|
کدخبر: 242321

یک فرودگاه مهم در ایران افتتاح شد

فرودگاه امام علی(ع) جزیره تنب بزرگ در جنوب کشور با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و سایر مسوولان به بهره‌برداری رسید.

فرودگاه امام علی(ع) جزیره تنب بزرگ در جنوب کشور با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری مورد بهره برداری قرار گرفت و نخستین پرواز ملی از تهران به مقصد تنب بزرگ انجام شد.

دریادار تنگسیری در این مراسم با قدردانی از همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همت جهادی و انقلابی وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری موجبات خرسندی مردم این جزیره استراتژیک را در ایام خجسته فراهم آورد.

وی افزود: سکونت مردمی جزایر و مردمی شدن امنیت این جزایر با حضور فعال آنان انجام می‌شود و باید همه کمک کنند این اتفاق مبارک با راه اندازی خطوط پروازی مستمر و منظم ادامه یابد و این کمترین خدمتی است که برای رزمندگان و خانواده‌های گرامی آنان انجام می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: با افتتاح این فرودگاه مقدمات توسعه و رونق اقتصادی دریا پایه صورت می‌گیرد و سطح امنیت پایدار در جغرافیای دریایی خلیج فارس تقویت می‌شود.

همچنین رییس سازمان هواپیمایی کشوری در این مراسم گفت: تلاش می‌شود با بکارگیری و نصب سیستم‌های ایمنی مطمئن وضعیت پروازها ارتقاء یابد و موجب دلگرمی خانواده‌های ایثارگر شود. 

محمد محمدی بخش اظهار کرد: برقراری پروازهای منظم و مستمر به جزیره تنب بزرگ با ارائه تسهیلات لازم فرودگاهی در زمینه سفر آسان از برخی شهرها مثل بندرعباس و بندرلنگه به این جزیره فراهم خواهد شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها