|
کدخبر: 253322

اما و اگرهای سفر ۸۰۰ میلیون تومانی رئیس جمهور به کرج

رئیس شورای شهر کرج در واکنش به انتشار تصویر نامه‌ای که از ارائه لایحه‌ای ۸۰۰ میلیون تومانی از سوی شهرداری کرج برای هزینه‌های سفر رئیس جمهور به استان البرز حکایت داشت، گفت: این لایحه در همان کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج رد شده بود و در صحن هیچ جلسه‌ای برای آن تشکیل نشده بود.

جواد چپردار روز جمعه ۱۹ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری کرج براساس سنوات گذشته پیش بینی منابع مالی سفر را در لایحه‌ای به شورای شهر تقدیم کرده بود و چون این لایحه غیرفوریتی بود به دبیر شورا ارائه و بعد در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

چپردار افزود: این لایحه چون مستندات لازم را نداشت در کمیسیون به رأی گذاشته شد و به جهت عدم کفایت مستندات عودت داده شد؛ بنابراین شورای شهر کرج هیچ جلسه علنی در صحن برای تصویب این لایحه نداشته و به جهت عدم کفایت مستندات در همان کمیسیون برنامه و بودجه عودت داده شده بود.

شامگاه پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه رئیس جمهور هم در شورای اداری استان البرز در واکنش به این نامه اعلام کرد: در آغاز سفر ما برگه‌ای از خرج سفر پخش شده، ما که با مترو آمده‌ایم کرج، افطار هم که مهمان خوابگاه دانشجویی دانشگاه خوارزمی بودیم و سر سفره دانشجویان نشسته بودیم، این هزینه کجا می‌رود، نشود که به نام ما و به کام دیگران شود.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر