|
کدخبر: 245781

رئیس جمهور عازم مازندران می‌شود

گروه استان‌ها_در آستانه سفر رئیس جمهور به استان مازندران جلسه ویژه مجمع نمایندگان این استان با معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد.

سیاست رئیس جمهور عازم مازندران می‌شود

و به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان مازندران ، در این جلسه که به مدت ۲ ساعت در محل نهاد ریاست جمهوری امروز برگزار شد، آخرین وضعیت طرح‌های توسعه مازندران و چگونگی اختصاص اعتبار از محل سفر آیت الله رئیسی برای شتاب بخشی اجرای آنها مورد بررسی قرار گرفت.

 ‌نمایندگان مازندران در این جلسه با تاکید بر انباشت مشکلات عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در مازندران خدمات دهی ملی این استان را ویژگی مثبت وموثر آن در مقایسه با دیگر استان‌ها بیان کردند.

 ‌اعضای این مجمع همچنین با اشاره به وجود حدود ۵ هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در مازندران که برخی از آنها قدمت ۲۰ ساله دارد خواستار تعیین تکلیف آنهاشدند.

 ‌نمایندگان مازندرانی خانه ملت با اشاره به نظام مسائل استان در زمینه پسماند، ترافیک، محیط زیست، راه‌ها ،کشاورزی، صنعت و بهداشت و درمان و سایر موارد اساسی بر ضرورت پشتیبانی دولت از اجرای طرح های توسعه اولویت دار در مازندران تاکید کردند.

 ‌دکتر سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در ادامه با اشاره به پتانسیل‌ها و مزیت‌های اقتصادی، فرهنگی واجتماعی مازندران توجه به استان‌های شمالی را رویکرد اساسی دولت عنوان و تصریح کرد: نگاه دولت سیزدهم در عرصه توسعه عدالت محوری و رفع تنگناهای اقتصادی، فرهنگی وعمرانی است.

 ‌سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تجلیل از ایثارگری مردم مومن وانقلابی مازندران در طول انقلاب بویژه دفاع مقدس عزم و روحیه انقلابی آنان در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی را ستود.

 ‌وی با اشاره به مشکلات عمده مازندران بویژه در بخش گردشگری، محیط زیست،کشاورزی و صنعت گفت: با نگاه توسعه‌ای دولت سیزدهم مشکلات اساسی مازندران برطرف خواهد شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها