|
کدخبر: 253696

احتمال نامزد شدن ترامپ در انتخابات آتی آمریکا

رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد، احتمالا در انتخابات ریاست جمهوری آتی مجدد نامزد خواهد شد اگرچه تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی در این خصوص منتشر نشده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از طرفدارانش در کمپین انتخاباتی روز شنبه در کارولینای شمالی پرسید: حقیقت این است که من دو بار نامزد انتخابات ریاست جمهوری شدم و هر دو بار نیز پیروز انتخابات بودم و دفعه دوم بسیار بهتر از دفعه اول عمل کردم. اکنون شاید مجبور باشیم مجددا این کار را انجام دهیم. آیا در اینجا کسی هست که دوست داشته باشد مجددا شاهد نامزدی من در انتخابات باشد؟

ترامپ دولت جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا را به "تسلیم شدن ننگین یکی پس از دیگری" متهم کرده و بار دیگر اظهار داشت که اگر خودش همچنان در کاخ سفید بود، روسیه عملیات ویژه‌اش در اوکراین را آغاز نمی‌کرد. ترامپ همچنین اشاره کرد که آمریکا از قوی‌ترین توانایی‌های اتمی برخوردار است.

ترامپ در پایان ماه مارس به شبکه فاکس بیزینس گفته بود که اگر همچنان رئیس جمهور بود، روسیه را با زیردریایی‌های اتمی تهدید می‌کرد.

نظرسنجی صورت گرفته توسط پایگاه خبری هیل که اوایل ماه جاری میلادی منتشر شد نشان داد که ترامپ در یک انتخابات ریاست جمهوری فرضی برای سال ۲۰۲۴ هم از بایدن و هم از کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا پیشتاز است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر