|
کدخبر: 251262

سلاح وحشتناک آلمانی ها به دست ارتش اوکراین رسید + عکس

سلاح وحشتناک آلمانی‌ها به دست ارتش اوکراین رسید و حالا کار برای تانک های روسی بسیار سخت تر از قبل شده است. اما کاربرد دقیق موشک پانزرفاوست ۳ (Panzerfaust ۳-IT) چیست؟

اخیرا گزارش شده که نیروهای اوکراینی به وسیله آلمان به موشک‌های پانزرفاوست 3 (Panzerfaust 3-IT) مجهز شده‌اند. پانزرفاوست موشکی قدرتمند با توان انهدام بهترین تانک‌های دنیا است. اما سلاح وحشتناک آلمانی‌ها تاریخچه جذابی دارد که در ادامه به طور مختصر به آن می‌پردازیم.

موشک ضد تانک پانزرفاوست ۳ (Panzerfaust ۳-IT)

پانزرفاوست ۳ اولین بار بین سالیان ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۵ به سفارش آلمان غربی و برای مواجهه با تجهیزات زرهی شوروری تهیه شد. در تصویری که در ردیت منتشر شده است، یک سرباز اوکراینی دیده می‌شود که این موشک ضد تانک را در دست دارد و به نظر آماده است تا از آن علیه هر نوع نیروی مهاجم روس استفاده کند.

طنز جالب ماجرا اینکه نسخه اصلی و اولیه موشک ضد تانک پانزرفاوست در جنگ جهانی دوم توسط ارتش آلمان علیه نیروهای روسی استفاده شد و حالا بعد از سال‌ها این سلاح بار دیگر توسط اوکراینی‌ها علیه روس‌ها استفاده می‌شود. این مسئله و درواقع این تکرار تاریخی در جنگ روسیه و اوکراین،‌ نظر برخی کاربران ردیت را نیز جلب کرده و واکنش‌هایی به همراه داشته است.

برای مثال یک کاربر ردیت نوشته: و بار دیگر پانزرفاوست علیه تانک‌های روسی! روسیه هیچ درسی از بهایی که در جنگ جهانی دوم پرداخت یاد نگرفته است.

دیگری نوشته: کسانی که گذشته را به خاطر نمی‌آورند، محکوم به تکرار آن هستند. جرج سانتایانا

سلاح-اوکراین

کاربر دیگری نوشته: آنچه مرا جذب می‌کند اینکه حالا سال ۲۰۲۲ است و پانزرفاوست علیه نیروهای روسی به کار بسته شده است…دوباره.

برخی دیگر از کاربران ردیت درباره ظاهر سلاح سلاح وحشتناک آلمانی‌ها به اظهار نظر پرداخته‌اند. برای مثال یکی نوشته: آلمانی‌ها واقعا سلاح‌های زیبایی می‌سازند. از منظر زیبایی‌شناسی این بهترین نمونه است.

دیگری نوشته: پسر، آلمانی‌ها جذاب‌ترین سلاح‌ها را می‌سازند.

و سومی اضافه کرده که: بدترین سلاح ضد تانک به نظر می‌رسد! همه آن‌ها را نابود کن.

 

منبع: برترین ها

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها