیتی توانی ندارد و کاخ سفید امروز یک لانه عنکبوتی است.

وی با بیان اینکه آمریکا دیگر نمی‌تواند از رژیم صهیونیستی دفاع کند، ادامه داد: رژیم صهیونیستی شرایط را برای نابودی خود فراهم می‌کند.

 

منبع: مهر

ارسال نظر